Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GOLAN91 View Post
    Arata bine,da nu asta conteaza,acuma am alta dilema,dupa montarea discurilor pe spate,nu s-a marit ecartamentu???Nu ar fi recomandat sa maresti si pe fata la fel??sa pastrezi acelasi raport ca din fabrica??sau ai montat deja distantiere??Eu am avut distantiere duar pe spate,si era cam ciudatica masina in anumite momente.....
    Nu sa marit deloc ecartamentul. Poate se mareste cu alte tipuri de discuri sau in alta varianta de montaj.

    Am mai citit undeva ce zici tu si am masurat special din curiozitate. Este acceasi dintanta intre fata asezare a jantei si cea de pe punte si in cazul tamburilor si in cazul discurilor mele.

    Eu am prelucrat fuzeta, am facut niste saibe, etc, asa ca nu contest ca poate la altii s-a marit ecartamentul, dar cu mai mult de 4-5 mm nu vad de unde.

    Oricum va urma confectionarea unor piese in forma de pana pentru a face caderea negativa la rotile spate , ceea ce va face partea superioara a rotii sa se departeze cativa mm de aripa, spre interior.

    Comment


    • da de ce nu ai adus toata buza pana la linia de sus la drept? (am tras eu o amarata de linie) si sa umfli aripile fara nici o linie . Vorbeam cu cineva acum ceva timp si zicea ca se poate face asa ceva cu o astfel de scula
      Attached Files
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • probabil ca pe el il intereseaza in special functionalitatea plus ca daca indoia dupa linia ta era posibil sa apara cute si atunci se complica treaba . btw a iesit foarte bine si nici nu necesita retusuri .

        Comment


        • Nu am reusit sa indoi pe linia aia. Nu contest ca cineva cu mai multa experienta ar fi reusit.

          E prima data cand fac asa ceva, nu pot spune ca sunt in totalitate multumit de cum a iesit, dar avand in vedere ca nu ma ocup cu mecanica sau cu tinichigeria a iesit decent.

          Comment


          • Un logan adevarat, oricum cel mai mult imi place ce se afla sub capota, credca fuge de mananca pamantul!

            Comment


            • Am inteles,daca esti amabil cand faci acele seibi in forma de pana,sunt si eu interesat de dimensiuni,am facut asa ceva pentru teste cu seibi de 2mm in partea de jos a fuzetei(dar nefiind tip"pana" sa modificat si unghiu de fuga,diferentele au fost majore,pe fata am rezolvato cu suruburi cu cama.
              sigpic

              Comment


              • Eu nu o sa fac saibe, o sa fac un distantier cu grosime variabila, partea de jos va fi mai groasa.

                In functie de cate grade se vrea caderea negativa, se poate calcula grosimea distantierului cu formule simple de trigonometrie stiind 2 laturi ale triungiului si unghiul dintre ele.

                Va pot ajuta aproape cu orice operatie de prelucrare mecanica prin aschiere.

                Comment


                • Merci pentru lamurire,astept cu nerabdare poze cu acest distantier cu grosime variabila(momentan nu mi-l pot imgina),ma intreb,merita oare distractia s-a fie variabil??Acum nu stiu ce vrei sa faci cu masina,daca e vorba VTM,coasta etc. inteleg.
                  Ma gandesc ca in principiu ai vrea sa aibe tendinta supraviratoare??,KW cat iti permine sa modifici pe fata??
                  sigpic

                  Comment


                  • Da , kw permite sa modific pe fata caderea pe fata.

                    am facut o schita rapida in paint cu distantierul. ceva de genul trebuie sa fie. diferenta de grosime in dreptul suruburilor de jos si de sus probabil va fi un 2 mm, trebuie calculat.

                    Comment


                    • distantierul
                      Attached Files

                      Comment


                      • foarte interesanta ideea si usor de realizat . Spuneai mai sus ca partea de sus a rotilor va intra putin in interior , insa ai luat in calcul si grosimea distantierului la partea de sus , ca banuiesc ca nu va avea 1mm . Anyway , probabil ca va trebui sa mai realizezi niste saibe care sa iti asigure caderea capatului surubului pe planul inclinat . succes
                        Le : acum am vazut ca ai specificat grosimea , nu am citit atent . 2mm e insesizabil , ii "furi" din caderea rotii .
                        Last edited by silviu_cos; 10 February 2011, 12:26.

                        Comment


                        • Am incercat sa reprezint grafic ce am gandit mai sus... nu prea mi-a iesit dar sper sa intelegi .
                          Attached Files

                          Comment


                          • gandeste-te mai bine cu flansa si pozitia celor 4 suruburi ( ridicata / lasata ) si o sa ai o surpriza in privinta unghiurilor .

                            Am vrut sa o fac anul trecut dar..cand masina este ridicata , pozitia celor 4 suruburi ce sustin talerul pe punte , este un patrat.Cand e lasata pozitia este un romb,deci implicit modificarea unghiurilor de cadere,convergenta.

                            Spor iti doresc si a gasesti solutia cea mai buna
                            sigpic
                            "BRABUS" STYLE

                            Comment


                            • coorect. loganul are punte H parca , deci cand culiseaza puntea face o miscare partial circulara in jurul unui ax . sunt curios ce solutii se gasesc

                              Comment


                              • Daca fac frezarea perpendiculara pe planul solului in pozitia statica a masinii, va fi afectat unghiul de cadere, covergenta ramane la fel.

                                Pe viraje intr-adevar va fi afectat si unghiul de convergenta dar nu foarte mult, fiind destul de scurta cursa. O sa studiez problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google