Solenza B 76 FZS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Solenza B 76 FZS

    buna seara tuturor membrilor Logan Club! am fost la o singura intrunire pe cand aveam o supernova, mi-a placut atmosfera si am decis sa-mi prezint masina pe forum si sa particip la intalnirile pe care le organizati.
    Asa cum spune si titlul este vorba de o solenza confort 1.4 din 2003 cumparata de la un taximetrist in ianuarie 2008 la 270.000 km.masina a fost foarte intretinuta, a avut casco si a suferit doar o lovitura in dreapta fata dar nu a avut daune majore.
    DSCF3702.jpgDSCF3703.jpgDSCF3704.jpgDSCF3705.jpgDSCF3706.jpgDSCF3707.jpgDSCF3708.jpgDSCF3709.jpg
    fara semnatura

  • #2
    @ecstasy2001-Felicitari! Masinuta arata bine la varsta ei! Sa ai grija de ea si vino la intalniri! Nu esti singurul din Logan Club cu alta masina, important este spiritul, atmosfera, comunitatea!
    LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

    Comment


    • #3
      merci pentru sfat. am fost cu myrcea21 avea loganul ATF si acum vine cu o supernova MRZ.
      De la achizitionarea masinii m-am inspirat din tutorialele lui crististreulea si am izolat termic si fonic usile, apoi am montat un player Alpine CDE-9843R si difuzoare spate ovale Pioneer, un subwoofer Alpine de 300w si o statie Denon de 150w.apoi a urmat alarma, deschidere haion din buton, portbagaj mochetat, lampi iluminare portabaj, iluminare numar spate cu leduri.DSCF4159.jpgEcstasy037.jpgEcstasy038.jpg

      ps: scuzati dezordinea
      fara semnatura

      Comment


      • #4
        bine asa domnu`
        ti-am mai spus ca masina arata bine

        Comment


        • #5
          bine ai venit printre noi, solenza arata bine rau, la ce ani are, te asteptam in continuare la intalnirile noartre si spor la modificari ! ! ! Respect ! ! !
          sigpic
          The MVP

          Comment


          • #6
            multumesc de aprecieri.
            a urmat apoi o schimbare de look pentru solenza: parasolar.de la apasarea capotei la inchidere au ramas urme (infundaturi ) si daca tot am muncit sa le acopar am zis sa-i dau si o vopsea si am colantat si stopurile.cam asa a iesit:
            Ecstasy003.jpgEcstasy3.jpgEcstasy004.jpgEcstasy006.jpgEcstasy007.jpg


            poze si cu ea curata:
            Ecstasy015.jpgEcstasy4.jpgEcstasy6.jpgEcstasy7.jpg
            fara semnatura

            Comment


            • #7
              dupa o cercetare amanuntita a manualului de service de la logan si solenza am reusit sa pun cap la cap legaturile la fire pentru montarea ceasurilor de logan.
              documentatia a durat cam 1ora si manopera 2 ore, dar am rezolvat inclusiv consumul .Multumesc lui Myrcea21 pentru ceasuri

              Ecstasy024.jpgEcstasy025.jpgEcstasy026.jpg
              fara semnatura

              Comment


              • #8
                Multi km fara probleme in continuare.Ma bucur ca se mareste clubul si ca se adauga si membri care nu au numai logan.

                P.S. Cred ca te-am vazut azi prin sect6 pe cetatuia ? virtutii cumva ?stai prin zona?
                Fara Semnatura.

                Comment


                • #9
                  stau in giulesti dar frecventez si zona aceea si crangasi.
                  fara semnatura

                  Comment


                  • #10
                    interesanta treaba cu ceasurile . dar tu aveai 220 km/h maxim, daca nu ma insel nu ? acu ai numai 200 )

                    trebuia sa pui de prestige, alba, dar e ok si asa !

                    bafta in continuare !
                    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                    Comment


                    • #11
                      220 doar in bord, realitatea e total diferita dar sper sa schimb asta
                      ceasurile albe de prestige nu aveam cu ce sa le asortez ca puteam sa-mi iau modelul acela.
                      fara semnatura

                      Comment


                      • #12
                        sunt misto ceasurile ma
                        nu le bagi leduri albastre?ar arata mai misto

                        Comment


                        • #13
                          nu am nimic albastru la masina si nu vreau sa o fac curcubeu. si asa galbenul ala nu se asorteaza cu nimic.prefer sa pastrez iluminatul interior in nuanta de portocaliu ca merge cu galbenul si sa incerc sa mai adaug negru.oricum o sa ma bazez din ce in ce mai mult pe performante
                          fara semnatura

                          Comment


                          • #14
                            Sa-i pui inapoi kilometrii aia multi pe memoria ceasurilor daca poti. 370.000 km. + parca?
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • #15
                              da m-am gandit si la asta, dar momentan nu este o prioritate.km are in jur de 320.000 dar nu am facut calculul exact.
                              fara semnatura

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google