Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de motoare de clio 172 e plin ebayu la 500-600 lire , si te mai costa transportul 100-150 eur .Cu tot cu cutie , ecu , alternator si restul de piese nu cred ca ajungi la 3500 lire .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Originally posted by SorinTelehoi View Post
      la motor am vazut ca mergi pe VR6, de ce nu ai incercat un motor de clio, mai multi cai putere, mai usor de pus pe masina si cred ca si la greutate ar fi fost mai usor.
      Probabil ca, caii putere erau apropiati la motorul de 2.0 16v de clio cu cei de la VR6 dar exista un aspect pe care nu prea il iei in calcul sau probabil doar l-ai emis .. cuplul
      Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti nu de teama ca le-ai putea pierde ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le!!!
      sigpic

      Comment


      • "Horse power sells cars, torque wins races" zicea batranul Carol Shelby

        Comment


        • “The winner ain’t the one with the fastest car its the one who refuses to lose” -Dale Earnhardt
          Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

          Comment


          • nu aveti somn nu ?

            sgm-ule banuiesc ca asa va fi si loganul nu ?


            Comment


            • Loganul va fii umpic mai rapid..
              Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti nu de teama ca le-ai putea pierde ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le!!!
              sigpic

              Comment


              • Sa nu aberam.
                E destul de puternica pompa de frana si pentu discuri pe spate?, tinand cont ca pe fata etrierii aia aveu 2 pistonase.
                Bafta in continuare!
                Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

                Comment


                • E nevoie de mai putin debit de lichid pentru a actiona franarea pe disc decat cea pe tambur. E logic de ce pentru toata lumea, nu e nevoie sa explic.

                  Niste poze cu franele fata. Vad ca au inceput sa se inmulteasca Loganele astea cu discuri spate
                  Attached Files

                  Comment


                  • Ia sa ma uit si eu la a mea, sigur mai am tamburi pe spate?

                    Foarte tari franele pe fata!
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • ce se vorbea la inceputul anului pe topicul ursului SGM cateva luni mai tarziu s-au adeverit bestia prinde contur (era o mika glumitza sper sa nu fi deranjat pe nimeni )
                      te misti surprinzator de repede tot respectu pt tine Robert
                      Attached Files
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • Originally posted by lau911 View Post
                        ce se vorbea la inceputul anului pe topicul ursului SGM cateva luni mai tarziu s-au adeverit bestia prinde contur (era o mika glumitza sper sa nu fi deranjat pe nimeni )
                        te misti surprinzator de repede tot respectu pt tine Robert
                        350 cai puturosi poate..........

                        Comment


                        • Nu-ti vine a crede nu?!
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • Felicitari pt munca depusa...
                            Vad ca putina vb, multa treaba.
                            Bv tie.

                            PS: parerea despre jante, tot nu mi-am schimbat-o, dar acum nu terbuie sa si fim pe aceeasi lungime de unda cu privire la dansele. Tot cred ca iti trebuiau unele mai solide putin.

                            Comment


                            • Nu pot decat sa-mi exprim respectul si admiratia pentru munca depusa! Esti un deschizator de drumuri si sper ca si in cazul vechiului SGM, masina actuala sa serveasca celorlalti ca exemplu de ASA DA.
                              Mama ma-sii, ma batea gandu la un motor de Clio RS dar acum vad ca tre' sa fac rost de un SR20DET ca sa pot sa ma ridic la nivelul asta...
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • Originally posted by lau911 View Post
                                ce se vorbea la inceputul anului pe topicul ursului SGM cateva luni mai tarziu s-au adeverit bestia prinde contur (era o mika glumitza sper sa nu fi deranjat pe nimeni )
                                te misti surprinzator de repede tot respectu pt tine Robert
                                Sunt un om dintr-o bucata nu povestitor ca majoritatea. cand zic ceva si fac. In prima faza va fi la 200 cp. Intai sa il vad sus mergand , dupa va urma supra-alimentarea.

                                Poze cu volanta. Are cu 4-5 kg mai putin decat cea originala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google