My Ride -ETH-
M-am gandit ca e timpul pentru inceput sa deschid si eu aceasta pagina cu golanu meu prin a face o mica si scurta descriere deocamdata,iar pe viitor cu mari planuri de schimbare in bine cu ideiile mele si cu ajutorul vostru.
Ma bazez pe voi sunteti un grup si un club de nota 10 toti (bv voua),ma bucur sa va am ca prieteni si sa imi dati idei buni sa reusesc sa ajung si eu la standardele si cunostiintele voastre.
Dupa cum spuneam de vreo 2 sapt a-ti inceput sa vedeti pe forum "unul"care posteaza mult,unde nu trebuie,alte subiecte decat ce se vb...da mie imi place....acesta sunt eu...grecu.
Golanul are in dotare:
- vara lu'2005
-1,4 benzina (ultima fitza)
-75 de ARMASARI "pur sanje"
-schimbate iesiriile de aer interior(cele4stok) cu modele de peugeot care sunt mai lungi(PE INTERIOR) iar evacuarea intra direct pe capatu lor iar aerul nu se mai pierde si AC. este mai puternic
-capat de schimbator schimbat cu model "bila Peugeot"
-capat toba inox
-mici schimbari la interior(butoane-manere-accesorii vopsite sau schimbate)
-cotiera
Planuri:
Pe viitor vreau sa i pun niste jenti ori pe 15' cum am acuma ori pe 16' voi vedea,toba sport cap-koada,arcuri-suspensii,geamuri,un kit.
Deocamdata aceasta este masina mea care imi place foarte mult,pe viitor va fi skimbata imagina ei pt ca imi doresc foarte mult lucru acesta!
CRITICATI-MA!!!,DATI-MI SFATURI!!!,
M-am gandit ca e timpul pentru inceput sa deschid si eu aceasta pagina cu golanu meu prin a face o mica si scurta descriere deocamdata,iar pe viitor cu mari planuri de schimbare in bine cu ideiile mele si cu ajutorul vostru.
Ma bazez pe voi sunteti un grup si un club de nota 10 toti (bv voua),ma bucur sa va am ca prieteni si sa imi dati idei buni sa reusesc sa ajung si eu la standardele si cunostiintele voastre.
Dupa cum spuneam de vreo 2 sapt a-ti inceput sa vedeti pe forum "unul"care posteaza mult,unde nu trebuie,alte subiecte decat ce se vb...da mie imi place....acesta sunt eu...grecu.
Golanul are in dotare:
- vara lu'2005
-1,4 benzina (ultima fitza)
-75 de ARMASARI "pur sanje"
-schimbate iesiriile de aer interior(cele4stok) cu modele de peugeot care sunt mai lungi(PE INTERIOR) iar evacuarea intra direct pe capatu lor iar aerul nu se mai pierde si AC. este mai puternic
-capat de schimbator schimbat cu model "bila Peugeot"
-capat toba inox
-mici schimbari la interior(butoane-manere-accesorii vopsite sau schimbate)
-cotiera
Planuri:
Pe viitor vreau sa i pun niste jenti ori pe 15' cum am acuma ori pe 16' voi vedea,toba sport cap-koada,arcuri-suspensii,geamuri,un kit.
Deocamdata aceasta este masina mea care imi place foarte mult,pe viitor va fi skimbata imagina ei pt ca imi doresc foarte mult lucru acesta!
CRITICATI-MA!!!,DATI-MI SFATURI!!!,
Comment