Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca ai bani omologhezi orice .. dar nu cred ca se pune problema omologarii in cazul de fata..
    Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti nu de teama ca le-ai putea pierde ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le!!!
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by dsign View Post
      Pentru drag s-a spus ca nu se face. De fapt, omul ne-a spus mai la deal (daca ati fi citit) ca o face pentru CA POATE. Il cred in stare si sper sa fur niste idei




      La frana spate vad ca ai luat discurile mici, de clio sport, nu cele de megane1 sau scenic. E bine, cu ceva reglaje or sa si functioneze eficient.
      Pe astea le-am gasit la un pert decent. Au 230mm parca

      Comment


      • Au fost sudati suportii motorului si intarit cadrul. Toate sudurile partiale de fabrica au devenit cordoane continue. De asemenea s-au facut foarte multe suduri suplimentare, unele se pot observa in poze.

        Pt operatiunea asta nu am nici un merit si tin sa ii multumesc lui Adrian YLY - omu care face magie cand are mig-mag-ul in mana.
        Attached Files

        Comment


        • super ! fara indoiala ca aveai nevoie de suduri calumea . succes
          PS: te misti destul de repede... tine`o tot asa !
          Last edited by silviu_cos; 23 October 2010, 20:46.

          Comment


          • Frumos evolueaza lucrurile , desi ai spus la inceput ca nu tare ai timp....
            Bravo tot asa in continuare

            Comment


            • Woau ce repede te misti...ce pot sa zic spor la munca in continuare e super ceea ce ti-ai propus sa faci dintr-un simplu logan.Esti cam singurul,cred.

              Comment


              • Am impresia, sau tu ai modificat un alt cadru motor decat cel al masinii?
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Te-ai prins

                  Comment


                  • e mai bine ca oricum cel al loganului este mai firav..sa nu uiti si de lonjeroane ... daca ai nevoie de material(oricat de gros) taiat pe o forma anumita te pot ajuta

                    Comment


                    • Salut! Am urmarit acest topic si nu am postat pana acum,insa vroiam sa te intreb daca te-ai gandit si la diferenta de greutate fata/spate dupa modificare.
                      La poza 3 ai taiat din baie sau atat de mica e?
                      Bafta in continuare!
                      Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

                      Comment


                      • Originally posted by WeeD View Post
                        Salut! Am urmarit acest topic si nu am postat pana acum,insa vroiam sa te intreb daca te-ai gandit si la diferenta de greutate fata/spate dupa modificare.
                        La poza 3 ai taiat din baie sau atat de mica e?
                        Bafta in continuare!
                        daca ai urmarit topicul nu isi are rost intrebarea cu baia de ulei

                        Comment


                        • Salut,
                          Referitor la cadrul de fata...nu ai incercat unul de curse, este mult mai bine facut, mai usor si mai rezistent. la motor am vazut ca mergi pe VR6, de ce nu ai incercat un motor de clio, mai multi cai putere, mai usor de pus pe masina si cred ca si la greutate ar fi fost mai usor.
                          Succes la proiect!
                          Cu prietenie,
                          Sorin Telehoi
                          LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                          Comment


                          • mai mult muncesti decat vorbesti ceea e e bine ...multi doar vorbesc ...tine-o tot asa...
                            spor la munca
                            Last edited by mc_alienu; 24 October 2010, 19:57.
                            "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

                            Comment


                            • Nu cunosc termenul de cadrul de curse. Probabil o fi vreunul facut pt cupa logan, nu am idee.

                              Mai usor = mai putin material = rezistenta mai mica. Daca vorbim de materiale cu aceeasi densitate si de aceeasi schema statica.

                              Mai rezistent decat l-a facut Adrian cu sudurile lui nu exista Tot pe era sudat de fabrica doar pe o parte a fost sudat si pe partea opusa.

                              Costa 800 lei un cadru nou de logan, ala "de curse" sigur e mai mult ca doar "e de curse". Ma gandesc si la partea finaciara inainte de a face ceva. Nu merita sa fac risipa.

                              Motorul de Clio este foarte scump si la capitolul fiabilitate nu sta deloc bine. Doar e Renault. Cu banii care i-as fi dat pe un motor de Clio RS imi fac VR6-le la 400 CP.

                              Plus ca motor de Clio s-a mai pus pe Logan, aici e vorba si de o ambitie proprie.

                              Referitor la greutate, mai mult de 20kg in plus nu cred ca are VR6-le fata de motorul de Clio RS. Motorul e in pic mai greu, cutia de viteze este usoara din cate am observat.

                              Te salut si eu Sorine, sa-l saluti si pe maestrul Catalin din partea mea .

                              P.S. Multumesc si "necunosctorului" de Rebel Boy, cu troaca lui din 92, care si-a facut si el cont aici pe forum sa se bage in seama, pt ajutorul acordat. Cine a citit tot topicul intelege aluzia.
                              Attached Files
                              Last edited by unicul_sgm; 24 October 2010, 20:05.

                              Comment


                              • Referitor la cadru motor, am eu, pe loganul meu de cupa asa ceva. Motor de clio am gasit eu, kit-ul complet motor, cutie, soft etc toate acareturile 3500L in Anglia. Ma bate si pe mine gandul sa transform loganul sa il fac de H dar mai astept .
                                Succes cu proiectul sa sa te vedem la curse, te astept la o viteza in coasta.
                                Cu prietenie,
                                Sorin
                                LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google