Loganul Comunist Asupritor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Loganul Comunist Asupritor

    Este cumparat in 2007, in varianta 1.4 Laureate.
    Pana acum i-am adus ceva modificari legate de siguranta si putin aspect
    - etrieri, discuri si placute de van (multumesc Cosmin)
    - arcuri H&R (multumesc Xp si Matheo)
    - bieleta DCI 95 (multumesc GMV)
    - leduri consola si ceasuri (multumesc Dsign)
    - huse de origine
    - alarma cu pager (multumesc Skandal)
    - oglinzi MCV (multumesc Cosmin)
    - maciulie Sandero
    - mp3 player alpine cu boxe ovale Alpine
    Si in rest, nu mai stiu ce si cum.
    Last edited by Cezar; 21 July 2010, 19:14.

  • #2
    Sa-l folosesti sanatos cat mai mult! A! Poze domnu'doctor! Unde sunt pozele?
    LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

    Comment


    • #3
      Am pus si poze, insa aparatul se pare ca-i un dezastru. Pe aceasta cale, va invit sa evitati Nikon.

      Am uitat de filtrul de polen (multumesc Andrei), becuri osram cool blue si leduri in pozitii (multumesc iar Dsing)
      Attached Files
      Last edited by Cezar; 21 July 2010, 19:23.

      Comment


      • #4
        in sfarsit ai prezentat masina

        felicitari, simpla si eficace ) sa o fugaresti sanatos

        in legatura cu cotiera. cati dinti poti trage la frana de mana pana ce ajunge la cotiera ( la partea ce vine pe consola ma refer ) ?
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • #5
          Cam tarziu,dar e bine si asa.Nikon am si eu si sunt multumit,nu urmaresc sa fac poze profesionale,doar pt distractie.
          Imi place culoarea masinii,la fel ca a mea.
          Sa te bucuri de masinuta.
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #6
            multi km fara incidente neplacute
            sper sa o putem vedea pe viu la o intalnire
            sigpic

            Comment


            • #7
              In sfarsit Cezare te-ai decis...simpla si folositoare...imi placeSa o uzezi cu placere...am cateva intrebari...
              Cotiera ce tip e ?Ca vad alta prindere pe tunelul franei de mana...si capacele de la roti unde-s?Hai fa-o curata si mai baga douas de poze cu ea.

              Originally posted by Cezar View Post
              Am pus si poze, insa aparatul se pare ca-i un dezastru. Pe aceasta cale, va invit sa evitati Nikon.
              Ce Nikon ai si nu esti multumit?Sigur nu ai un DSLR-u ...si eu tot un Nikon am si incet incet zic eu ca i-am dat de cap...L100...sunt multumit.
              sigpic

              Comment


              • #8
                ...wellcome Senior Cezar.....hai bre ca arata bine
                sigpic
                "BRABUS" STYLE

                Comment


                • #9
                  Deci daca ai aparut si tu la my ride s-a terminat treaba....cum de te-ai hotarat sa apari?...sa te tii acum critici ...sariti pe el!!!
                  Apropo de becuri esti multumit de ele ca vreau sa imi iau si eu acelasi model
                  In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    frumoasa am si eu o intrebare?!?cum sunt arcurile?ti e greu la denivelari,gropi,borduri?e prea rigida?cat te au costat?ms!
                    AdY_JmL_2015

                    Comment


                    • #11
                      modificari utile, nimic un plus, nimic in minus, just right, cum se poate astepta de la un doctor comunist

                      la cat mai multa sanatate
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #12
                        @valeriu: coolpix s200. Ma rog, vechi dar merge ziua. Ca seara....vai vai.
                        Cotiera este tip Autovit targ. O panarama de 50 ron, luata acum 1 an si jumatate. Vad ca inca mai rezista. Nu are niciun fel de prindere inteligenta, ci una demna de dezvoltare nord coreeana. Capacele le-am dat jos pt ca nu avea nici o treaba argintiul pe masina. Era ca nuca-n perete. Cat despre curata, cand o mai misc, masina stand actual de vreo luna, avand bateria decedata.

                        @ice: sigur, de cum veniti, sa-mi dai un pm.

                        @tudor: nu stiu cati dinti merge, insa suficient cat sa stea locului, insa insuficient cat sa-i dau curul in laturi pe curbe.

                        @gmv: luminozitate in plus n-am observat. Le-am luat ca un moft, si am ramas cu ele. Sunt mai albe putin. Merita ca si raport cost/eficienta.

                        @icstrem: nu este extrem de rigida. Acum este ca o masina normala. Nu mai pot aborda aceleasi borduri, insa garda este in continuare suficient de mare cat sa nu raman in pom. La denivelari este mai greu caci au ramas amortizoarele stock si n-au cursa suficienta. Daca dau intr-o groapa mai sanatoasa, risc sa-l indoi. Ele sunt 620-640 ron. Depinde de unde le achizitionezi, insa este printre singura modificare ce renteaza, cuplata cu sistemul nou de franare.

                        Multumesc pt aprecieri, insa criticile sunt si mai bine venite.

                        Momentan rotile nu mai fac fata. Insa nici motorul nu face fata saracul.
                        Cred ca degeaba as schimba rotile cu unele mai performante, pt ca nu am cu ce le rula, a.i. sa ma pot bucura de limitele lor.
                        Cel mai probabil va urma o modificare la amortizoare.
                        @deluxe, matheo, d-fens: multumesc, insa niste astept ceva critici.
                        Last edited by Cezar; 22 July 2010, 02:09.

                        Comment


                        • #13
                          Madam a primit niste roti.
                          Sunt pe 17, incaltate cu P Zero Nero de 215/45.
                          Mai trebuiesc putin echilibrate, insa multumit.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Super modificarile, multi km fara incidente
                            Megane II faza II 1.5dcI K9K

                            http://www.loganclub.ro/forum/b_189_ygn_2-t41493.html

                            Comment


                            • #15
                              opa sa, domnu doctor tace si face - felicitari dau foarte bine pe masina
                              B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google