Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mare om ,mare caracter.Felicitari

    Comment


    • @vgroza... te rog spune-mi ca ala nu e decat un claxon!

      Felicitari SGM! Astept un filmulet cu Vmax!
      My Ride - Prestige 1.6 16v

      Comment


      • Nenea Robert, 2 intrebari:
        1. E compatibila caseta de directie de logan cu pompa de vw ? (presiune, debit)
        2. Nu vor deveni prea "lesinate" fuzetele daca le faci caneluri pt planetarele de vw ? In plus, cam pe ce adancime sunt tratate termic ? Ca sa fiu mai clar: care este diferenta de diametru intre canelurile Loganului si cele de la planetarele vw ?

        Era sa uit: spor la treaba !
        Last edited by Danny_bb; 11 November 2010, 22:53.

        Comment


        • 1. Da, sunt compatibile.

          2. Am reanalizat si am tras concluzia ca e mai facil sa fac alte caneluri la planetare. Diferenta de diametru este de 2 mm pe raza daca nu ma insel nu mai tin minte. Inca analizez.

          Tratamentul e de suprafata si este de ordinul sutimilor la orice piesa.

          Fuzeta este intr-adevar cementata pe interior dar se poate prelucra apoi trata termic din nou. La fel si planetara.

          Am aranjat si sistemul de racire, am refacut si instalatia electrica si am prinso pe pozitie. Urmeaza sa vad ce fire trebuie legate pentru a imperechea instalatia de logan cu cea de vw.

          Am dus la facut si o gramada de piese unicat pentru mici adaptari.
          Attached Files
          Last edited by unicul_sgm; 12 November 2010, 00:17.

          Comment


          • Bv domnule, frumos lucrezi.

            Comment


            • Radiatorul l-ai schimbat ?
              Despre motor ai spus ca nu vei da prea multe detalii. Totusi, daca ai spus ca ai cumparat masina intreaga, banuiesc ca e in mintile lui, nu ?
              In eventualitatea unui upgrade al motorului, electronica motorului ramane stock ?

              Si ca o remarca: frumoasa "lucratura". Asta am apreciat intotdeauna, grija la detalii, care influenteaza decisiv rezultatul final, in special fiabilitatea.

              Comment


              • doamne frate cat de repede te misti .Felicitari si multa bafta la visul tau

                Comment


                • Radiatorul e original de VR6, intra la fix. Din pacate GMV-ul original nu incape. O sa caut ceva cu motorul mai plat.

                  Electronica ramane asta deocamdata, am un soft pentru ECU, o sa il incerc dupa ce pornesc motorul.

                  Sunt genul care da un ban sa stea in fata, prefer calitatea si urasc tiganiile. Incerc sa fie totul estetic ca de fabrica.

                  Comment


                  • marfa motor...sa ai grija de el
                    sigpicFGA-ul meu ... http://www.loganclub.ro/forum/tr_93_...9.html?t=25709

                    Comment


                    • BCMul va fi tot de la VW ? Daca nu, cum il "imperechezi" pe cel de la logan cu ECU injectie de VW ?
                      I don't ride low, I fly high...

                      Comment


                      • marfa proiectul si vad ca te misti rapid,tine-o tot asa
                        Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                        Comment


                        • Originally posted by Macs View Post
                          BCMul va fi tot de la VW ? Daca nu, cum il "imperechezi" pe cel de la logan cu ECU injectie de VW ?
                          Va ramane de logan bordul. Singura problema va fi la turometru, care va citi eronat turatia, asa ca trebuie sa gasesc un electronist priceput sa stie ce sa modifice in el, sa poata interpreta semnalul de la 6 cilindrii.

                          De asemenea nu cred ca ca e la fel profilul semnalului pentru vitezometru, o sa studiez, dar nu tin neaparat sa fie functional. Turatia ma intereseaza.

                          In rest o sa montez la motorul de vw sonda de dacie de temperatura apa. Sonda de vw are alte curbe caracteristice si va indica eronat bordul.

                          Restul de sonde dau acelasi semnal in principiu.

                          Ma rog, sunt multe fire de legat, dar nu ma face pe mine, ditamai inginerul, o instalatie electrica. B-) Astazi am in plan finalizarea acestui aspect, o sa revin cu detalii.

                          Comment


                          • Exceptional , jos palaria mestere !
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • SGMule, ma refeream la calculatorul de habitaclu, nu cel de bord. Ideea e ca autorizarea demarajului e data de cheie si trece prin acest calculator.
                              I don't ride low, I fly high...

                              Comment


                              • esti hotarat sa continui istoria sgm-ului
                                sincer e mare satisfactia cand faci cu o dacie masini cu renume

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google