unicul_sgm bravo si imi place ca ai avut ambitia sa treci peste toate problemele si ai reusit cu perseverenta si multa rabdare sa faci un lucru nou
Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
oricum nu conteaza ce au scris unii cu 8 clase..conteaza ce a reusit sa faca Robert cu un logan...stima ptr. inginiozitate si munca depusa ..Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.
Comment
-
la 1.4 mp3 sau 1.6 sau 16v sau motorizarile originale nu si merita investitia ca nu e nevoie de atata putere de franare..e de ajuns etriere ate plus discuri ventilate..aici vorbim de peste 150 de cai si un demaraj fenomenal..discurile spate sunt doar o mica parte din necesitati..desi nu ti dai seama din presasigpic
Comment
-
Originally posted by raduprov View Postis curios cum isi fac treaba franele pe spate
isi fac treaba bine ? cat costa investitia ? se merita ?
Din punctul meu de vedere merita la orice masina. Exista si masini de 75 cp cu discuri spate. ex : opel astra 1.7 diesel (cele produse in germania)
Avantajul consta intr-un control mai bun al franarii,forta de franare egala pe ambele roti (lucru mai greu, dar nu imposibil cu tamburi), eficienta mai buna la franari repetate, racire mai buna a sistemului, etc.
Comment
-
Originally posted by unicul_sgm View PostDepinde la ce bani gasesti subansamblele. Adaptarile sunt minime si nu costa foarte mult.
Din punctul meu de vedere merita la orice masina. Exista si masini de 75 cp cu discuri spate. ex : opel astra 1.7 diesel (cele produse in germania)
Avantajul consta intr-un control mai bun al franarii,forta de franare egala pe ambele roti (lucru mai greu, dar nu imposibil cu tamburi), eficienta mai buna la franari repetate, racire mai buna a sistemului, etc.
Comment
-
Originally posted by Macs View Post@SGM, cu omologarea cum rezolvi?
Bafta SGM-ule , intradevar ai facut ceva spectacol.
Comment
-
@catalanu: Stiu ce a facut inainte SGMul, stiu ce poate. Stiu ce se poate face. Intrebarea mea e cat se poate de pertinenta si e de bun simt; in mod normal si logic iti trebuie omologare pentru a putea conduce in legalitate un asemnea bolid pe drumurile publice. Altfel, te dai cu el in curte si in spatiile private.
Deci, fara omologare, in caz de un eventual nefericit eveniment rutier, posesorul bolidului ar fi pasibil de caz penal.
@catalanu: antifonarea e in alta categorie de discutii decat omologarea.
si 3) @catalanu: urmaresc "cu sufletul la gura" evolutia varului 6 inca de la primul post, fiind unul dintre "cei multi" care daca ar avea cash, si'ar face si el la fel, tocmai de aici a aparut si intrebarea de mai sus.
Toate faine!
Scuze pt. Off topic insa trebuia sa clarific.
@SGM: Fir intins! cum se zice... in "auto" nu stiu o zicalaLast edited by Macs; 9 December 2010, 16:33.I don't ride low, I fly high...
Comment
-
Oarecum stiu ca e foarte grea treaba cu omologarea. Am un prieten care a facut niste modificari la motor si a avut nevoie de multa rabdare si ceva bani pentru a rezolva. Nu era vorba de foarte multi cai in plus.
Aici e vorba de altceva insa si ar fi pacat daca masina ar sta in garaj si nu pe strada, unde ii e locul.I don't ride low, I fly high...
Comment
Comment