Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, ma ajuta f mult chiar. Sa vad daca am pe caroserie gaura tehnologica pt pompa. Pare ca e prinsa pe caroserie pompa. Poti sa-mi dai fisierul de unde ai scos poza, poate sunt mai multe detalii?

    Comment


    • Nu este un fisier, am facut screenshot din Dialogys (programul folosit de renault-dacia pt piese etc.)

      Comment


      • Poti sa postezi te rog si o poza cu sistemul de servodirectie mecanica? de la modelul pe benzina.

        Comment


        • Da, uite si poza. Prima este cu aer conditionat a doua fara
          Attached Files
          Last edited by Renault; 31 October 2010, 23:57.

          Comment


          • Multumesc!

            Comment


            • Cu placere.

              Comment


              • re

                foarte tare ceea ce ti-ai propus SGM eu unul abea astept sa vad ce va iesi din ea si cum se va prezenta pe strazi BAFTA multa!
                Super Oferta ,Capota Logan Carbon 3D (Texturat) La numai 130 Ron!!

                Comment


                • Am inlocuit prezoanele clasice cu prezoane de 80mm si piulite. Superioritatea acestui sistem de prindere este evidenta si stiuta, asa ca nu e nevoie sa detaliez.
                  Attached Files

                  Comment


                  • spor la proiect si pe urma asfalt uscat
                    vopsitorie preturi bune

                    Comment


                    • Originally posted by unicul_sgm View Post
                      Am inlocuit prezoanele clasice cu prezoane de 80mm si piulite. Superioritatea acestui sistem de prindere este evidenta si stiuta, asa ca nu e nevoie sa detaliez.
                      Ce de suli imi dadeau cate unii dupa ce am adoptat eu solutia asta : ba ca nu se centreaza roata bine (!), ba ca arata urat, ba ca o sa rugineasca la capete si n-o sa mai pot scoate piulitele, etc.

                      Din cauza sistemului asta de prindere n-am mai putut monta roata de rezerva, asa ca am mers "pe janta" aproape 30 km (bune anvelope am nimerit atunci, parca erau run flat) - cam asta e dezavantajul la mine, insa am rezolvat cu un distantier de 20mm, ce-l tin mereu in portbagaj

                      Ne dovedesti ca stii ce faci.


                      Acum ca am rezolvat curiozitatea cu franele, mai am inca una: oare lasi ansamblul fata neintarit? Ca eu am o mica problema cu chestia asta: suspensie tare, bara de intarire intre amortizoare si a inceput sa trosneasca hodoroaga tare pe la incheieturi. Cum detensionez bara sau o scot, cum dispar trosniturile, dar apar vibratiile si comportamentul nesigur...

                      Datorita ideilor tale, un om a scapat cu viata dintr-o intamplare nefericita... Ma gandesc ca vei lua masuri si in cazul de fata. O cusca, ceva?






                      EDIT: esti maxim de arogant cu discurile alea.
                      Last edited by dsign; 4 November 2010, 02:29.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Deci dupa cum spune o vorba "celebra si la moda" : Ori avem FRANE, ori nu mai avem ! ! ! Ce diferenta SGM-ule, fata de stock, stock is not good , bravo si spor la treaba ! ! !
                        sigpic
                        The MVP

                        Comment


                        • Originally posted by dsign View Post
                          Ce de suli imi dadeau cate unii dupa ce am adoptat eu solutia asta : ba ca nu se centreaza roata bine (!), ba ca arata urat, ba ca o sa rugineasca la capete si n-o sa mai pot scoate piulitele, etc.

                          Din cauza sistemului asta de prindere n-am mai putut monta roata de rezerva, asa ca am mers "pe janta" aproape 30 km (bune anvelope am nimerit atunci, parca erau run flat) - cam asta e dezavantajul la mine, insa am rezolvat cu un distantier de 20mm, ce-l tin mereu in portbagaj

                          Ne dovedesti ca stii ce faci.

                          Acum ca am rezolvat curiozitatea cu franele, mai am inca una: oare lasi ansamblul fata neintarit? Ca eu am o mica problema cu chestia asta: suspensie tare, bara de intarire intre amortizoare si a inceput sa trosneasca hodoroaga tare pe la incheieturi. Cum detensionez bara sau o scot, cum dispar trosniturile, dar apar vibratiile si comportamentul nesigur...

                          Datorita ideilor tale, un om a scapat cu viata dintr-o intamplare nefericita... Ma gandesc ca vei lua masuri si in cazul de fata. O cusca, ceva?

                          EDIT: esti maxim de arogant cu discurile alea.
                          Nu stiu ce rezerva ai tu sau poate nu aveai prezoane cu filet cap-coada. Eu am pus jantele de tabla si nu am nici o problema. Pot strange piulitele la maxim.

                          Banuiesc ca ai citit ca am intarit cadrul motor. Daca sunt probleme o sa intaresc tot ansamblul fata. La tine motorul e prins de lonjeroane, la mine va fi prins pe cadrul motor, deci altfel va lucra caroseria.

                          Prinderile strut bar-ului vor fi sudate de caroserie, pe langa prinderea clasica cu suruburi. Oricum la orice masina torsioneaza caroseria.

                          E in jur de 1000E un rollcage omologat pt Logan. Intai sa o pornesc, pana acolo mai e mult.

                          Comment


                          • Mult noroc si sper sa nu treci prin probleme ca "loganul de 2000 16v de pe laguna".
                            Cu siguranta va iesi o bestie.
                            Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

                            Comment


                            • Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                              Comment


                              • Prezoanele mele au o bucata nefiletata, de aprox 10mm lungime. Strangeam piulita la maxim si roata nu se apropia de butuc/tambur Rezolvat cu distantierii de 20mm, pe care-i port permanent, plus distantierul pe care-l port mereu la roata de rezerva.


                                Uitasem ca pui motorul pe cadru. Oricum, iti solicita lonjeroanele bine de tot. Vorba ta, sa porneasca si sa mearga, ca apoi se rezolva. Dupa cum te stiu, nu lasi lucrul neterminat.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google