al meu 1.5 dCi:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Simplu! Din vasul de lichid frana pleaca un stut cu un furtunel (partea dreapta privit din botul masinii), nu trebuie sa ai cablu ambreiaj, vine o conducta metalica la cutie.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      m-am hotarat si vreau sa-i fac resoftare.acum mai ramane sa imi aleg firma la care sa apelez. voi pe cine recomandati?

      Comment


      • #33
        Eu recomand Dimsport, ca nu prea am auzit de probleme la ei, in schimb la TCM au fost mai demult niste probleme, sper sa nu mai fie si acum.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          intre firmele astea oscilam si eu....dar am citit si pe alte forumuri si vorbeau oamenii cum ca la dimsport ar fi fost probleme...

          Comment


          • #35
            am observat azi un lucru...cand ii dau blana si cand iau o curba mai stransa si accelerez, se aude un zgomot ciudat...un barait...ce ar putea fi?

            Comment


            • #36
              Turbina?
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                sa inteleg ca e de rau? totusi am impresia ca vine din interior zgomotul....sper sa nu fie turbina...ca am incurcat-o

                Comment


                • #38
                  Pai cand intra turbina "in actiune" se aude un zogmot, normal.
                  Asta se aude dupa 1900-2200 rpm. Daca e asa e bine, n-ai de ce sa-ti faci griji.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    andrei, nu e vorba de acel sunet de turbina...e un barait enervant...am impresia ca vine din habitaclu, si se intampla numai cand accelerez in curbe sau cand o mai fortez...e posibil sa fie de sub bord?sa trepideze vreo pedala?

                    Comment


                    • #40
                      O fi de la plasticul din bord, cine stie. La parasolar te-ai uitat, nu e de acolo?
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        de n-am dat la pumni in tot bordul, m-am uitat la parasolar, nimic ...am impresia ca vine de la pedala de ambreiaj...nu stiu de ce...o sa fac un test si iti spun. merci mult de ajutor..urmeaza sa-i fac revizia de 40 000 km, ce ar trebuie sa le spun baietilor sa-mi schimbe?

                        Comment


                        • #42
                          gata, de astazi masina are 85 de cai si 200 Nm sunt foarte incantat. in schimb, am o problema, daca bag in treapta a 5a, pe la 70 si accelerez, patineaza intre 2000 si 2500 de ture...care este cauza?

                          Comment


                          • #43
                            Ce vrei sa spui cu.. patineaza?

                            Comment


                            • #44
                              e doar o impresie, ambreiajul tine foarte sus, nu-l elibera prea repede, incearca sa schimbi pe la 80 si fara sa accelerezi brusc,

                              Pt Spike: Amicul nu simte inca masina..
                              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                              Comment


                              • #45
                                vreau sa spun, ca inainte masina mea nu facea cum face acum...ce-i drept, performantele s-au imbunatatit simtitor...deci...am 70 la ora, bag intr-a 5a, si o accelerez...si urca pana pe la 2000 de ture, apoi patineaza...adica urca brusc acul pana pe la 2500 de ture si isi revine....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google