Poti sa-mi dai si mie specificatiile complete la jante ? ca vreau sa-mi cumpar si eu un set. Ti s-au potrivit bine ? adica trebuie sa folosesti ditantiere , alte prezone etc ?
Logan PH2 IF 91 K T A
Collapse
X
-
4 ani.. 40.000 km. Masina s-a comportat cum a trebuit pana acum, sa vedem si in continuare.
Evident trebuie facuta distributia si alte nebunii:
Set placute frana FERODO FQT845
Ceva antigel de la mama lui
MOTUL MULTI ATF pentru servo
MOTUL DOT 5.1 pentru frane
Bujii BOSCH 0 242 240 653 ( FR6KI332S ) Iridium, pentru GPL cica
Filtru aer MANN-FILTER C 2672/1
Filtru aer habitaclu VALEO 698753
Ulei MOTUL 8100 X-CESS + Filtru ulei MANN-FILTER W 75/3 (ca in fiecare an)
TRW Brake Cleaner + o pasta LIQUI MOLY pentru scartaitul criminal al tamburilor.
Curea de distributie CONTITECH CT988
Rola intinzator curea distributie INA 531 0818 10
Curea transmisie cu caneluri CONTITECH 5PK1750
Ideea e ca am cumparat piesele si hai la mecanic sa ne punem pe treaba. Huston, we have a problem! Distributia este total diferita fata de ce stiam eu ca trebuie. Din 2010 am inteles ca s-a schimbat si inlocuit cu kit-ul de distributie cu unul Renault 130C17480R.
De asemenea, cureaua de accesorii este 6PK 1822.
Saptamana asta o sa dau piesele care nu se potrivesc retur si sa iau ce trebuie (daca are cineva codurile pentru aceste piese - curea/role - in ideea ca sunt produse si de altii - Contitech/INA/etc. - sunt binevenite.)Last edited by CataLiNNN; 22 June 2014, 18:07.
Comment
-
@loganfrc - ai mesaj.
DOT 5.1 = DOT 4, cu unele proprietati imbunatatite cel putin teoretic, fiind perfect compatibile.
WHAT IS DOT 5.1?
This European-produced fluid came into existence due to the fast moving, anti-lock braking systems (ABS) used on todays automobiles. DOT 5.1 is the thinnest fluid and offers the least hot-to-cold change in viscosity. This fluid has the highest wet boiling point of any of the synthetic Polyglycol.
Base: Synthetic Polyglycol base.
Dry boiling point: Minimum required dry boiling point-500 degrees. Wet boiling point: Minimum required wet boiling point-356 degrees. Viscosity: Viscosity at minus forty degrees-900 cst.
Compatibility: DOT 3 & DOT 4.
Color: Amber.
Comment
-
Cred ca a trecut o luna si ceva de cand am rezolvat treaba, atat cu distributia, cat si cu schimbul de lichid de frana.
Nu behaie, nu sughite, la fel franeaza, nu am avut ocazia sa franez brusc pana acum, dar nu sunt diferente cel putin simtite de mine.
Ii multumesc inca o data lui SDP, mare om, pentru codurile pieselor aferente.
Kit distributie: 13 0C 174 80R
Curea distributie : 82 00 939 081
Rola distributie: 82 00 908 180
Pompa apa: 21 01 013 02R
Kit accesorii: 11 72 067 46R
Curea accesorii: 82 00 598 964
Intinzator curea accesorii: 82 00 933 753
Rola intinzator curea accesorii : 11 92 330 42R
Ma bate un gand sa ii pun ceva folie doar pe geamurile laterale spate, in niciun caz foarte inchisa. Vedem .
PS: Acea pasta Liquy Moly e blanitzsa. Nu scartaie nimic la tamburi pana acum.Last edited by CataLiNNN; 25 July 2014, 17:58.
Comment
-
In aceasta seara am avut neplacerea sa constat ca butucul dreapta a fost fortat si prin urmare am avut parte de un musafir nepoftit.
Pagube:
- Tabla indoita.
- Butuc stricat zic eu.
- MP3 player Sony furat.
- cd-uri gasite in torpedou furate.
Amprente s-au gasit atat in zona playerului si pe usa, cat si pe bandoul de la portbagaj. Sper sa fie si identificat faptasul.
Masina inca se inchide din telecomanda, cheia intra greu in butucul cu pricina si nu se invarte deloc (oricum nu am inchis niciodata masina cu cheia).
Ce ar fi de facut?
Ma gandesc daca pot sa indrept tabla si sa pun la loc acel butuc. Intrebarea mea este daca se poate anula deschiderea masinii de la butuci, ramanand valabila doar din telecomanda. Daca da, cum? Am de gand sa demontez fata de usa zilele astea sa vad exact despre ce e vorba si niste sfaturi sunt binevenite.
Altii care sunteti patiti la fel ca mine, ce ati facut?
O alta solutie ar fi eliminarea definitiva a butucilor si astuparea gaurilor dar cheltuielile sunt cam mari.Attached Files
Comment
-
Cauta-l pe colegul nostru care confectioneaza capace de inox ce se monteaza in locul butucilor.
Comment
-
prometheus - mereu lasam fata atasata, mai ales ca am grija pe unde parchez si noaptea o tin in garaj. Se pare insa ca nu a fost suficient.
dsign - am luat legatura, arata bine acele capace si sper sa descurajeze pe viitor.
Comment
-
In primul rand hotul nu va fi prins in veci. In al doilea rand tabla nu mai ai cum sa o indrepti fara chit si vopsea. Parerea mea anuleaza iala de pe partea dreapta si las-o doar pe stanga. Monteaza-ti o alarma! Nu vei scapa definitiv de hoti dar ii va pune pe ganduri!sigpic
Ca sa stii incotro te indrepti trebuie sa stii de unde ai venit. Richard Burns
Comment
-
Daca o parchezi intr-un spatiu liber chiar nu conteaza pentru un hot zona in care te afli , imi pare sincer rau pentru ce ai patit si eu am fost furat pe vremea cand aveam o dacie 1310 (furat radiator + baterie) , vorba colegului de mai sus hotul nu a fost prins nici pana in ziua de azi , sunat la politie , luat amprente etc.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment