Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • acum am terminat de citit cele 12 pagini, dupa ce aseara am aflat de proiect.Avand in vedere ca suntem vecini, o sa trec mai des pe strada)
    Referitor la masina, astept sa treaca timpul si lucrurile sa evolueze, numai in bine la fel ca la celelalte proiecte.Si ca si sfat , Robert, lasa lumea sa vorbeasca multi oricum nu isi pot depasi vocatia de tastaturisti.
    Sper ca nu am ofensat pe nimeni cu ultima remarca insa e usor sa critici fara sa te implici, sa faci eforturi, calcule, masuratori.Din taste cresc caii si nm cel mai repede.
    PS: Dl SGM ai schimbat nr de telefon, ca as vrea sa discutam ceva, am nevoie de un sfat.

    Comment


    • A fost achizitionata caseta de directie
      Attached Files

      Comment


      • sa inteleg ca mai vrei bieletele sau nu?

        Comment


        • nu le mai vreau, sunt impecabile astea de la caseta. Au fost la pachet.

          Comment


          • Salut

            Am ramas shock6: cand am gasit topicul tau.

            Sincer ma asteptam la asa ceva din partea ta ,vazand pe ********* ca vrei sa cumperi un logan,doar nu il cumparai ca masina de zi cu zi.

            Ma asteptam sa gasesc evolutia loganului pe d a c i a c l u b sau pe 4 t u n i n g ,dar vad ca acolo nu l-ai postat ,de ce oare?

            Referitor la ce spuneai putin mai in spate "Nici nu stiu inca daca incape motorul in compartimentul motor, este la luni distanta de a fi pornit si voi polemizati pe baza grupelor. " , dupa cum mi-ai zis tu acum ceva timp " e diferenta intre un mecanic si un inginer" deci ai masurat ,calculat totul inainte...asa ca lasa glumele.

            Alta intrebare ar fi ...cum vei pune toata puterea pe asflat?pentru ca banuiesc ca il vei face turbo ,iar cu turbo cred ca va sari de 300 cai si 400 NM.
            Daca iti "ajungeau "174 cai ,cred ca puneai un 1.8 16 V cum ai avut pe Dacie sau faceai turbo motorul original 1.6 de Logan si ajungeai cam tot pe acolo... ,deci presupun ca tinesti o valoare mai mare de 200 de cai.

            Iti urez multa bafta si mai asteptam poze.
            Last edited by aysmen; 6 November 2010, 22:22.

            Comment


            • Am fostat aici sperand sa gasesc oameni pe aceeasi lungime de unda.

              In afara de Loganul compresor si cel 2.0 16v nu am vazut nici un proiect mai complex. In rest doar cum sa schimb becurile la bord si lumina de la plafoniera.

              Va ramane cu aspiratie normala in prima faza. Sa il vad mergand sa am o baza de pornire, apoi vor urma modificarile la motor si cutie de viteza.

              Comment


              • gandeste`te ca unii dintre noi sunt la prima masina , luate pe credite pe N ani , cu programul rabla si tot asa.
                nu toata lumea isi permite sa faca asa ceva chiar daca isi doresc asta.
                ce credeai ca o sa gasesti aici , numai monstrii cu carcasa de logan ?

                Comment


                • Ai dreptate partial, sunt cazuri si cazuri, nu putem generaliza.

                  Sunt unii care si permit si nu isi doresc, unii care isi permit si nu au cunostintele necesare cu toate ca isi doresc, iar altii care nu isi permit, isi doresc, dar fac tot posibilul sa reuseasca, etc. Putem face multe combinari si permutari de N luate cate K.

                  Comment


                  • mai sunt masini ,doar ca un proiect de swap necesita mult mai multe cunostiinte,si adaptari pe care putini le pot sau stii face .
                    Pe langa cele enumerate mai sus ,am putea da exemplul BFFu lui felix , care avea 130 cp din dieselul de 65 cp , BBI lui bibi , care avea undeva peste 140 din cate imi amintesc,tot pe motorul diesel de 1.5 .Mai este un logan cu 65 cp la baza care a scos 130 cp fara prea multe modificari,sau instalatii water-meth , toate erau masini in jur de 15 secunde pe 400 .Este loganul racingcode ,cu modificari in limita bunului simt pentru un aspirat . MCDul ,care dintr-o pocnitoare de 1.4 merge la fel de bine ca un 16v.Rezultatele nu sunt grozave la motorizarile aspirate , daca nu se trece pe supralimentare trebuie o groaza de bani pentru a scoate 5-10 cp amarati acolo .
                    La majoritatea cu banii investiti , puteau lua un motor din gama reno mai mare pe care il puneau sus cu minimul de adaptari ,ceea ce probabil nu e foarte grozav .Dar un motor de VW pe o Dacie,unde majoritatea chestiilor trebuie regandite este de munca .
                    Last edited by Cristi_Xp; 7 November 2010, 13:56.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Gata si flansa pentru etrierele fata.
                      Attached Files

                      Comment


                      • extra...

                        Comment


                        • felicitari Robert, mare om, mare caracter

                          Comment


                          • grandios ! astept marele final ...
                            Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                            Comment


                            • Vad ca ai piese taiate la plasma sau laser , mare lucru sa ai un cnc la dispozitie. Spor la lucru in continuare.

                              Comment


                              • Daca aveam DACIA aceea nu o vindeam sub nicio forma.

                                Bafta cu loganul.intelignta lucratura.
                                Last edited by leo_negrescu; 9 November 2010, 23:07. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpicDaca nu poti macar incearca,daca incerci inseamna ca poti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google