De ce stai sa citesti toate posturile de rau la adresa ta ? vezi-ti de treaba cu masina si din cand in cand la cate o modificare, cat de mica, da-ne si noua de stire cu vreo poza pentru ca multi iti urmaresc cu incantare pasii pe care ii faci in modificarea masinii , ce vrei tu sa faci e un proiect exceptional , dar foarte greu, asa ca bafta multa si cu cat sunt mai multi cei care contesta proiectul tau , cu atat mai bine sa lucrezi si sa iasa masina
Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vai, te-ai suparat ca am facut referire la jantele tocmai achizitionate?
Ntz ntz, pai nu asa se comporta unul care stie si vrea sa arate "CA POATE".
Pt restul: ia lasati bocitoriile. Un proiect se imbunatateste pe parcurs...
PS: sa ma scuzi ca n-am cazut pe spate cand am vazut acele jante: FK tuning. Pt idee si dezvoltarea proiectului, da, am cazut. Este fabulos.Last edited by Cezar; 19 October 2010, 17:17.
Comment
-
Originally posted by unicul_sgm View PostIncepe sa-mi para rau ca am facut acest topic, din motive lesne de inteles. Pun pariu ca multi dintre cei care au comentat aiurea habar n-au sa schimbe roata de rezerva. Dar ce sa mai comentez, la fotbal si la Dacie se pricepe toata lumea. Asa-i romanu'.
Drept urmare nu o sa mai postez nimic, sa nu mai dau motive de comentarii.
Si P.S. Cauciucurile sunt marca VICTORIA.
Insa cand ai pretentia ca faci si dregi pt ca "POTI", si tinand cont de semnatura ta, tind sa cred altele, ce nu-si au rostul aici, ci intr-un locatie specilizata.
Ba mai mult, mioritismele copilaresti "nu o sa mai postez nimic, buhuhuhuhuh", pt ca nu ti-au fost apreciate "geantele", n-ar trebui sa se regasesca intr-o personalitate ca a dumitale, sau ma rog, cea pe care o arati.
Doar ca tema de gandire, nu de dezbatere
Spor la munci.
Comment
-
forza sgm-ul eu unu sprijin pe orice loganist care chiar vrea sa faca ceva deosebit si care vrea sa arate ca poate sa faca din rahat bici.
istoria te obliga si te recomanda pentru un lucru de calitate si baga mare.
chiar vorbeam cu un prieten acu 3 sapatamani cum ar fi un logan vr6 dar am zis ca sunt doar vise umede.
sper sa pui poze cu progresul loganului.
bafta
Comment
-
Frumoase jantele referitor la sfaturi,pareri si critici 90% din cei care am postat inclusiv eu nu cred ca suntem in masura de a da sfaturi despre cum ar trebui sa evolueze acest proiect SGM-u are deja mai multe masini facute de la "0" care in trecut s-au dovedit a fi facute "ca la carte" si cred ca stie foarte bine ce are de facut pentru a duce la final si acest nou proiect.Bafta SGM-ule!!!
Comment
-
Mah, chiar ma gandeam la un moment dat daca nu cumva iti face cu ochiul vreun logan... Dar daca te-am vazut cu treaba pe BMW... Te stiu de pe vremea cand te incapatanai sa nu pui turbo pe motorul de Dacie si te chinuiai cu tot felul de carburatoare... Ce blana primea masinuta pe la Academia Militara
Succes si spor la treaba acum, singurul lucru de care sunt curios - sistemul de franare. Vreau sa vd cum faci trecerea la discurile alea mari, ca sunt sigur ca nu te bagi la avioane de kituri de 2000e cu tzishpe pistonase.
Cat despre topic, cu siguranta aici sunt oameni un pic mai educati decat pe patrutuning. Avem si noi scursuri care chiar nu stiu sa schimbe o roata, insa aia sunt putini.
Daca ai vreo nelamurire in ceea ce priveste ligheanul si te putem ajuta, o vom face cu placere. (am mai surubarit si noi pe ici pe colo si am mai incercat diverse chestii)
Comment
-
da dani si eu sunt curios cu sistemul de franare, mai ales cu discurile spate, stiu ca multi au incercat si nu prea au reusit sa regleze forta de franare, trebuie pusa pe un stand de itp si reglata foarte precis, sa nu iti franeze intai spatele si cine stie ce belele sa patesti ! ! !sigpic
The MVP
Comment
-
eu unul sincer am apreciat toti posesorii de logan care au inceput cu o modificare in plus ... ai respectul meu , bafta si orice ai nevoie sunt in ajutorul tau mai ales ca am aflat ca stai prin Militari ...
p.s. sper ca nu pui bieleta aia ca o vei rupe la prima plecare
Comment
Comment