Nt-06-ufb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baga un mov mai inchis dar sa fie perlat, culoarea asta imi place pe Logan ca tuning de show http://www.youtube.com/watch?v=y5hBMtzaUVg .
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • RazvanB e pacat sa-ti inchizi thread-ul deoarece ai muncit foarte mult la masina.Cat despre culoare eu as merge pe mov cum a spus si Alex dar cu o perla aurie.

      Comment


      • mov e cam des folosit....fa-o ca o impreza albastru cu galben....sau cum ai zis tu portocaliu cu culoarea care o ai acum....sau daca ai ceva bani cum e mertzu din clipul lui sean Paul - breathe http://www.youtube.com/watch?v=OKSfgMKw84Q (asta ar fi culoarea mea freferata )
        Attached Files
        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...?t=4999&page=6
        NT 90 RDD + NT 90 DDR

        Comment


        • @ dooku, e frumoasa culoarea, foarte frumoasa dar problema e ca atunci cand deschid portiera se vede albastru inchis pe dinnauntru... si e aiurea si nici sa dau tot jos de pe masina sa o vopsesc de la zero nu vreau ca nu va mai fi masina ca innainte odata demontate toate cele de pe ea ramanand doar scheletul

          @ anonym stiu ca e pacat dar nu vroiam sa postez de dragul de a posta ... intelegi tu ce vreau sa zic , ideea ta e destul de interesanta cu perla aurie , deja am inceput sa dau bani deoparte pt ce miam propus, se termina cu cheltuitul aiurea

          @alex si mie imi place culoarea de la loganul acela, dar vreau sa fie altceva, nu vreau sa copii

          si vreau sa ma mai lamuresc cu ceva, cand montez arcurile sport h&r cum anume trebuie repozitionate bucsele ca nu inteleg ?

          Comment


          • Originally posted by RazvanB View Post
            si vreau sa ma mai lamuresc cu ceva, cand montez arcurile sport h&r cum anume trebuie repozitionate bucsele ca nu inteleg ?
            Ca sa le repozitionezi desfaci ambele roti pe fata. Cu ambele roti in aer slabesti suruburile de la bascule apoi lasi masina pe discurile de frana pe cateva borduri sau 2 capre, ceva mai inalt si sa aiba aceeasi inaltime pe ambele parti (ca si cum ar sta masina pe rotile ei, nici chiar asa sus dar sa nu-ti atinga barile sau pragurile de sol). Aduci 2 oameni mai solizi sa urce in fata sau poti chiar tu sa stai in ea, sa mai sari prin ea etc. pentru ca bucsele sa se repozitioneze desi trebuie sa ai grija sa nu scape masina in stanga-dreapta de pe capre/borduri, masina in acel moment se va mai lasa. Apoi te dai jos din masina si strangi suruburile de la bascule dupa care vezi tu cum o pui pe rotile ei, operatiune inversa, montat roata si lasata jos. Va fi mai joasa, spor la treaba, eu inca nu le-am repozitionat ca nu am scule.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • ma doare capu

              Comment


              • Asa as fi spus si eu. Lamurit?
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • lamurit oarecum, nu stiam ca e asa complexa operatiunea :O, si pe spate la fel ?

                  da alta varianta nu este ? daca duc masina la un service .... sa imi faca treaba asta ca nu prea ma pricep sa "topai" eu prin masina )))))
                  Last edited by RazvanB; 18 January 2010, 16:19. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • In service mesterii nu te vor crede pe cuvant la treaba cu bucsele (cel putin pe mine) si te vor lua la misto ca "la viata lor cata' mecanica au invatat" si sa vina un neexperimentat sa le spuna ce si cum? Nu se poate. Pe spate n-ai treaba, in rest, alta cale de repozitionare nu exista.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • bine sefu.. multumesc frumos :-) inseamna ca acusica am ceva treaba paote se ofera vrun coleg forumist care a mai facut treaba asta sa ma ajute ca nu ar strica deloc

                      Comment


                      • Te ajut eu nea Razvan, cu distractia si voia buna
                        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...?t=4999&page=6
                        NT 90 RDD + NT 90 DDR

                        Comment


                        • tocmai am patit o intamplare NEfericita , acum, cand ma intorceam de la bacau , veanea o masina din sens opus, se mergea incet ... ninge.. aveam in jur de 60-70 km/h si, bursc, de dupa masina din sens opus ma trezesc cu un vitzel de caine in fata masinii mele, mult prea tarziu sa mai franez si de aici va dati seama si voi ce a rezultat. de precizat cainele era destul de mare si alb mama lui sa nu zic altceva ... pun si caeva poze facute in seara asta cu telefonul... cam neclare dar tot se intelege, bara sparta, proiector sarit, sa evaluez si maine daca mai sunt si alte pagube necunoscute....

                          asta imi mai lipsea mie acum ...
                          Attached Files

                          Comment


                          • imi pare rau sa vad asta , dar ce naiba cauta cainele ala pe acolo, pe geru asta?
                            bine ca nu a fost altceva, cainiele da-l incolo poa'sa moara cate unu pe zi.

                            Comment


                            • nasol razvane acelasi lucru mi s-a intamplat acum 3 sapt ,cu cea de firma ,m cu o vuple
                              sigpic

                              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                              Comment


                              • chiar ca nasol cosmine.. cu ocazia asta .. numai bine o sa o si vopsesc si o sa ii fac tot ceeea ce miam propus

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google