Bun venit la my ride! Furmoasa culoarea si cat mai multi km fara probleme!
Logan Ph2 Gri Comete
Collapse
X
-
Am dat azi cateva ture cu un Golf 4 (1.4 16v - 75 cp) si la
- 120 merge cu 3.000-3.500 rpm
- 140 merge cu ± 4.000 rpm
cu toate astea nu se aude mai nimic si nici pedala nu "vibreaza"
Cred ca cea mai plauzibila cauza, la Logan, se pare ca nu e turatia motorului, ci antifonarea masinii.Last edited by Lawrentiw; 26 May 2010, 16:56.
Comment
-
Si antifonarea masinii e o cauza a acelui impediment pe care il acuzi tu
Cand am scris mai sus ca ar cam trebui inca o treapta de viteza am facut comparatia intre masina mea diesel si 16-voltiul de la munca...si treapta a 6-a folosita strict la viteze peste 120-130...cred ca ar merita...oricum...e bine si asa...asta e.Dar daca puneau si a 6-a treapta era racheta...si isi lua zborulsigpic
Comment
-
Si totusi, la ph2 meu, preferance, nu au facut economie. Zilele trecute a trebuit sa spal mocheta din cauza unei sticle de plastic de bere ce s-a infipt intr-o sina de scaun si a facut fantana arteziana .... morala, nu mai tin sticle pe bancheta din spate. Niciodata.
Pasla au pus chiar in 2 straturi+polistiren pe locurile din fata, in spate doar 1 strat dar acolo este si destul aluband ala original de fabrica care il gasesti si pe plafon si este in fasii de 25cm cu 40cm, chiar 2 / loc
Zgomotul la viteze mai mari sau chiar ture, vine prin alta parte, zona bordului, chedere si restul de zone prost izolate, asta daca te bate vre-un gand sa izolezi. Posibil ca la ph1 sa fie mai putin antifonat.
Pasla era lipita foarte bine de mocheta dar a trebuie indepartata.Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.
Comment
-
Mikelangelo si eu tin de obicei sticle pe bancheta din spate si nu cred ca am sa o mai fac asta e invatatura de minte.
Cred ca ai lasat mult timp sa se aeriseasca, sa iasa mirosul de bere
Daca voi imi recomandati uleiul "Castrol 5w40 Magnatec" pe acela il voi folosiLast edited by Lawrentiw; 26 May 2010, 22:58.
Comment
Comment