Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    De ce stai sa citesti toate posturile de rau la adresa ta ? vezi-ti de treaba cu masina si din cand in cand la cate o modificare, cat de mica, da-ne si noua de stire cu vreo poza pentru ca multi iti urmaresc cu incantare pasii pe care ii faci in modificarea masinii , ce vrei tu sa faci e un proiect exceptional , dar foarte greu, asa ca bafta multa si cu cat sunt mai multi cei care contesta proiectul tau , cu atat mai bine sa lucrezi si sa iasa masina
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #77
      Vai, te-ai suparat ca am facut referire la jantele tocmai achizitionate?
      Ntz ntz, pai nu asa se comporta unul care stie si vrea sa arate "CA POATE".

      Pt restul: ia lasati bocitoriile. Un proiect se imbunatateste pe parcurs...

      PS: sa ma scuzi ca n-am cazut pe spate cand am vazut acele jante: FK tuning. Pt idee si dezvoltarea proiectului, da, am cazut. Este fabulos.
      Last edited by Cezar; 19 October 2010, 17:17.

      Comment


      • #78
        Nu m-am suparat deloc, stai linistit, nu fi agitat. Nu ma intereseaza parerea ta despre jantele mele nici cat negrul de sub unghie. Conteaza sa imi placa mie cum arata, nu ma intereseaza cine e producatorul. Si cu asta am incheiat discutia.

        Comment


        • #79
          Originally posted by unicul_sgm View Post
          Incepe sa-mi para rau ca am facut acest topic, din motive lesne de inteles. Pun pariu ca multi dintre cei care au comentat aiurea habar n-au sa schimbe roata de rezerva. Dar ce sa mai comentez, la fotbal si la Dacie se pricepe toata lumea. Asa-i romanu'.

          Drept urmare nu o sa mai postez nimic, sa nu mai dau motive de comentarii.

          Si P.S. Cauciucurile sunt marca VICTORIA.
          Uite cine se agita, nu eu...
          Insa cand ai pretentia ca faci si dregi pt ca "POTI", si tinand cont de semnatura ta, tind sa cred altele, ce nu-si au rostul aici, ci intr-un locatie specilizata.
          Ba mai mult, mioritismele copilaresti "nu o sa mai postez nimic, buhuhuhuhuh", pt ca nu ti-au fost apreciate "geantele", n-ar trebui sa se regasesca intr-o personalitate ca a dumitale, sau ma rog, cea pe care o arati.
          Doar ca tema de gandire, nu de dezbatere

          Spor la munci.

          Comment


          • #80
            forza sgm-ul eu unu sprijin pe orice loganist care chiar vrea sa faca ceva deosebit si care vrea sa arate ca poate sa faca din rahat bici.
            istoria te obliga si te recomanda pentru un lucru de calitate si baga mare.
            chiar vorbeam cu un prieten acu 3 sapatamani cum ar fi un logan vr6 dar am zis ca sunt doar vise umede.
            sper sa pui poze cu progresul loganului.
            bafta

            Comment


            • #81
              Frumoase jantele referitor la sfaturi,pareri si critici 90% din cei care am postat inclusiv eu nu cred ca suntem in masura de a da sfaturi despre cum ar trebui sa evolueze acest proiect SGM-u are deja mai multe masini facute de la "0" care in trecut s-au dovedit a fi facute "ca la carte" si cred ca stie foarte bine ce are de facut pentru a duce la final si acest nou proiect.Bafta SGM-ule!!!
              sigpic

              IL 1 3 MIU

              Comment


              • #82
                nu te mai lua dupa toti,fane mandri de aces logan.multa bafta

                1.6 MPI 8Vsigpic

                Comment


                • #83
                  Poze cu viitoarele frane spate si cu hidoseniile de jante. Cauciucurile vor fi altele.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #84
                    foarte tare fratee
                    bafta muulta in continuare si sa vedem cat mai repede masina pe strazi

                    Comment


                    • #85
                      Ideea este foarte tare sper sa reusesti pana la capat si sa o vedem pe strada.

                      Bafta si spor la treaba.
                      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                      Comment


                      • #86
                        Mah, chiar ma gandeam la un moment dat daca nu cumva iti face cu ochiul vreun logan... Dar daca te-am vazut cu treaba pe BMW... Te stiu de pe vremea cand te incapatanai sa nu pui turbo pe motorul de Dacie si te chinuiai cu tot felul de carburatoare... Ce blana primea masinuta pe la Academia Militara

                        Succes si spor la treaba acum, singurul lucru de care sunt curios - sistemul de franare. Vreau sa vd cum faci trecerea la discurile alea mari, ca sunt sigur ca nu te bagi la avioane de kituri de 2000e cu tzishpe pistonase.

                        Cat despre topic, cu siguranta aici sunt oameni un pic mai educati decat pe patrutuning. Avem si noi scursuri care chiar nu stiu sa schimbe o roata, insa aia sunt putini.

                        Daca ai vreo nelamurire in ceea ce priveste ligheanul si te putem ajuta, o vom face cu placere. (am mai surubarit si noi pe ici pe colo si am mai incercat diverse chestii)
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          da dani si eu sunt curios cu sistemul de franare, mai ales cu discurile spate, stiu ca multi au incercat si nu prea au reusit sa regleze forta de franare, trebuie pusa pe un stand de itp si reglata foarte precis, sa nu iti franeze intai spatele si cine stie ce belele sa patesti ! ! !
                          sigpic
                          The MVP

                          Comment


                          • #88
                            eu unul sincer am apreciat toti posesorii de logan care au inceput cu o modificare in plus ... ai respectul meu , bafta si orice ai nevoie sunt in ajutorul tau mai ales ca am aflat ca stai prin Militari ...

                            p.s. sper ca nu pui bieleta aia ca o vei rupe la prima plecare

                            Comment


                            • #89
                              Astea sunt etrierele care incerc sa le adaptez pe fata, cu discuri de 300mm sau mai mari daca gasesc pe cota. Inca mai consult cataloagele cu discuri de frana.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #90
                                Uite ceva mai bizar
                                Attached Files
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google