Si eu am avut aceeasi problema, prima macara pe stanga....dupa 3 luni cea de pe dreapta...Spor la treaba si multi km!
Logan PH2 IF 91 K T A
Collapse
X
-
Eu cred ca ar fi mai potrivit un rezervor cilindric.
Nu stiu ce fel de calatorii faci, daca cari bagaje sau altceva, incat sa nu fie de ajuns locul ramas in portbagaj, dupa montarea rezervorului.
Ca si dezavantaj al rezervorului toroidal, ce-mi vine acum in minte: faci pana, intr-o zi ploaioasa, pe un drum neamenajat. Ce faci cu rezerva, o pui in portbagaj cu riscul de a innamoli tot pe acolo? Sau in masina? Cu cel cilindric, o pui la locul ei, e tabla goala, ajungi acasa si cureti, mult mai lesne decat daca ai curata mocheta.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Singurele bagaje pe care le am in portbagaj sunt atunci cand vin de la cumparaturi si de 2-3 ori/an in concediu (munte/mare).
Daca tin rezerva in portbagaj o mare parte din spatiu dispare.M-am gandit ceva si la varianta cu roata mica de rezerva,dar nici asa nu prea imi da la calcule,avand o viteza si o distanta de rulare limitata.
Ce imi displace la cilindric ar fi ca il vad mereu acolo in spate si ca pierd din spatiu in cele 2-3 cazuri cand am nevoie de el.
Daca trag linie favorabil iese cel cilindric care imi face si o economie de 300 de lei din costul achizitiei, comparabil cu celalalt.
Comment
-
Tzac pac avem GPL
Instalatie BRC sequent 24.11.Detaliile despre ea aici
Ieri in jurul orei 12:30 am ajuns in Vernesti.Programarea era ce-i drept la ora 14.00.Se lucra pe un Ford Ka si mai aveam in fata un Passat.Sincer am fost putin dezamagit.
Dupa o discutie cu patronul (super om) a vorbit cu proprietarul Passat-ului si intrucat era din Buzau a fost de acord sa urmez eu intrucat mai aveam si ceva treburi prin zona.
La ora 13:30 a inceput montajul.Muuulte cabluri si furtune,nu stiam daca sunt pentru mai multe masini,sau doar pentru a mea ) .In jurul orei 16:30 era gata.Sus in masina si hai sa bagam gaz.Am alimentat,s-au facut setarile si am plecat la teste.
Dupa ce a mers nenea cu diagnoza am fost invitat la volan.Prima mea impresie a fost ca urca repede in ture si nu prinde viteza.A mai umblat putin in laptop si mi-a spus sa fac cateva opriri/porniri si sa ii spun daca masina merge pe benzina/gaz.Rezultatul "testului" - un raspuns corect din 6.Am picat cu brio !
Montaj ireprosabil,foarte multa atentie si grija!Personal profi,scule profi!
Cablurile care m-au speriat mai devreme se pare ca s-au ascuns!
Nimic nu se vede schimbat in compartimentul motor,doar injectoarele pot fi observate undeva in dreapta capacului care acopera filtrul de aer.De nerabdare nu am mai facut poze cu finalul lucrarii,o sa revin zilele astea.
Prima revizie urmeaza sa fie peste 30.000km.
Prima impresie: Masina merge la fel,ba mai bine parca (placebo effect probabil) in sensul ca nu mi se pare asa zgomotoasa in ture mai mari de 2500.Am chinuit-o putin pe serpentine,nimic care sa dea vaga impresie ca ar merge pe gaz!!!.Trecerea benzina/gaz se face foarte repede si inuman daca pot sa spun.Nu ai cum sa iti dai seama cand s-a schimbat combustibilul!Nicio gafaila,nicio turatie in plus,niciun zgomot.Totul este perfect!
Cu 60 lei am mers 210km + testele care la care nu am fost atent sa ma uit la km (10-15 tot au fost).
Ah...si era sa uit.Rezervor am ales toroidal 58l.Sper sa nu imi sara nimeni in cap.
Pretul distractiei: 2650lei.
Cat despre PRO GAZ Vernesti: Tot respectul.Degeaba au aparut cativa hateri pe topicul de GPL.
Recomand+Attached Files- 20121010_123021.jpg (125.0 KB, 245 views)
- 20121010_134211.jpg (81.2 KB, 239 views)
- 20121010_140505.jpg (83.7 KB, 224 views)
- 20121010_140652.jpg (115.9 KB, 227 views)
- 20121010_142424.jpg (87.3 KB, 241 views)
- 20121010_144421.jpg (115.1 KB, 240 views)
- 20121010_145208.jpg (104.7 KB, 217 views)
- 20121010_145301.jpg (87.3 KB, 211 views)
- 20121010_145413.jpg (97.9 KB, 198 views)
- 20121010_145443.jpg (92.0 KB, 232 views)
- 20121010_161734.jpg (95.1 KB, 249 views)
- 20121010_210016.jpg (24.3 KB, 241 views)
Comment
-
cat te-a costat instalatia ? Ai facut o alerge buna cu rezevorul toroidal
Comment
-
Dany_DNY - 2650 lei
alessandro - cum e?zici ca nu e )!Super tare,m-ai convins in mare proportie in legatura cu instalatia si montajul si a meritat .Urmaream de ceva vreme instalatiile si ma bucur ca nu am dat mai multi bani bani aici in Bucuresti pe ceva inferior BRC. Un exemplu care imi vine acum in minte ar fi Tomasetto Stag 4 la 2799 lei.
Eu4yas - Mersi,mersi sefu`!
Comment
-
Un montator Tomasetto mi-a recomandat BRC ca fiind un moft impotriva Stag 4..haha!
De fiabilitate nu mai zic,cel putin reviziile isi spun cuvantul (la 30.000km) si garantia de 2 ani fara limita de km
Astazi am cumparat de la cineva de pe forum si un set de tapiserie Black Line.Pana acum o saptamana aveam huse pe ea,insa aratau foarte urat,erau sintetice,se tocisera si am hotarat sa le dau jos,mentin tapiseria originala si cand se va murdarii voi pune noul set.
PS: allesandro tu cand ai fost la RAR ai facut programare pe net?Acolo a trebuit doar cartea masinii si ce am primit de la service banuiesc,nu?
Comment
-
O sa se strice motorul, umbli cu bomba in portbagaj, n-o sa mai traga, o sa consume excesiv de mult...
Comment
-
Multumesc frumos Geo!Usor usor,in ordinea necesitatilor se mai schimba una, alta.
@ Alex,tu vorbesti ma? Cand o sa fie GPL mai periculos ca benzina dau instalatia jos!Cand o sa traga mai prost decat pe benzina la fel!Cand o sa ma coste mai mult consumul de GPL decat de benzina o sa arunc instalatia...
...adica NICIODATA
Comment
Comment