1.4 GPL Stolniceanu Lucian

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    chederul acela la motor...e vreo diferenta cu el ? adica de la 110 in sus.. cand incepe sa se faca simtita prezenta motorului

    Comment


    • #17
      se simte remaparea si pe gpl

      Originally posted by DHL View Post
      Salut! Vad ca si a ta e cu GPL din fabrica. Am si eu una 1.4 MPI GPL din fabrica. In ce consta remaparea si zici ca se simte cand mergi pe benzina sau si atunci cand mergi pe gaz. Explica-ti, te rog, daca se simte pe benzina sau si atunci cand mergi pe GPL. M-ar interesa si pe mine daca se simte nitel atunci cand merg pe GPL, pentru ca vara cand dau drumul la AC... scade puterea si sunt curios daca cu acest plus va merge mai ok. Sper ca nu te-am zappacit de tot. Astept raspunsul tau.
      Instalatia landi renzo de uzina functioneaza in felul urmator: calculatorul instalatiei GPL copiaza timpul de deschidere al injectoarelor de benzina si adauga la acestia o anumita marja pentru a compensa faptul ca gazul este mai putin dens decat benzina.

      Remaparea mareste timpul de deschidere al injectoarelor de benzina (adica baga mai multa benzina in anumite conditii). Calculatorul GPL va copia acesti timpi de deschidere mariti si deci in consecinta va baga mai mult gaz in anumite conditii (in principiu atunci cand apesi mai sanatos pedala de acceleratie).

      In concluzie remaparea calculatorului de injectie benzina va duce automat la marirea cantitatii de gaz injectata de instalatia GPL si implicit la mai multa putere.

      In practica masina trage vizibil mai bine dupa remapare atunci cand merg pe gaz. Consumul va creste un pic dar nu cu mult pentru ca de obicei folosesti puterea marita data de remapare numai la depasiri sau la acceleratii puternice. La mers normal consumul este aproape identic cu cel dinainte de remapare.

      Originally posted by Loganu View Post
      chederul acela la motor...e vreo diferenta cu el ? adica de la 110 in sus.. cand incepe sa se faca simtita prezenta motorului
      Chederul de la motor nu reduce zgomotul.

      Rolul sau este de a limita mizeria care intra pe sub capota la motor.

      Inainte de a monta chederul acela imi mai mirosea cateodata a benzina in masina dimineata cand porneam - cred ca tragea aeroterma miros de benzina de sub capota de la motor.. Dupa montarea chederului nu am mai simtit niciodata miros de benzina in masina.
      Last edited by stolniceanulucian; 13 November 2010, 03:19. Reason: Automerged Doublepost
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #18
        aa multumesc de informatie..mai citisem asa pe sarite pe forum ca ar avea putin rol in diminuarea zgomotului

        Comment


        • #19
          1.4 GPL Stolniceanu Lucian modificari interior Logan

          Salutare,

          Bestia are aproape 51 000 de km.

          Am mai pus doua briz brizuri

          - plafoniera cu 3 becuri in fata

          - plafoniera simpla in spate

          Firele au fost trase pe traseul marcat cu rosu pentru ca asa a fost cel mai usor. Nu am reusit sa le bag pe sub capitonajul tavanului. Foarte multumit de cum lumineaza ambele
          Attached Files
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #20
            Foarte bine, felicitari pt. plafoniera.
            sigpic
            Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

            Comment


            • #21
              da nu crezi ca era mai simplu si mai usor de tras firul pe mijlocul masinii pe sub plafon pana in spate? Nu stiu zic si eu ca pana acum asa am vazut la cei care monteaza si a doua plafoniera sau a treia. toate firese sunt trase pe de`a dreptul nu ocolind masina.
              sigpic

              Comment


              • #22
                de ce ai dus atat de in spate plafoniera? in pozitia aceea bate fix in capul pasagerilor din spate.
                si cu traseul te-ai cam complicat dar daca tu zici ca asa ti-a fost mai usor inseamna ca asa e

                Comment


                • #23
                  @ dada

                  Solutia corecta este sa tragi firul pe sub capitonajul tavanului insa e foarte greu sa treci de traversa de rigidizare de pe mijlocul tavanului. Mi-ar fi trebuit un 'tragator de fire' (fir de ala de plastic cu o chestie otelita in cap) insa am fost la Baumax si costa 30 de RON un asemenea dispozitiv si nu se merita investitia.

