Buna seara!
Revin pe forum dupa 1005 zile (vineri 26 octombrie 2007), adica dupa 2 ani, 9 luni si o zi. Am scris pe atunci despre achizitia pe care am facut-o in 24 octombrie 2007, un Laureate plus. Astazi am citit (inca) un mesaj de la administratorii forumului care ma anuntau de intalnirea nationala a posesorilor de Logan. Am vrut sa vad fotografii, dar a trebuit sa ma autentific, iar asta a dus la dorinta de a scrie, dupa atata vreme, despre masina familiei mele.
Sunt foarte multumit de ea si iata de ce:
- am parcurs 56000 de kilometri fara probleme deosebite, o parte pentru ca timp de un an am facut naveta, o buna parte calatorind cu sotia in concedii.
- cea mai grea incercare la care am supus-o a fost o calatorie in Grecia (traseu Caracal-Bucuresti-Sarti - 1000 km), care la intoarcere a fost fara pauze semnificative. Am mers vara, cu aerul conditionat pornit si intr-o coloana de patru masini (un Toyota Land Cruiser, un Tucson, un Megane si a mea). Desi motorizarea (1.4) m-a defavorizat, i-am surprins placut pe prieteni prin consumul redus si felul cum am facut fata la drum (pe autostrada viteza de croaziera 120-140 km la ora, cu varfuri la 160), tinuta de drum, constanta. Mai greu mi-a fost pe dealurile de la Salonic, unde a trebuit sa schimb in viteza a treia si sa opresc aerul pentru a urca in rampa cu 130 km la ora, fiind foarte cald (40 de grade ). Mi-a fost teama, dar masina nu a avut nicio problema.
- cred ca am un stil de condus mai sportiv, deloc potrivit cu structura si misiunea acestei masini (dar niciodata nu conduc imprudent) in sensul ca prefer sa storc puterea din ea prin turare in depasiri, chiar mai practic salt de la viteza a doua la a cincea la 5000-5500 rpm.
- nepriceperea mea la tehnica mi-a limitat activitatea de ingrijire a masinii la verificarea (de foarte putine ori) a uleiului, alimentarea (MEREU) cu benzina buna, realizarea reviziilor la timp.
Imi place masina sobra, fara accesorii stridente, de aceea nu am adaugat la accesoriile luate initial (aparatoare pentru aripa, aparatoare de noroi, ornament esapament, presuri si tava pentru portbagaj) nimic. Urmeaza sa-mi cumpar huse, totusi, astept sfaturi pentru acestea. Nu stiu daca sunt accesorii, dar mie imi sunt foarte utile detectorul de radar si GPS-ul (un Asus R700).
Evenimente am avut putine, singurul notabil fiind distrugerea baii de ulei (proiectata cam rau...) de niste pietre care au cazut cand coboram de la Obarsia Lotrului spre Voineasa. S-a intamplat repede, coboram cam iute si nu le-am putut evita, unele au fost cam de 30 de cm in diametru si mi-au perforat baia. Am tras pe dreapta intr-o poienita si (cu ajutorul baietilor de la SEDA Caracal), desi era sambata seara tarziu, am reusit sa ajung acasa cu platforma (bine, a durat pana spre dimineata...). Si cei de la Generali au fost corecti (am Casco), asa ca mi-am decontat cheltuielile (transport+piese). In rest, in afara de mici zgarieturi, nu am avut nicio problema.
S-ar putea sa fiu foarte plictisitor, scriu cam mult, dar cred ca e decent sa-mi prezint asa masina. Fotografii o sa pun in curand, sper sa gasesc si din calatorii cate ceva (pentru ca au fost foarte multe!).
Esentializand, as numi plusurile si minusurile acestei masini, in cazul meu:
plusuri:
- fiabilitate - nu mi-a facut probleme, desi nu am menajat-o;
- tinuta de drum, insemnand si modul lin, stabil, de accelerare si rulare (nu stiu cum sa spun, dar parca ar fi un autobuz sau parca ar avea cutie automatica);
- confort - aerul conditionat, fara de care nu as putea face un metru vara, spatiul;
- costuri reduse de intretinere - desi o sa vina revizia de 60000 si voi schimba si cauciucurile (Michelin).
minusuri (dupa cum vedeti prea putin semnificative):
- scaunul soferului cam tare, la drum lung imi provoaca unele dureri;
- cutia de viteze cam rigida (am nimerit eu una.. stiu ca sunt rare cazurile, pentru ca niciun Logan cu care am mai mers nu are problema asta);
- stergatoarele (desi le-am schimbat cu unele foarte bune, nu sunt multumit);
- structura custii, chiar daca are un parbriz foarte mare, tot nu-mi permite o vedere laterala excelenta din cauza stalpului stanga, de exeplu in dreptul trecerilor de pietoni, ma tot fatai sa vad.
Dupa cum vedeti, putine neplaceri mi-a creat. Ma multumeste pentru ca e foarte potrivita cu nivelul meu de viata (suntem familie de profesori, relativ tineri - 36 eu).
Important mi se pare ca modelul Laureate plus mi s-a potrivit cel mai bine, fiind excelent echipat si, simt eu comparand cu alte Loganuri, ingrijit lucrat.
Ma bucur sa ma (re)alatur comunitatii si voi deveni in sfarsit activ aici.
