If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Felicitari pentru instalatia de nos eu , inca nu am curaju' sa fac pasul asta', poate la anu daca se tin astia de cuvant si fac kerosenul 7 lei/litru. Multi km fara probleme iti doresc!
Nu e vorba de curaj!S-a demonstrat de "n" ori cat de sigure sunt instalatiile montate corect!
Pana la anul,iti "scoteai" investitia.
Cateva poze de azi.
Stiu,nivelul antigelului este aproape de minim,mi s-a recomandat dupa montaj sa completez 200-300ml;o sa il completez zilele astea dupa ce voi cumpara 1L de la mama lui (la revizie mi s-a spus sa pun doar de la Dacia).
Cred ca a meritat drumul pana la Buzau, deoarece vad ca au lucrat mult mai bine fata de cei de la Agrom, cel putin asa vad in poze! Am cunostinte care si-au montat gpl la Agrom si atat furtunele cat si cablurile sunt facute colac langa motor, nu inteleg de ce nu a mai taiat din ele, sau ma rog sa le mascheze cumva, cert e ca la tine a lucrat super elegant.
Interesanta instalatia asta, ma bate gandu rau de tot pentru la anul . Noua instalatie din cate am citit permite sa vaporizeze si putina benzina pentru protejarea supapelor deci e de bine
Sunt curios asta stag4 ce are in plus fata de BRC
Sa te bucuri de masina si la multi kilometri fara probleme!
@ Christnacht - multumesc la fel.
Marketing doar...Si nu mai stiu ce piesa diferita fata de Stag200(acum este de metal,pe Stag 200 era de plastic).
...lanseaza in premiera in Romania , revolutionarul STAG 4 , noul ECU cu un design nou si performante deosebite.Avand dimensiuni reduse a fost proiectat pt toate vehiculele cu motoare de pana la 4 cilindri, inclusiv turbo precum si sistemul de distributie variabila VALVETRONIC folosit de BMW...
@ alessandro: Azi am verificat si din cat am putut sa vad nu atinge cablul de ambreiaj de nimic.Se misca putin cand este apasata pedala,fara a jena ceva.In mers nu am nicio problema.Poate avea vreo influenta negativa?
Cand ti-a gaurit caroseria ti-a dat cu ceva de protectie? Sau au pus direct busonul ala de alimentare si gata.. Sa nu ai surprize nasoale mai tarziu ca de obicei doreii lasa metalul curat in zona taieturii si apoi e chestiune de timp pana apar "bacteriile".
Ieri,in timp ce o spalam am vazut ca am un punct de rugina in zona butonului care indica daca este deschisa usa de la usa spate,dreapta.
Deci nu mai pot cu calitatea vopselei/tablei,etc.
Inadmisibil ca o masina relativ noua sa aiba astfel de probleme!
In acea zona de cand am cumparat masina era putin mai umflat,ca o gamalie de ac..am crezut ca a fost mai multa vopsea sau ceva scapat acolo si vopsit peste si ca nu e vreo problema majora.
Am pus cateva poze si pe topicul dedicat,pun si aici.
Maine sau poimaine ajung la o reprezentanta..Auto Marcu's cred ca o sa o evit dupa cum s-au purtat in ultima vreme (nu voiau sa imi schimbe macaraua dreapta;abea dupa ce am mers cu mecanicul a zis ca se aude si ca trebuia schimbata.Cel de la receptie cred ca are ceva cu mine si data viitoare ii trosnesc un mare scandal ce nu a vazut Parisul.).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment