Logan 2.0 Gti 16 V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cristi se refera la frane , arcuri , bari de torsiune ... nu la kit de tuning exterior

    Comment


    • #17
      In mod cert nu o sa pot sa le fac pe toate de odata.Incerc pe rand pana la frane cel putin trebuie sa am ce sa opresc)

      Comment


      • #18
        hai sa-ti zic niste costuri:

        suspensie: arcuri - 180 euro, amortizoare: 300-350 euro
        frane: kit discuri ventilate de 280 parca, etrieri mari de VAN - ~800 ron (ai grija ca astea inca sunt mici pentru motorul pe care vrei tu sa-l pui)
        bari de rigidizare: 125 euro Wiechers
        evaucuare: cel putin 1000 ron.

        PS: s-ar putea sa mai gresesc 2-3 preturi, dar cam astea ar fi.

        Orienteaza-te spre un motor de renault sa nu te coste prea mult modificarile sa se potriveasca
        sigpic

        Comment


        • #19
          Sincer eu nu stiu pe nimeni cu motor de clio de vanzare! Daca stie cineva chiar il rog sa intervina pana atunci tot la ideea mea raman si in ciuda varstei tot o sa reusesc.
          Last edited by enica_vlad; 22 November 2010, 20:27.

          Comment


          • #20
            uite ca stiu eu



            transportul e undeva la 100-200 eur
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Pai si in cazul acestui motor se poate folosi cutia de pe logan? Daca nu +Planetare +Cutie ma ajunge cat inca un logan
              Last edited by enica_vlad; 22 November 2010, 20:50. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Si pentru curiosi aceasta e masina cam somnoroasa era dar a deschis ochii pana la urma
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  domnu, nu stiu ce vrei tu de fapt sa realizezi cu astfel de ganduri..ce inseamna asta sa iesi cat mai ieftin ca faci totul cu mana ta? la cata putere vrei tu sa pui pe masina aia trebuie ranforsari ca lumea si frane ca lumea si electrica bine facuta, nu 3 platbande si 2 fire...daca te pricepi la toate astea bine, da la felul cum pui problema te cam hazardezi...daca masina nu e sigura poti sa ai si v12...intreaba l pe sgm la ce costuri a ajuns si ce presupune toata asta...si un motor de renault care se potriveste +plus cutie, clar o sa necesite mai putine modificari decat cel pe care il ai..in fine...parerea mea
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Daca Robert a facut conversie de motor.....tot logan clubul trebuie sa faca ca el ,nu?
                    Nu cred ca stiti ce costuri,cate sacrificii implica astfel de modificari
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • #25
                      enica tata......e greu ce vrei u sa faci dar iti urez multa bafta......eu am cumparat un golf3 2.0 8v gti cu motor defect si cam stiu ce e pe acolo, eu l-am shimbat(am pus alt motor acelasi model,cumparat de la pitesti cu 600 ron fara cutie, si i-am dat drumu) credema ca ai mult de munca. In primul rand tre sa te gandesti la prinderea motorului, cele trei puncte de prindere de la motorul golfului sunt cam diferite de cele de la logan. Cadrul de sustinere de la logan e mult mai subtire fata de cel de golf, diferenta intre lonjeroane iar este la unu sunt mai sus la altu mai jos, si mai multe lacare nu ma gandesc eu acum, eu unu zic ca daca reusesti prinderea motorului sa fie asa ca la carte restu nu e prea.... greu.


                      ITI UREZ MULTA BAFTA IN CEEA CE VREI SA FACI.....
                      Last edited by PeriKool; 22 November 2010, 23:27.
                      sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google