Nu e nici o problema. Doar eram/is curios daca se poate au ba.
Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
daca asa sta problema ...din cati suntem pe forum aici ... ne-ar opri politia nu cred ca scapa fara amenda mai mult de 10 15 insi... ca fiecare are schimbat ceva... o janta pe 16 ...o toba sport... un catalizator scos... arcuri sport... si altele ...
oricum SGM a realizat ceva ce nu multi fac sau o pot face... chiar daca au bani... in primul rand trebuie sa te duca mintea... si multa rabdare ... si comentariile de pe alte site-uri si forumuri sunt aberatii... oricine are bani isi ia un ursulet din germania cu 250-300cp... dar alta e sa iei o masina "praf"(parerea unora)... si sa ii dai steroizi... cu mana ta ...
pentru carcotasi cu bemveuri ... obisnuiti-va sa ii vedeti fata lui SGM in oglinzile lui laterale..."when I grow up,sigpic I want to be a VDE"
Comment
-
A degenerat topicul intr-o discutie despre BMW-uri.
Un BMW din 90 (intretinut, chiar cu 300.000 km) este net superior unui Logan din 2010 la zero km din toate punctele de vedere ( confort, stabilitate, dinamica, siguranta, fiabilitate, sportivitate, chiar si consum pt unele modele, etc).
Numai cine a condus toata viata lui Dacie 1310 apoi si-a luat Logan o sa sara sa ma contrazica.
Eu zic sa lasa la o parte patriotismul si sa fim realisti.
Comment
-
300 000 km, e mai bun ca una noua, doar daca au fost schimbate componente importante ce tin de confort/stabilitate/dinamica, etc.
Si spun asta in calitate de fost posesor de troace nemtesti, inclusiv o "super" masina 525 TDS, 94 an de fabricatie, care la 350 000 a necesitat o mica interventie: schimbat motorul.
Cine mai doreste info despre supercar-ul nemtesc, sa-mi dea PM, ca sa nu poluam topic.
Comment
-
problema e ca noi suntem obisnuiti cu cojile de BMW pe care le vedem zilnic prin oras, masini de 1000 eur maxim cu motoare de 1.6 sau 1.8 , ca mai sus deja ie scumpe ,si din cauza coloratilor care se plimba toata ziua cu ele BMW si Mercedes au ajuns desconsiderate .
Originally posted by mc_alienu View Post
oricine are bani isi ia un ursulet din germania cu 250-300cp... dar alta e sa iei o masina "praf"(parerea unora)... si sa ii dai steroizi... cu mana ta ...
O coaja poate ,dar nu o masina .Daca ar fi avut oricine , le-ai fi vazut prin oras fara numar .Eu cu motor mai mare de 2.0 rar vad cate una , poate de astea noi .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cezar View Post300 000 km, e mai bun ca una noua, doar daca au fost schimbate componente importante ce tin de confort/stabilitate/dinamica, etc.
Si spun asta in calitate de fost posesor de troace nemtesti, inclusiv o "super" masina 525 TDS, 94 an de fabricatie, care la 350 000 a necesitat o mica interventie: schimbat motorul.
Cine mai doreste info despre supercar-ul nemtesc, sa-mi dea PM, ca sa nu poluam topic.
Sunt cazuri si cazuri, nu se poate generaliza. Astept sa vad cum va arata o dacie logan dupa 20 de ani, avand in vedere ca pe cele din 2004-2005 deja le-a prins rugina destul de bine;)
Comment
-
-
nu este un raspuns clar imi pare rau astept un raspuns de la domnul robert
sa nu se inteleaga altceva eu il admir pentru acest proiect maret toata stima dar pana la urma lui din cate se observa nu prea ii face placere marca dacia loganlaureate 1.5l, albastru marin
Comment
Comment