esti nebun.......
Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tot respectul petru tine..nu asculta gurile rele si fa ce iti dicteaza inima si ambitia de care dai dovada..nu are rost sa dai explicatii pentru cine nu merita...esti un tip calculat care nu raspunde la provocari...admir mult asta la tine...asta nu va fi ultima masina iesita din mainile tale si iesita din comun tot odata sunt sigur de asta..dar timpul iti va arata adevarata valoare si sunt sigur ca poti mai mult de atat..tot respectul pentru tine...asa este cum ai spus daca ai potentialul necesar de ce sa nu faci cum ai sp si tu"fac asta pentru ca pot"...spor la treaba si sunt sigur ca in fiecare postare am ceva de invatat de la tine nu numai cand vine vorba de mecanica si masini dar cred ca si in viata de zi cu zi esti altfel parerea mea bineinteles in bine altfel si sunt sigur ca pot invata multe de la tine ma repet!bafta si ai grija si tot ce ti-ai propus sa nu ramana neindeplinit....!!!!
Comment
-
Poate la inceput acestui topic au fost cativa mai rai asa, dar ceva e sigur aici vei gasi oameni pasionati si solidari care oricand te-ar putea ajuta cu un sfat, cu o mana de ajutor. Asta gasesti mai greu in vremurile astea.
bafta in continuare cu acest proiect si sa il vedem finalizat pe straziProstii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai-dracu si n-au nici o boala...
Comment
-
Aloooo...va reveniti din manele? "Roade invidia" "Numai guri rele". Voi va auziti ce spuneti?
BR KOZ: sigur nu vrei sa-l iei de sot? Ca prea esti indragostit de el...Pe cand o declaratie de dragoste?
As avea rugamintea, daca se poate, sa lasam lacrimogenele. Vb despre masini, nu despre femei.
Comment
-
Originally posted by unicul_sgm View PostSunt un om dintr-o bucata nu povestitor ca majoritatea. cand zic ceva si fac. In prima faza va fi la 200 cp. Intai sa il vad sus mergand , dupa va urma supra-alimentarea.
Poze cu volanta. Are cu 4-5 kg mai putin decat cea originala.
Nu se incarcase poza.Attached Files
Comment
-
Originally posted by unicul_sgm View PostSunt un om dintr-o bucata nu povestitor ca majoritatea. cand zic ceva si fac. In prima faza va fi la 200 cp. Intai sa il vad sus mergand , dupa va urma supra-alimentarea.
Poze cu volanta. Are cu 4-5 kg mai putin decat cea originala.
Comment
-
ON : bravo domne` autocad`ul e beton . un calcul al rezistentei materiale ar mai trebui si deja ai depasit uzina . )
OFF: multumesc celui ce mi-a sters posturile... deaia mor eu pe forumurile voastre ca toti dau sfaturi... planam , aalezam, honuim=> 475 de cai . stiinta e pretutindeni , ce sa zic...
Comment
-
Am terminat si suportii pentru pompa de servodirectie. A trebuit sa o mut 10 cm mai sus, in locul unde original este compresorul de AC, altfel lovea in cadrul motor.
De asemenea am terminat si cu suportii motorului, el fiind acum in pozitia finala.
Planetarele nu vor fi nici taiate nici sudate, motorul este centrat perfect. Sa ii raspund unui coleg de forum care a scris mai sus.
Fuzetele vor fi cele modificate, le-am masurat acum ceva timp si am costatat ca au cota necesara care sa imi permita sa le fac canelurile planetarelor de VW. Operatiunea va fi executata prin mortezare, fie pe strung CNC fie pe freza cu ajutorul unui divizor.Attached Files- 28102010112.jpg (1.58 MB, 869 views)
- 28102010113.jpg (1.45 MB, 818 views)
- 28102010114.jpg (1.39 MB, 752 views)
- 28102010115.jpg (1.38 MB, 701 views)
- 28102010116.jpg (1.54 MB, 388 views)
- 28102010117.jpg (1.54 MB, 385 views)
- 28102010118.jpg (1.49 MB, 404 views)
- 28102010119.jpg (1.66 MB, 492 views)
- 28102010121.jpg (1.62 MB, 476 views)
- 28102010122.jpg (1.54 MB, 415 views)
Comment
Comment