poate poti calcula asa estimativ cate grade are unghiul in conditiile in care suspensia e apasata foarte tare . daca consideri ca e acceptabil te apuci de treaba . oricum cu masina asta nu o sa cari saci de grau iar pe viraje nu se poate lasa asa tare spatele .
Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Noi ne-am jucat o vara cu niste saibe intre tambur si punte, puse la cele 2 suruburi de jos.
Atunci am observat ca se schimba convergentacand lasi masina pe sol. La viteze mici, masina avea o stabilitate de invidiat, mai ales ca atunci foloseam rotile mele de 17"
La viteze mari insa, comportamentul devenea cel putin ciudat. Am renuntat la reglarea caderii pe spate pana la gasirea altei solutii.
Aveau cei de la Colina cateva seturi de flanse de-astea cum vrei tu sa faci, cu diferite cote, le foloseau in functie de specificul cursei ce urma. Vorbesc de un Clio R3
Comment
-
Last edited by unicul_sgm; 11 February 2011, 19:59.
Comment
-
Are 2 motoare de R32 si turbo pe deasupra. Sunt motoare generatie noua, nu ce am eu.Last edited by unicul_sgm; 12 February 2011, 01:35.
Comment
-
Bara stabilizatoare de fata, cea de pe cadru, se gaseste un picut mai groasa la toate utilitarele Logan, adica VAN si Pick-up.
Comment
-
Cadrul e acelasi, difera bara aia si cu bridele de la bucsile ei.
Comment
-
Originally posted by unicul_sgm View Postsigpic
Comment
Comment