If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)
Posibil sa le schimb doar daca gasesc un model cu cota interioara mai mare, sa nu loveasca in etrier. Ma intereseaza utilitatea, nu felul in care arata si nici marca.
tn1 am eu ne cromate... parerea mea ca arata bine pe masina si sunt si cum iti trebuie tie ... intre etrierele stoc si janta sunt cam 2 degete distanta ... si pe 16 in 4 prezoane 8j... roata are 15,2 kg in medie cu guma cu tot ... aspect ce cred ca te intereseaza ... si le gasesti la pret bun in romania ...
Ma intereseaza utilitatea, nu felul in care arata si nici marca.
Prea putini gandesc ca tine SGM, deasta ai ajuns unde ai ajuns si deasta unii STAGNEAZA unde au ajuns cu greu!
Jantele de aluminiu pt multi sunt doar un accesoriu de BLING BLING
PT altii sunt o piesa aftermarket ce imbunatateste un parametru al masinii (in cazul acesta e vorba de distanta dintre roti - ecartament mai mare din ce stiu acele jante au ET 35 fata de 50mm cat au cele de tabla-jantele din echiparea de fabrica Logan, deci pe ax castiga 3cm departare rotilor una fata de cealalta); partea a 2a la aceste "jermanice" de la FK e faptu ca-s 8" latime daca nu ma insel o suprafata mai mare obliga guma sa calce mai bine pe asfalt! PT RESTU NUMA BLABLA
Ceata lui Pitigoi, pe cuvant.
Mai oameni buni, voi va auziti?
Soculuif, tu crezi ca le-am comparat cu jantele de tabla?
Am spus doar ca masina asta ar fi meritat ceva mai usor si mai rezistent, cu aceleasi "capacitati tehnice": de la J la ET.
Vad ca SGM duce totul la extrem in ceea ce priveste performantele unei masini, de la motor la sistem de franare. Deci, nu vad nimic rau in a echipa masina cu gume si jante mai corespunzatoare.
PS: am inteles de ce le-ai ales pe acestea...au Et-ul necesar sa nu-ti loveasca in etrieri.
Ceata lui Pitigoi, pe cuvant.
Mai oameni buni, voi va auziti?
Soculuif, tu crezi ca le-am comparat cu jantele de tabla? NU cred ca le-ai comparat cu cele de tabla, ci eu am facut o comparatie tehnica cu cele de tabla ca sa se intelega ceea ce vreau sa explic;
PS: am inteles de ce le-ai ales pe acestea...au Et-ul necesar sa nu-ti loveasca in etrieri. E foarte bine daca ai inteles, vei intelege si faptu ca producatorii de jante auto in ziua de azi nu mai fac jante cum trebe, s-or prostit o dau pe ET-uri foarte mult pozitive (mai mari de 45 catre 60 unii) la jantele de diametre 16", ca sa nu vorbim daca gasesti ceva cu ET bunicel sub 35 acelea sigur sunt in 4x108 sau in 5 prezoane din pacate asta e era in care traim!
Cezar nu trebe sa te simti lezat de ceea ce zice lumea toti discutam facem parte dintr-un forum civilizat si toate parerile constructive sunt bine venite zic eu! Explica-mi si mie ce e asa rau in FK fiindca e firma germana si face lucruri de calitate! Spor la treaba SGM
Cezar nu trebe sa te simti lezat de ceea ce zice lumea toti discutam facem parte dintr-un forum civilizat si toate parerile constructive sunt bine venite zic eu! Explica-mi si mie ce e asa rau in FK fiindca e firma germana si face lucruri de calitate! Spor la treaba SGM
Arata-mi in ce competitii sportive sunt implicate, si gata, tac...
Fk este o firma mare, ce face de la alarme auto/ceasuri de bord/ pana la servicii de spalatorie cu femei semi-dezbracate.
Cand isi vor dovedi calitatea in cadrul competiilor motorizate, abia atunci vei putea spune ca fac lucruri de calitate. Pana una alta, astia de spala masini cu fete in curul gol, nu prea imi inspira incredere. Sau poate oi fi eu defect...
In fine, vb multa, cu putin obiectivism.
Documenteaza-te si vezi cine face jante serioase.
PS: nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia ca nu se mai fac jante cu ET mic, cand ele saracele se gasesc pe toate drumurile.
Ma bucur ca am stat de vorba cu SGM-ul fata in fata. Cat despre jante.....poate Cezar ar trebui sa vada masina live. par destul de usoare si cracanate, si nu ma indoiesc de faptul ca baiatul stie ce spune. Asa a fost si Dacia 34 SGM, un subiect de controverse, asta pana vedeai cum si-o lua un BMW fara discutii
Salut, nu apare cumva in manualul de service de 1500 pagini? Exista un fisier .pdf cu manualul acela, daca nu il ai ti-l pot trimite eu pe o adresa de e-mail. Trimite-mi un pm cu e-mailul poate te ajuta. O seara buna.
dieselu de la 70 cp incepand , parca are ambreiajul hidraulic.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment