Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • unicul_sgm bravo si imi place ca ai avut ambitia sa treci peste toate problemele si ai reusit cu perseverenta si multa rabdare sa faci un lucru nou
    sigpic #

    Comment


    • oricum nu conteaza ce au scris unii cu 8 clase..conteaza ce a reusit sa faca Robert cu un logan...stima ptr. inginiozitate si munca depusa ..
      Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

      Comment


      • Felicitari pentru munca depusa si sa te bucuri de masina!

        Comment


        • Ce oameni debili :| Cum frate sa zica ca a pus frana pe disc ? Macar sa specifice frana pe disc rotile spate...

          Comment


          • is curios cum isi fac treaba franele pe spate
            isi fac treaba bine ? cat costa investitia ? se merita ?
            Its just a car ...

            Comment


            • la 1.4 mp3 sau 1.6 sau 16v sau motorizarile originale nu si merita investitia ca nu e nevoie de atata putere de franare..e de ajuns etriere ate plus discuri ventilate..aici vorbim de peste 150 de cai si un demaraj fenomenal..discurile spate sunt doar o mica parte din necesitati..desi nu ti dai seama din presa
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by raduprov View Post
                is curios cum isi fac treaba franele pe spate
                isi fac treaba bine ? cat costa investitia ? se merita ?
                Depinde la ce bani gasesti subansamblele. Adaptarile sunt minime si nu costa foarte mult.

                Din punctul meu de vedere merita la orice masina. Exista si masini de 75 cp cu discuri spate. ex : opel astra 1.7 diesel (cele produse in germania)

                Avantajul consta intr-un control mai bun al franarii,forta de franare egala pe ambele roti (lucru mai greu, dar nu imposibil cu tamburi), eficienta mai buna la franari repetate, racire mai buna a sistemului, etc.

                Comment


                • cu atata mediatizare ... oare politia sau rar-u` nu vor sta cu ochii pe tine ?

                  Comment


                  • @SGM, cu omologarea cum rezolvi?
                    I don't ride low, I fly high...

                    Comment


                    • Originally posted by unicul_sgm View Post
                      Depinde la ce bani gasesti subansamblele. Adaptarile sunt minime si nu costa foarte mult.

                      Din punctul meu de vedere merita la orice masina. Exista si masini de 75 cp cu discuri spate. ex : opel astra 1.7 diesel (cele produse in germania)

                      Avantajul consta intr-un control mai bun al franarii,forta de franare egala pe ambele roti (lucru mai greu, dar nu imposibil cu tamburi), eficienta mai buna la franari repetate, racire mai buna a sistemului, etc.
                      si je are la citroen bx 14 frana pe disc si are un imens motor : 1.4

                      Comment


                      • Originally posted by Macs View Post
                        @SGM, cu omologarea cum rezolvi?
                        Voi inca nu vedeti ce se face aici?Ce rost au intrebarile astea?Omologari , antifonari sa nu fie zgomot in cabina , etc....Daca vedeai ce a avut sgm-u inainte nu cred ca mai consumai timpu ca sa scri .In fine....



                        Bafta SGM-ule , intradevar ai facut ceva spectacol.

                        Comment


                        • @catalanu: Stiu ce a facut inainte SGMul, stiu ce poate. Stiu ce se poate face. Intrebarea mea e cat se poate de pertinenta si e de bun simt; in mod normal si logic iti trebuie omologare pentru a putea conduce in legalitate un asemnea bolid pe drumurile publice. Altfel, te dai cu el in curte si in spatiile private.
                          Deci, fara omologare, in caz de un eventual nefericit eveniment rutier, posesorul bolidului ar fi pasibil de caz penal.
                          @catalanu: antifonarea e in alta categorie de discutii decat omologarea.
                          si 3) @catalanu: urmaresc "cu sufletul la gura" evolutia varului 6 inca de la primul post, fiind unul dintre "cei multi" care daca ar avea cash, si'ar face si el la fel, tocmai de aici a aparut si intrebarea de mai sus.
                          Toate faine!
                          Scuze pt. Off topic insa trebuia sa clarific.
                          @SGM: Fir intins! cum se zice... in "auto" nu stiu o zicala
                          Last edited by Macs; 9 December 2010, 16:33.
                          I don't ride low, I fly high...

                          Comment


                          • Nu se poate omologa asa ceva, Macs.

                            Nu-ti trebuiesc f multi bani pt un astfel de proiect. Doar daruire, pasiune si cunostiinte.

                            Comment


                            • Oarecum stiu ca e foarte grea treaba cu omologarea. Am un prieten care a facut niste modificari la motor si a avut nevoie de multa rabdare si ceva bani pentru a rezolva. Nu era vorba de foarte multi cai in plus.
                              Aici e vorba de altceva insa si ar fi pacat daca masina ar sta in garaj si nu pe strada, unde ii e locul.
                              I don't ride low, I fly high...

                              Comment


                              • Nu se poate omologa asa ceva. Va merge pe blat...
                                Si nu vad care ar fi problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google