Revin pe forum dupa 1005 zile (vineri 26 octombrie 2007), adica dupa 2 ani, 9 luni si o zi. Am scris pe atunci despre achizitia pe care am facut-o in 24 octombrie 2007, un Laureate plus. Astazi am citit (inca) un mesaj de la administratorii forumului care ma anuntau de intalnirea nationala a posesorilor de Logan. Am vrut sa vad fotografii, dar a trebuit sa ma autentific, iar asta a dus la dorinta de a scrie, dupa atata vreme, despre masina familiei mele.
Sunt foarte multumit de ea si iata de ce:
- am parcurs 56000 de kilometri fara probleme deosebite, o parte pentru ca timp de un an am facut naveta, o buna parte calatorind cu sotia in concedii.
- cea mai grea incercare la care am supus-o a fost o calatorie in Grecia (traseu Caracal-Bucuresti-Sarti - 1000 km), care la intoarcere a fost fara pauze semnificative. Am mers vara, cu aerul conditionat pornit si intr-o coloana de patru masini (un Toyota Land Cruiser, un Tucson, un Megane si a mea). Desi motorizarea (1.4) m-a defavorizat, i-am surprins placut pe prieteni prin consumul redus si felul cum am facut fata la drum (pe autostrada viteza de croaziera 120-140 km la ora, cu varfuri la 160), tinuta de drum, constanta. Mai greu mi-a fost pe dealurile de la Salonic, unde a trebuit sa schimb in viteza a treia si sa opresc aerul pentru a urca in rampa cu 130 km la ora, fiind foarte cald (40 de grade ). Mi-a fost teama, dar masina nu a avut nicio problema.
- cred ca am un stil de condus mai sportiv, deloc potrivit cu structura si misiunea acestei masini (dar niciodata nu conduc imprudent) in sensul ca prefer sa storc puterea din ea prin turare in depasiri, chiar mai practic salt de la viteza a doua la a cincea la 5000-5500 rpm.
- nepriceperea mea la tehnica mi-a limitat activitatea de ingrijire a masinii la verificarea (de foarte putine ori) a uleiului, alimentarea (MEREU) cu benzina buna, realizarea reviziilor la timp.
Imi place masina sobra, fara accesorii stridente, de aceea nu am adaugat la accesoriile luate initial (aparatoare pentru aripa, aparatoare de noroi, ornament esapament, presuri si tava pentru portbagaj) nimic. Urmeaza sa-mi cumpar huse, totusi, astept sfaturi pentru acestea. Nu stiu daca sunt accesorii, dar mie imi sunt foarte utile detectorul de radar si GPS-ul (un Asus R700).
Evenimente am avut putine, singurul notabil fiind distrugerea baii de ulei (proiectata cam rau...) de niste pietre care au cazut cand coboram de la Obarsia Lotrului spre Voineasa. S-a intamplat repede, coboram cam iute si nu le-am putut evita, unele au fost cam de 30 de cm in diametru si mi-au perforat baia. Am tras pe dreapta intr-o poienita si (cu ajutorul baietilor de la SEDA Caracal), desi era sambata seara tarziu, am reusit sa ajung acasa cu platforma (bine, a durat pana spre dimineata...). Si cei de la Generali au fost corecti (am Casco), asa ca mi-am decontat cheltuielile (transport+piese). In rest, in afara de mici zgarieturi, nu am avut nicio problema.
S-ar putea sa fiu foarte plictisitor, scriu cam mult, dar cred ca e decent sa-mi prezint asa masina. Fotografii o sa pun in curand, sper sa gasesc si din calatorii cate ceva (pentru ca au fost foarte multe!).
Esentializand, as numi plusurile si minusurile acestei masini, in cazul meu:
plusuri:
- fiabilitate - nu mi-a facut probleme, desi nu am menajat-o;
- tinuta de drum, insemnand si modul lin, stabil, de accelerare si rulare (nu stiu cum sa spun, dar parca ar fi un autobuz sau parca ar avea cutie automatica);
- confort - aerul conditionat, fara de care nu as putea face un metru vara, spatiul;
- costuri reduse de intretinere - desi o sa vina revizia de 60000 si voi schimba si cauciucurile (Michelin).
minusuri (dupa cum vedeti prea putin semnificative):
- scaunul soferului cam tare, la drum lung imi provoaca unele dureri;
- cutia de viteze cam rigida (am nimerit eu una.. stiu ca sunt rare cazurile, pentru ca niciun Logan cu care am mai mers nu are problema asta);
- stergatoarele (desi le-am schimbat cu unele foarte bune, nu sunt multumit);
- structura custii, chiar daca are un parbriz foarte mare, tot nu-mi permite o vedere laterala excelenta din cauza stalpului stanga, de exeplu in dreptul trecerilor de pietoni, ma tot fatai sa vad.
Dupa cum vedeti, putine neplaceri mi-a creat. Ma multumeste pentru ca e foarte potrivita cu nivelul meu de viata (suntem familie de profesori, relativ tineri - 36 eu).
Important mi se pare ca modelul Laureate plus mi s-a potrivit cel mai bine, fiind excelent echipat si, simt eu comparand cu alte Loganuri, ingrijit lucrat.
Ma bucur sa ma (re)alatur comunitatii si voi deveni in sfarsit activ aici.
Comment