Logan PH2 IF 91 K T A

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si daca pierdeam 50 din 100 cai tot nu imi parea rau. e blanitza rau cu gaz

    la RAR iti trebuie cartea, talonul, buletinul, actele de la montator

    fara leduri, folii si alte alea

    Comment


    • Pai asa spun "cunoscatorii", au vazut ei, au studiat, au cercetat, le stiu ei pe toate!
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • Felicitari pentru instalatia de nos eu , inca nu am curaju' sa fac pasul asta', poate la anu daca se tin astia de cuvant si fac kerosenul 7 lei/litru. Multi km fara probleme iti doresc!

        Comment


        • Nu e vorba de curaj!S-a demonstrat de "n" ori cat de sigure sunt instalatiile montate corect!
          Pana la anul,iti "scoteai" investitia.

          Cateva poze de azi.
          Stiu,nivelul antigelului este aproape de minim,mi s-a recomandat dupa montaj sa completez 200-300ml;o sa il completez zilele astea dupa ce voi cumpara 1L de la mama lui (la revizie mi s-a spus sa pun doar de la Dacia).
          Attached Files

          Comment


          • Cred ca a meritat drumul pana la Buzau, deoarece vad ca au lucrat mult mai bine fata de cei de la Agrom, cel putin asa vad in poze! Am cunostinte care si-au montat gpl la Agrom si atat furtunele cat si cablurile sunt facute colac langa motor, nu inteleg de ce nu a mai taiat din ele, sau ma rog sa le mascheze cumva, cert e ca la tine a lucrat super elegant.

            Comment


            • Uite aici cum se monteaza la Agrom.
              Attached Files

              Comment


              • Sigur a meritat.Mi-a placut foarte mult ca au acordat o grija deosebita lucrarii.

                Inca doua poze.
                Attached Files

                Comment


                • iti recomand sa te uiti cu atentie la cablul de ambreiaj in zona vaporizatorului.

                  rogi pe cineva sa stea in masina si sa apese pe pedala si tu verifici sa nu atinga in vaporizator

                  Comment


                  • O sa testez maine sa vad daca atinge de ceva.
                    Mersi de pont.

                    Comment


                    • Interesanta instalatia asta, ma bate gandu rau de tot pentru la anul . Noua instalatie din cate am citit permite sa vaporizeze si putina benzina pentru protejarea supapelor deci e de bine
                      Sunt curios asta stag4 ce are in plus fata de BRC
                      Sa te bucuri de masina si la multi kilometri fara probleme!
                      Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                      Comment


                      • Daca faci chestia asta cu pulverizarea benzinei se duce pe apa sambetei toata economia.

                        Ma da le naibii de supape ca nu te insori cu ele

                        Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
                        Last edited by alessandro; 15 October 2012, 07:34.

                        Comment


                        • @ Christnacht - multumesc la fel.
                          Marketing doar...Si nu mai stiu ce piesa diferita fata de Stag200(acum este de metal,pe Stag 200 era de plastic).
                          ...lanseaza in premiera in Romania , revolutionarul STAG 4 , noul ECU cu un design nou si performante deosebite.Avand dimensiuni reduse a fost proiectat pt toate vehiculele cu motoare de pana la 4 cilindri, inclusiv turbo precum si sistemul de distributie variabila VALVETRONIC folosit de BMW...

                          @ alessandro: Azi am verificat si din cat am putut sa vad nu atinge cablul de ambreiaj de nimic.Se misca putin cand este apasata pedala,fara a jena ceva.In mers nu am nicio problema.Poate avea vreo influenta negativa?

                          Comment


                          • ti am spus fiindca la mine atinge si sa julit cablul. o sa ma duc maine la ei sa vedem ce solutie gasesc.

                            Comment


                            • Cand ti-a gaurit caroseria ti-a dat cu ceva de protectie? Sau au pus direct busonul ala de alimentare si gata.. Sa nu ai surprize nasoale mai tarziu ca de obicei doreii lasa metalul curat in zona taieturii si apoi e chestiune de timp pana apar "bacteriile".
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Parca ai avut gura aurita in legatura cu rugina.

                                Ieri,in timp ce o spalam am vazut ca am un punct de rugina in zona butonului care indica daca este deschisa usa de la usa spate,dreapta.

                                Deci nu mai pot cu calitatea vopselei/tablei,etc.
                                Inadmisibil ca o masina relativ noua sa aiba astfel de probleme!

                                In acea zona de cand am cumparat masina era putin mai umflat,ca o gamalie de ac..am crezut ca a fost mai multa vopsea sau ceva scapat acolo si vopsit peste si ca nu e vreo problema majora.

                                Am pus cateva poze si pe topicul dedicat,pun si aici.

                                Maine sau poimaine ajung la o reprezentanta..Auto Marcu's cred ca o sa o evit dupa cum s-au purtat in ultima vreme (nu voiau sa imi schimbe macaraua dreapta;abea dupa ce am mers cu mecanicul a zis ca se aude si ca trebuia schimbata.Cel de la receptie cred ca are ceva cu mine si data viitoare ii trosnesc un mare scandal ce nu a vazut Parisul.).
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google