Spune-mi si mie ,te rog, ce "simptome" a avut blocul de lumini ca si eu am o problema ciudata (se aprind luminile odata cu, contactul si cand dau sa aprind pozitiile cu motorul pornit se pune contactul )
1.4 GPL Stolniceanu Lucian
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
6 ani ---- 94 000 de km
Masina a implinit 6 ani si 94 000 de kilometri.
S-au facut urmatoarele:
-------------------------------------
(Curea Distributie + rola Dacia
Curea accesorii + rola Dacia
Pompa de apa Dacia) = 530 RON de pe w w w . p i e s e n e t . r o
Manopera schimbat distributie, accesorii si pompa de apa = 273 RON
Antigel schimbat = 100 RON
-------------------------------------
Total = 903 RON
-------------------------------------
Schimbat repartitor frana spate = 300 RON
Schimbat lichid de frana = 80 RON
Desprafuire tamburi frane spate = 60 RON
-------------------------------------
Total = 440 RON
-------------------------------------
3 litri de ulei Valvoline SynPower 5w40 = 135 RON
filtru de ulei Dacia = 20 RON
filtru de aer motor = 20 RON
manopera schimb de ulei = 20 RON
-------------------------------------
Total = 195 RON
-------------------------------------
diuze tip perdea pentru stropit parbriz = 35 RON
lichid parbriz = 9 RON
-------------------------------------
Total = 44 RON
Urmeaza ITP ul. Tineti-mi pumniiLogan GPL 1.4
Comment
-
Crezi ca masina ta nu e in conditii bune de a circula? De ce sa iti tinem pumnii?! Ai carpe in praguri?, chit cu canciocu bagat prin usisi , aripi, etc? NU. Masina e intretinuta corespunzator. Asa..ca...du-te peste ei si asteapta doar sa iti stampileze talonu si gata.
PS; verifica si tu inainte sa te duci la itp, capete de bara, becuri... dastea pt care te respinge usor., ca dupa iar platesti revenireaMy turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Fara nici o problema. Mecanicii au zis ca nu avea scurgeri si nu ar fi trebuit schimbata.
Daca ar fi sa mai am odata Loganul as face in felul urmator:
la 60 000 de km as schimba doar curelele
la 100 000 de km as schimba curelele si rolele si pompa de apa.
Asta e doar parerea mea - nu sustin ca aceasta e varianta corecta pentru toata lumea !Logan GPL 1.4
Comment
-
roata de rezerva ingusta
Loganul a primit o roata de rezerva ingusta de 14 inch.
Vine la fix in spatele banchetei. Inca nu am prins-o cu nimic dar se blocheaza destul de bine intre podeaua si 'tavanul' portbagajului. Se poate vedea in poze cum vine.
Roata a venit gata alezata pentru butucul de Logan si a costat 100 de ron.
Cu ocazia asta s-a eliberat foarte mult loc in portbagaj.
Am probat roata pe spate si se potriveste si nici nu pare sa se comprime prea mult. Am umflat-o la 3 bari.
Daca va fi sa am nevoie de ea o voi folosi doar pe spate pana la prima vulcanizare.Attached FilesLogan GPL 1.4
Comment
-
'Bolidul' a mai primit cateva briz-brizuri:
- protectii pentru muchia portierei(am o vecina de loc de parcare careia i-am lasat un numar destul de mare de dungi galbene pe laterala Sandero ului ei rosu. Trebuia sa-mi fi montat aceste protectii mult mai devreme /!\)
- cheder suplimentar pentru portierele fata
- cheder suplimentar pentru portierele spate
(odata cu chederele a disparut sunetul de conserva la inchiderea usilor si parca nu mai vajaie vantul asa tare la viteza)
Chederul autoadeziv l-am luat din Dedeman(3 metri au costat aproximativ 18 ron).
Atasez si cateva poze cu briz-brizurile.Logan GPL 1.4
Comment
Comment