                  Pare intortocheat traseul pe unde am tras firele insa in realitate e foarte foarte usor de dus firele pe acolo (1 minut maxim doua). Bagi firul pe sub marginea capitonajului si pe sub cheder si il impingi usor cu un varf de surubelnita ca sa nu se vada.

                  @ cristi_timidu

                  Nu bate in ceafa pasagerilor decat daca stau 3 persoane in spate (bate in ceafa sau mai degraba crestetul celui de pe mijloc), ceea ce nu mi s-a intamplat decat poate de 2 ori in 3 ani si numai pe distante scurte.

                  Cel mai important a fost pentru mine sa nu ma deranjeze ca sofer lumina aprinsa de pasagerul din spate. De obicei in spate sta sotia cu copilul si mai are nevoie de lumina sa ia una alta. Pana acum s-a declarat foarte multumita de iluminare
                  Last edited by stolniceanulucian; 21 January 2011, 13:09.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #24
                    In loc de tragator de fire puteai folosi o sarma otelita care nu te costa nimic,eu asta am folosit si a mers de minune.
                    sigpic
                    https://www.facebook.com/ornamentegradinacraiova/
                    http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...0.html?t=32360

                    Comment


                    • #25
                      frumoasa masina, curata si intretinuta !... ai lucrat pe taxi cu ea ? de ce ai ales galben ?
                      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                      Comment


                      • #26
                        Foarte frumoasa masina. Imi plac majoritatea accespriilor care le-ai pus. Ce nu imi place e cotiera si husa de volan. Dar aici tine de gusturi...

                        Sa ai grija de ea, sa te tina cat mai mult.

                        Numai bine!
                        Work is for people who don't have time to play golf

                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          fiecare isi face masina cum vrea pentru ca este a lui dar pentru design si utilitate cred ca era mai bine in fata. si eu am a doua plafoniera si este pusa imediat dupa scaunele din fata pentru a ilumina si locul unde stau picioarele, eu acolo nu vedeam absolut nimic si din cate stiu ca asa sunt puse si la alte marci din fabrica dar cum am zis gusturile nu se discuta

                          Comment


                          • #28
                            Lasa ca pentru picioare isi trage lumina sub scaunele din fata sa bata pe pres )
                            Work is for people who don't have time to play golf

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc tuturor pentru comentarii si idei.

                              Originally posted by Dany_DNY View Post
                              frumoasa masina, curata si intretinuta !... ai lucrat pe taxi cu ea ? de ce ai ales galben ?
                              In perioada in care am luat Loganul era promotie la Dacia: '500 de EUR reducere la masinile de pe stoc'. Am gasit masina pe stoc la dealerul din Sibiu asa ca nu am mai stat pe ganduri (vroiam neaparat cu GPL din fabrica). In plus galbenul este cea mai vizibila culoare atat ziua cat si noaptea asa ca inca un avantaj legat de siguranta

                              De multe ori mai rad cu colegii de servici si le spun ca sunt multe Loganuri in circulatie dar mai putine dintre ele sunt 'Lamborghini yellow' si nu sunt taxi

                              Masina am folosit-o doar pentru uz personal si dupa aproape 51 000 de km e impecabila (a fost schimbat doar faimosul semering la distributie pe cheltuiala celor de la Dacia). In rest nu am avut de schimbat nimic la ea. Pana si placutele de frana sunt cele originale si cred ca mai duc pana la 65 000 de km dupa grosimea pe care o mai aveau la ultima verificare.

                              Intr-o vreme vroiam sa vand masina ca sa imi iau un MCV dar nu m-a crezut nici naiba ca masina nu a fost taxi asa ca am renuntat. Poate am sa ii montez AC si o mai tin mult si bine pentru ca sunt alte prioritati acum: de crescut copilul, de facut casa etc etc etc
                              Last edited by stolniceanulucian; 24 January 2011, 13:48.
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • #30
                                logic ar fi fost ca aceasta culoare sa fi fost mai ieftina decat celelalte culori pentru ca barile nu sunt vopsite. chiar si 100 euro ar fi contat.
                                am vorbit la trecut pentru ca acum barile sunt vopsite in galben.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google