e destul de aiurea legea in romania. Din punctul meu de vedere , nu inteleg de ce lupele n-ar fi "legale" .. doar nu am schimbat complet sistemul de ilumiatie .. mai nasol e cu farul negru. La jante inteleg, trebuie teste, chestii treburi ( in Romania ), in Germania am inteles ca alea pe 17 sunt sau pot fi omologate .
My ZUZ
Collapse
X
-
germania este tara masinilor, acolo pana si blocurile sunt facute dupa confortul masinilor.
inafara de jenti si culoare eu cred ca este practic imposibil sa omologhezi ceva pentru ca mare parte dintre angajati nu au o minte deschisa la asa ceva. daca masini tunate in germania si cu tuv-ul nemtilor pe certificat si ei tot stramba din bot ca ceva nu ar fi in neregula si partea nasoala este ca legea zice ca "rar-ul" din alta tara nu este egal cu cel din romania si de aceea mai dai o tura pe la ei, fabrica de facut bani.
imi pare rau si stiu prin ce treci pentru ca si eu am fost oprit de doua ori intr-o ora si intr-o luna am fost de doua ori la rar. eu unul am ales sa nu mai dau certificatul pentru ca ori de il dau ori de nu tot primesc amenda asa ca cel putin scapat de taxa rar si de disconfortul de a face masina la loc.
ultima data cand mi-a fost luat certificatul am luat amenda 180 de lei + certificat luat (taxa rar 100 lei). cand am fost oprit la dragasani si nu am vrut sa mai dau certificatul gaborul a zis ca imi 400-500lei amenda pentru neprezentare acte iar eu am zis ca am toate actele inafara de certificat, pana la urma mi-a dat 60 lei in 48 de ore si apoi mi-a zis ca am fost foarte inspirat ca nu i-am dat certificatul ca sigur il oprea.
pentru mine asta este solutia si mai ales pentru cei care au modoficari greu remediabile. problema maxima este cand te intalnesti cu insusi rar-ul sau mai bine zis arr.
sa auzim de bine
Comment
-
salut zuz
sper sa o scoti la capat cu bine pana la urma. asta este mentalitatea. suntem cu ceva ani in urma altor tari
Comment
-
si eu era sa raman fara talon odata din cauza unui bec ars si pozitii albastre,
ma intrebat exact asa:
"am doua motive sa iti iau talonul, mai sti tu altul?"
eu- "nu mai stiu, dar problema e ca nu il am la mine"
si mi.a dat amenda ca nu l.am avut la mine, asta se intampla acum doi ani, de atunci nu am mai avut probleme din astea, nici cu farurile sau stopurile md
eu nu as renunta la lupe, as lua alte faruri cu oglinda normale si as pune lupele in ele, in felul asta nu o sa mai bata asa tare la ochi, acum ramane decizia ta, bafta la recuperat talonul si sa ne ti la curent.sigpic
Comment
-
Nasol ca in 2 zile te-au orprit de 2 ori,nu esti singurul si pe mine m-au oprit 2 zile la rand cu o dacie veche din 1989 prima oara nu am acordat prioritate la pietoni si sa lasat cu suspendare,si a 2 oara mi-au luat talonu din cauza gumelor....dupaia dus la rar am luat talon...etc...Dupa care ma cam opreau odata pe luna,ca nu ai aia ca nu o ai pe cealalta ) si se lasa doar cu amenda ca nu prezentam actele...deci cand te sti cu musca pe caciula nu mai da talonu,ca scapi doar cu o amenda.De faruri sau legat ca le-ai vospit oglina si le-au atras atentia la marlani,cu stopurile nici eu nu prea sunt deacorda ca sunt inegrite mai bine alegi unele cu led si scapi de probleme.A si tu ai talon nou,sau vechi??Last edited by Mariusrs; 7 May 2011, 12:05.
