Mare om ,mare caracter.Felicitari
Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@vgroza... te rog spune-mi ca ala nu e decat un claxon!
Felicitari SGM! Astept un filmulet cu Vmax!
Comment
-
Nenea Robert, 2 intrebari:
1. E compatibila caseta de directie de logan cu pompa de vw ? (presiune, debit)
2. Nu vor deveni prea "lesinate" fuzetele daca le faci caneluri pt planetarele de vw ? In plus, cam pe ce adancime sunt tratate termic ? Ca sa fiu mai clar: care este diferenta de diametru intre canelurile Loganului si cele de la planetarele vw ?
Era sa uit: spor la treaba !Last edited by Danny_bb; 11 November 2010, 22:53.
Comment
-
1. Da, sunt compatibile.
2. Am reanalizat si am tras concluzia ca e mai facil sa fac alte caneluri la planetare. Diferenta de diametru este de 2 mm pe raza daca nu ma insel nu mai tin minte. Inca analizez.
Tratamentul e de suprafata si este de ordinul sutimilor la orice piesa.
Fuzeta este intr-adevar cementata pe interior dar se poate prelucra apoi trata termic din nou. La fel si planetara.
Am aranjat si sistemul de racire, am refacut si instalatia electrica si am prinso pe pozitie. Urmeaza sa vad ce fire trebuie legate pentru a imperechea instalatia de logan cu cea de vw.
Am dus la facut si o gramada de piese unicat pentru mici adaptari.Attached Files- 11112010167.jpg (98.9 KB, 780 views)
- 11112010168.jpg (72.6 KB, 742 views)
- 11112010169.jpg (76.2 KB, 727 views)
- 11112010170.jpg (101.2 KB, 730 views)
- 11112010171.jpg (94.8 KB, 524 views)
- 11112010172.jpg (109.9 KB, 468 views)
- 11112010173.jpg (81.7 KB, 454 views)
- 11112010174.jpg (85.3 KB, 450 views)
- 11112010175.jpg (97.7 KB, 455 views)
- 11112010176.jpg (96.8 KB, 486 views)
Last edited by unicul_sgm; 12 November 2010, 00:17.
Comment
-
Radiatorul l-ai schimbat ?
Despre motor ai spus ca nu vei da prea multe detalii. Totusi, daca ai spus ca ai cumparat masina intreaga, banuiesc ca e in mintile lui, nu ?
In eventualitatea unui upgrade al motorului, electronica motorului ramane stock ?
Si ca o remarca: frumoasa "lucratura". Asta am apreciat intotdeauna, grija la detalii, care influenteaza decisiv rezultatul final, in special fiabilitatea.
Comment
-
Radiatorul e original de VR6, intra la fix. Din pacate GMV-ul original nu incape. O sa caut ceva cu motorul mai plat.
Electronica ramane asta deocamdata, am un soft pentru ECU, o sa il incerc dupa ce pornesc motorul.
Sunt genul care da un ban sa stea in fata, prefer calitatea si urasc tiganiile. Incerc sa fie totul estetic ca de fabrica.
Comment
-
marfa motor...sa ai grija de elsigpicFGA-ul meu ... http://www.loganclub.ro/forum/tr_93_...9.html?t=25709
Comment
-
Originally posted by Macs View PostBCMul va fi tot de la VW ? Daca nu, cum il "imperechezi" pe cel de la logan cu ECU injectie de VW ?
De asemenea nu cred ca ca e la fel profilul semnalului pentru vitezometru, o sa studiez, dar nu tin neaparat sa fie functional. Turatia ma intereseaza.
In rest o sa montez la motorul de vw sonda de dacie de temperatura apa. Sonda de vw are alte curbe caracteristice si va indica eronat bordul.
Restul de sonde dau acelasi semnal in principiu.
Ma rog, sunt multe fire de legat, dar nu ma face pe mine, ditamai inginerul, o instalatie electrica. B-) Astazi am in plan finalizarea acestui aspect, o sa revin cu detalii.
Comment
Comment