Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ai umblat la suspensie sau inca nu ?

    la design faci ceva?

    bafta in tot ce iti propui !!
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #47
      Este asa cum a iesit pe poarta fabricii. La exterior in afara de jante pe 17 nu o sa fie nimic deosebit.

      Comment


      • #48
        dar jante de 15 nu ar fi mai bune ? ( intreb doar )
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • #49
          crezi ca mai conteaza ca va avea 17 sau 15?? oricum va avea o herghelie de cai....

          Comment


          • #50
            @silviu_cos - la drag-race conteaza destul de mult. Diferenta intre cele 2 dimensiuni ar putea insemna juma` de secunda pana la final, ceea ce in distanta inseamna cam 2 masini.
            sigpic

            Comment


            • #51
              si la drag race se va inscrie cu talonul in care scrie 70 magari ! ori el o sa aiba cateva sute... ia zi mai conteaza jantele?? ))

              Comment


              • #52
                Suna interesant si nu pot decat sa iti doresc succes sa iti iese ce ti-ai propus.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by silviu_cos View Post
                  si la drag race se va inscrie cu talonul in care scrie 70 magari ! ori el o sa aiba cateva sute... ia zi mai conteaza jantele?? ))
                  si daca iti face unu contestatie te elimina . Daca participa la dragrace o sa participe la grupa in care se incadreaza motorul respectiv ,adica la motoare de 2.8 , grupa in care cu 170 cp nu cred ca faci mare lucru , deci ma gandesc ca masina nu este gandita pentru dragracing ,sau daca e , probabil va urma supraalimentare
                  Last edited by Cristi_Xp; 18 October 2010, 02:39.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #54
                    cine`i prost sa ridice capota... btw motorul nu cred ca va ramane aspirat...am fost fan SGM odata....

                    Comment


                    • #55
                      pai si unde e fairplayul si satisfactia sa te bati cu 170 cp , cu masini de 70 cp ?
                      mai ales ca majoritatea vor stii ca masina n-are motorul de fabrica .
                      Dupa regulamentul maghiar care vad ca se cam adopta si pe la noi , grupa ar fi
                      Auto sub 3800 ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel supraalimentat sau intre 1601-2500cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:AS3
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #56
                        Corect... eu mi`as pune pe tico motor de hayabusa ... mai ales ca sunt fan motociclete ! si atunci ma bat cu oricine , oricand !
                        E un proiect ambitios... sunt curios cum va decurge ca e destul de multa munca .

                        Comment


                        • #57
                          Ma scuzi de off-topic, insa si eu sunt amator: tu mergi cu slapi pe mobra? Ba chiar ii dai si gaz sanatos...Rusinica.

                          Revenind la topic: Ne mai dai putine detalii tehnice despre acei suporti de motor? In cm...

                          Comment


                          • #58
                            Masina nu o fac pentru competitiile de drag (ale caror fan nu mai sunt de mult, din N motive) asa ca nu isi au rost discutiile. Nici nu stiu inca daca incape motorul in compartimentul motor, este la luni distanta de a fi pornit si voi polemizati pe baza grupelor.

                            O FAC PT CA POT!

                            Comment


                            • #59
                              Esti constient ca la ce motor pui tu..iti trebuiesc si niste frane si suspensii pe masura...dar si ceva modificari la structura de rezistenta a masinii
                              My turbo lag, give your MPI, a chance

                              Comment


                              • #60
                                te-ai gasit cui sa ii spui asta....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google