Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • esti nebun.......

    Comment


    • Tot respectul petru tine..nu asculta gurile rele si fa ce iti dicteaza inima si ambitia de care dai dovada..nu are rost sa dai explicatii pentru cine nu merita...esti un tip calculat care nu raspunde la provocari...admir mult asta la tine...asta nu va fi ultima masina iesita din mainile tale si iesita din comun tot odata sunt sigur de asta..dar timpul iti va arata adevarata valoare si sunt sigur ca poti mai mult de atat..tot respectul pentru tine...asa este cum ai spus daca ai potentialul necesar de ce sa nu faci cum ai sp si tu"fac asta pentru ca pot"...spor la treaba si sunt sigur ca in fiecare postare am ceva de invatat de la tine nu numai cand vine vorba de mecanica si masini dar cred ca si in viata de zi cu zi esti altfel parerea mea bineinteles in bine altfel si sunt sigur ca pot invata multe de la tine ma repet!bafta si ai grija si tot ce ti-ai propus sa nu ramana neindeplinit....!!!!

      Comment


      • Poate la inceput acestui topic au fost cativa mai rai asa, dar ceva e sigur aici vei gasi oameni pasionati si solidari care oricand te-ar putea ajuta cu un sfat, cu o mana de ajutor. Asta gasesti mai greu in vremurile astea.

        bafta in continuare cu acest proiect si sa il vedem finalizat pe strazi
        Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai-dracu si n-au nici o boala...

        Comment


        • Aloooo...va reveniti din manele? "Roade invidia" "Numai guri rele". Voi va auziti ce spuneti?
          BR KOZ: sigur nu vrei sa-l iei de sot? Ca prea esti indragostit de el...Pe cand o declaratie de dragoste?

          As avea rugamintea, daca se poate, sa lasam lacrimogenele. Vb despre masini, nu despre femei.

          Comment


          • YNP...nu e nebun, e un tip care-si doreste mai mult, desi e un narator exceptional, omu da tot ce poate
            lipsa text

            Comment


            • .......................................
              Last edited by Cezar; 27 October 2010, 11:03. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by unicul_sgm View Post
                Sunt un om dintr-o bucata nu povestitor ca majoritatea. cand zic ceva si fac. In prima faza va fi la 200 cp. Intai sa il vad sus mergand , dupa va urma supra-alimentarea.

                Poze cu volanta. Are cu 4-5 kg mai putin decat cea originala.
                \

                Nu se incarcase poza.
                Attached Files

                Comment


                • Originally posted by unicul_sgm View Post
                  Sunt un om dintr-o bucata nu povestitor ca majoritatea. cand zic ceva si fac. In prima faza va fi la 200 cp. Intai sa il vad sus mergand , dupa va urma supra-alimentarea.

                  Poze cu volanta. Are cu 4-5 kg mai putin decat cea originala.
                  Din cunostintele mele generale motorul de 2.8 daca spui ca este asa si nu cumva este de 2.9 are 172 cp , cu serpii aia , volanta si filtru sport cu siguranta nu castigi inca 28 cp ca sa faci cei 200 BHP. Presupun ca il montezi cu cutia originala de passat si aici alta problema ca nu se potrivesc planetarele in fuzete deci ai sa folosesti planetare sudate care nu vor tine prea mult asta in cazul in care ii dai forja , in linie dreapta nu va fi o problema doar pe viraje .Apropo esti sigur ca ai calculat cum trebuie si nu cumva ai sa tai si din caroserie?

                  Comment


                  • sa l lasam in pace pe om sa si faca treaba cum stie el cel mai bine.naratorii sunt niste voci pe cand sgm este autorul desavarsit al multor proiecte automobilistice,cine nu are cunostinta sau incredere in cea ce face el mai bine sa se abtina

                    Comment


                    • motorul va avea 200 cp. Poze cu internele motorului sau cu modificarile nu o sa pun. Planetarele vor fi in totalitate de vw, nu jumate jumate. Stai linistit ca incape fara sa tai nimic. Nu am pua si nu o sa pun poze cu solutiile de realizare, doar cu ideile

                      Comment


                      • are 178 din fabrica + modificarile, + alezat chiuloasa, alta axa cu came probabil, volanta usurata si alte alea si bineinteles un soft de management al motorului sigur ajunge la 200+ cp ! ! ! !
                        sigpic
                        The MVP

                        Comment


                        • foarte bine sgm-ule te felicit ... doar idei nu constructie ... ai unpic de egoism in tine, daca fura altu ideile, nu mai esti unicat
                          Schimb lumini la bord ... logan si alte modele de masini,in general, dupa 2003 ...activez computer bord logan 0784807907

                          Comment


                          • In caz ca intereseaza pe cineva cum va arata flansa pentru franele fata.
                            Attached Files

                            Comment


                            • ON : bravo domne` autocad`ul e beton . un calcul al rezistentei materiale ar mai trebui si deja ai depasit uzina . )
                              OFF: multumesc celui ce mi-a sters posturile... deaia mor eu pe forumurile voastre ca toti dau sfaturi... planam , aalezam, honuim=> 475 de cai . stiinta e pretutindeni , ce sa zic...

                              Comment


                              • Am terminat si suportii pentru pompa de servodirectie. A trebuit sa o mut 10 cm mai sus, in locul unde original este compresorul de AC, altfel lovea in cadrul motor.

                                De asemenea am terminat si cu suportii motorului, el fiind acum in pozitia finala.

                                Planetarele nu vor fi nici taiate nici sudate, motorul este centrat perfect. Sa ii raspund unui coleg de forum care a scris mai sus.

                                Fuzetele vor fi cele modificate, le-am masurat acum ceva timp si am costatat ca au cota necesara care sa imi permita sa le fac canelurile planetarelor de VW. Operatiunea va fi executata prin mortezare, fie pe strung CNC fie pe freza cu ajutorul unui divizor.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google