Da, ma ajuta f mult chiar. Sa vad daca am pe caroserie gaura tehnologica pt pompa. Pare ca e prinsa pe caroserie pompa. Poti sa-mi dai fisierul de unde ai scos poza, poate sunt mai multe detalii?
Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da, uite si poza. Prima este cu aer conditionat a doua faraAttached FilesLast edited by Renault; 31 October 2010, 23:57.
Comment
-
Originally posted by unicul_sgm View PostAm inlocuit prezoanele clasice cu prezoane de 80mm si piulite. Superioritatea acestui sistem de prindere este evidenta si stiuta, asa ca nu e nevoie sa detaliez.
Din cauza sistemului asta de prindere n-am mai putut monta roata de rezerva, asa ca am mers "pe janta" aproape 30 km (bune anvelope am nimerit atunci, parca erau run flat) - cam asta e dezavantajul la mine, insa am rezolvat cu un distantier de 20mm, ce-l tin mereu in portbagaj
Ne dovedesti ca stii ce faci.
Acum ca am rezolvat curiozitatea cu franele, mai am inca una: oare lasi ansamblul fata neintarit? Ca eu am o mica problema cu chestia asta: suspensie tare, bara de intarire intre amortizoare si a inceput sa trosneasca hodoroaga tare pe la incheieturi. Cum detensionez bara sau o scot, cum dispar trosniturile, dar apar vibratiile si comportamentul nesigur...
Datorita ideilor tale, un om a scapat cu viata dintr-o intamplare nefericita... Ma gandesc ca vei lua masuri si in cazul de fata. O cusca, ceva?
EDIT: esti maxim de arogant cu discurile alea.Last edited by dsign; 4 November 2010, 02:29.
Comment
-
Originally posted by dsign View PostCe de suli imi dadeau cate unii dupa ce am adoptat eu solutia asta : ba ca nu se centreaza roata bine (!), ba ca arata urat, ba ca o sa rugineasca la capete si n-o sa mai pot scoate piulitele, etc.
Din cauza sistemului asta de prindere n-am mai putut monta roata de rezerva, asa ca am mers "pe janta" aproape 30 km (bune anvelope am nimerit atunci, parca erau run flat) - cam asta e dezavantajul la mine, insa am rezolvat cu un distantier de 20mm, ce-l tin mereu in portbagaj
Ne dovedesti ca stii ce faci.
Acum ca am rezolvat curiozitatea cu franele, mai am inca una: oare lasi ansamblul fata neintarit? Ca eu am o mica problema cu chestia asta: suspensie tare, bara de intarire intre amortizoare si a inceput sa trosneasca hodoroaga tare pe la incheieturi. Cum detensionez bara sau o scot, cum dispar trosniturile, dar apar vibratiile si comportamentul nesigur...
Datorita ideilor tale, un om a scapat cu viata dintr-o intamplare nefericita... Ma gandesc ca vei lua masuri si in cazul de fata. O cusca, ceva?
EDIT: esti maxim de arogant cu discurile alea.
Banuiesc ca ai citit ca am intarit cadrul motor. Daca sunt probleme o sa intaresc tot ansamblul fata. La tine motorul e prins de lonjeroane, la mine va fi prins pe cadrul motor, deci altfel va lucra caroseria.
Prinderile strut bar-ului vor fi sudate de caroserie, pe langa prinderea clasica cu suruburi. Oricum la orice masina torsioneaza caroseria.
E in jur de 1000E un rollcage omologat pt Logan. Intai sa o pornesc, pana acolo mai e mult.
Comment
-
Mult noroc si sper sa nu treci prin probleme ca "loganul de 2000 16v de pe laguna".
Cu siguranta va iesi o bestie.
Comment
-
Prezoanele mele au o bucata nefiletata, de aprox 10mm lungime. Strangeam piulita la maxim si roata nu se apropia de butuc/tambur Rezolvat cu distantierii de 20mm, pe care-i port permanent, plus distantierul pe care-l port mereu la roata de rezerva.
Uitasem ca pui motorul pe cadru. Oricum, iti solicita lonjeroanele bine de tot. Vorba ta, sa porneasca si sa mearga, ca apoi se rezolva. Dupa cum te stiu, nu lasi lucrul neterminat.
Comment
Comment