Originally posted by unicul_sgm
View Post
Dacia Logan B 304 SGM - (Castigator Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Posibil.Stiu ca la Groza cu suspensia lasata la maxim intra toata anvelopa sub aripa
Comment
-
Originally posted by Valentin_N View PostCu reglajul vizibil in pozele cu evacuarea e la inaltimea din poza asta?
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Comment
-
Pt ce evacueaza mai bine gazele unui motor cu cilindree dubla fata de ceea ce a fost inainte. Si pentru ca probabil nu vrea sa faca galagie
Originally posted by unicul_sgm View PostNu atinge in punte daca asta era intrebarea.
In pozele de cand ai facut evacuarea, se vede un reglaj anume al garzii la sol. Colegul intreba daca este acelasi reglaj cu cel din poza de pe facebook, adica daca asa sta masina ta pe roti cu reglajul care se vede in pozele de la construirea evacuarii
Comment
-
Originally posted by unicul_sgm View PostNu atinge in punte daca asta era intrebarea.
Ce voiam sa zic e daca reglajul de la arcurile spate din poza cu toba e acelasi in restul pozelor. Ma interesaeza cat mai poate cobori KW-ul pe un Logan cu roti de 17" fata de cum e a ta reglata acum.
Mersi.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
[QUOTE=dsign;1058933]Pt ce evacueaza mai bine gazele unui motor cu cilindree dubla fata de ceea ce a fost inainte. Si pentru ca probabil nu vrea sa faca galagie
Asta era de inteles ....
Reformulez:
De ce s-a optat pentru aceasta toba si nu s-a mers pe o evacuare "custom" cap coada.
ps: nu sunt roman asa ca limba romana este limba straina pentru minesigpic
Comment
-
Comment
Comment