ai sters dunga pentru a pune suport de numar???? e nasoale , bre . Rusine domnule Patriciuu!!!
Logan PH2 IF 91 K T A
Collapse
X
-
Scapa de suport,il lipesti cu banda dublu adeziva de la Bison si nu o sa iti cada.Am numerele lipite de un an de zile si nu au cazut pana acum.Cand am schimbat bara de pe fata m-am chinuit putin sa dau jos numarul (l-am strambat un pic),gasesti in Praktiker sau in Baumax banda dublu adeziva maxim 10 lei costa.Sa te uiti sa fie ambalajul exact cum iti pun eu poza(sa scrie "Car tape") pentru ca sunt doua feluri de banda,una este pentru interior si exterior care este mai buna si cealalalta este doar pentru exterior.Attached Files
Comment
-
A fost ziua ta si n-ai zis, La multi ani hombree!!! Sa ai parte de sanatate, bani, fericire si putere de ciuning.
Legat de numere, sunt "fortaa", iar legat de suportii de numere, sa le chish in freza, gaura de covrig ce sunt, sa le dai jos!
Comment
-
Ie nasoale Cosmin,ie nasoaleee! Ale tale sunt si mai nasoale,sa stii !
Mishu,Geo - Urmeaza sa renunt si la suporti,mersi de sfaturi!
Multumesc frumos Dan,chiar nu eram hotarat de care.Cu prima ocazie cand intru in astfel de magazine,o sa cumpar.
Mersi Alex
Comment
-
Chiar daca nu te cunosc, ti-am urmarit topicul si vreau sa iti urez la multi ani si sanatate si o mie de ani cu mana in bani
Comment
-
Multumesc frumos !
Baieti,urmeaza next stage,si anume jantele.
ATS DTC pe 15,nu gasesc cu niciun chip.
Am tot cautat OZ-uri Ultraleggera pe 16,nimic care sa ma satisfaca sh,iar noi imi depasesc bugetul.
Un gand ar fii sa iau ATS DTM,pe 17";am gasit noi la un pret care imi convine,pe care ma gandesc sa le incalt cu ceva 215/45/R17.Cam la astea am ramas,dar am inca dubii in privinta consumului si a demarajului,chiar daca sunt usoare.
Asa ca va rog,care va pricepeti,sa imi lasati niste impresii/pareri/sfaturi si de ce nu si sugestii pentru alte jante.
Vag,as avea in vedere si niste Wolfrace-uri Pro Lite White sau Triad,dar sunt chiar in capatul listei.
Atasez o poza cu DTM-urile,cum a avut si Golan91Attached Files
Comment
-
Eu as merge pe 205/45/16, deci jante pe 16, ai si aspect, dar ai si plecare.
Daca vrei pe 17, as merge pe 205/45/17 sau 205/40/17, in nici un caz 215 sau mai mult.
In general, jantele trebuie sa aibe 7j sau mai mult la latime, asta ca sa stea bine anvelopa de 205 pe ea.
In nici un caz Wolfrace, sunt niste c.caturi cu nume de curse, se stie ca OZ e taticul lor. Mai poti cauta pe forumurile de rally jante Speedline Corse, OZ Racing (ATENTIE: Oz Racing este cu totul altceva decat ceea ce gasesti pe piata de tuning, este divizia de motorsport a lui OZ si are modele deosebite) EVO Corse, Toora, ATS, etc
Daca vrei sa te apropii de stilul nemtesc, adica masina curata, originala, trantita la pamant si cu niste jante benga, mergi pe modele cu buza, late de 8j sau 9j, tot asa, un 16"
Recomand de asemenea sa verifici cu atentie preturile anvelopelor la dimensiunile pe care le doresti. Din tot ce am tocit pana acum, cele mai ieftine au fost 195/50/15. Posibil ca in unele cazuri, pretul anvelopelor sa fie egal cu cel al jantelor, asadar, atentie mare
Comment
-
Multumesc dsign
Dar Sparco Rally 16" 7J? Nu stiu prea mult despre ele decat ca sunt "by OZ"...Attached Files
Comment
-
Da, si scumpe al dracului, pe langa ce stiu ele sa faca.
Comment
Comment