Comment
-
Cred ca are talon omul,nu merge el fara talon jante schimbate ,stopuri,faruri si are talonu inapoi e ff simplu)
Comment
-
salut Zuz-ule, si eu am faruri ca ale tale, si am fost oprit de RAR acum o luna in pitesti, si prima intrebare a fost:CE FARURI SUNT ASTEA? Am incercat sa ii explic ca sunt farurile originale in care eu am montat un ansamblu de lupa cu xenon pentru a fi cat mai aproape de legalitate... si nu mi_a mai zis nimic de ele, dupa care au urmat tobele, ca sa le arat omologarea, le_am spus k tobele st puse la PILOT si ca nu mi_au dat omologare( nici nu avea cum, punand toba mea si teava mea, ei doar montandu-le) si in final m_au bagat si la noxe, unde masina a corespuns si mi_au dat drumu.. poate ca a fost noroc, poate ca nu stiuau eu faza cu farurile astea...la Mioveni, eu am fost primul care a avut asa cva, acum suntem 2.Nu stiu in pitesti cati or avea...
daca rezolvi ceva cu omologarea farurilor, anunta-ma te rog si pe mine.
Respect
Originally posted by cristi_timidu View Postgermania este tara masinilor, acolo pana si blocurile sunt facute dupa confortul masinilor.
inafara de jenti si culoare eu cred ca este practic imposibil sa omologhezi ceva pentru ca mare parte dintre angajati nu au o minte deschisa la asa ceva. daca masini tunate in germania si cu tuv-ul nemtilor pe certificat si ei tot stramba din bot ca ceva nu ar fi in neregula si partea nasoala este ca legea zice ca "rar-ul" din alta tara nu este egal cu cel din romania si de aceea mai dai o tura pe la ei, fabrica de facut bani.
imi pare rau si stiu prin ce treci pentru ca si eu am fost oprit de doua ori intr-o ora si intr-o luna am fost de doua ori la rar. eu unul am ales sa nu mai dau certificatul pentru ca ori de il dau ori de nu tot primesc amenda asa ca cel putin scapat de taxa rar si de disconfortul de a face masina la loc.
ultima data cand mi-a fost luat certificatul am luat amenda 180 de lei + certificat luat (taxa rar 100 lei). cand am fost oprit la dragasani si nu am vrut sa mai dau certificatul gaborul a zis ca imi 400-500lei amenda pentru neprezentare acte iar eu am zis ca am toate actele inafara de certificat, pana la urma mi-a dat 60 lei in 48 de ore si apoi mi-a zis ca am fost foarte inspirat ca nu i-am dat certificatul ca sigur il oprea.
pentru mine asta este solutia si mai ales pentru cei care au modoficari greu remediabile. problema maxima este cand te intalnesti cu insusi rar-ul sau mai bine zis arr.
sa auzim de bine
Comment
-
Talonu' nu l-am luat. Circul cu dovada...
@ Solan: Salut...poate ai avut noroc asa cum ai spus si tu. Nu stiu ce sa zic...daca aflu ceva te anunt. Cert e ca la Mioveni nu e ce e in Bucuresti de Politie si acum depinde si de om...Y!M: alexut.style
Comment
-
ieri am dat si eu jos farurile sa le sterg negrul de pe oglinzi, ca ma gandesc eu ca daca nu sunt negre, nu mai bat la ochi asa rau, erau f stridente negre...
bafta ZUZ.
Comment
-
Nu te opreste nimeni ,daca oglinda farului nu este neagra.Pe el la oprit ca a ,atras prea mult atentia mai ales cu stopurile alea negre.
Comment
-
...si aici parerile sunt impartite...daca ai xenon dinala nesimtit de te sparge la ochi si mai e si albastru sau mov e normal sa le sara in ochi si sa te ia.Daca pui ceva cuminte,un 4300k sau maxim 6000k,nu prea iesi in evidenta...si mai vezi si bine pe ploaie,ceata...sigpic
Comment
Comment