Asa este, stickerul va fi inlocuit cat mai repede cu altul (nu cu cel cu micutzu)
ReCeNe.ul Meu!
Collapse
X
-
mult de lucru astazi (insa nu eu ci in service):
schimbat bascule
schimbat rulmenti fata
schimbat capete de bara
schimbat bielete antiruliu
reglat geometria
cost final aproximativ 1000 ron
bonus intalnire cu colegul alexgrasusigpic
Comment
-
Originally posted by alexgrasu View PostMi-a facut placere sa ne revedem si sa te ajut Sa folosesti sanatos noile piese si sa te tina cel putin 150 de mii de km
Originally posted by valeriuciprian View PostCati kilometrii ai facut cu bucsaraia veche?sigpic
Comment
-
Nicule, data viitoare cauta si tu un meserias de pe acilea de pe forum, sa dai mai putina lovea la manopera.
Comment
-
m.am gandit si la asa ceva, dar avand in vedere ca am avut doar o zi la dispozitie (azi) nu puteam obliga pe cineva sa faca cand vreau eu, ca fiecare are de lucru in cursul saptamanii
oricum, data viitoare asa o sa fac! bafta dsign!sigpic
Comment
-
incearca de asemenea sa-ti iei piese de calitate la preturi bune. La norauto nu gasesti asa ceva.
Comment
-
Iti spun si tie, ca poate se prinde si de altii.
Din pacate, cand vine vorrba de repararea masinii, ramanem cu sechele de pe la vechile Dacii 1300. Adica azi ma hotarasc sa schimb "bucsaraia", azi merg sa cumpar de la magazinul din colt, azi le si insir pe masina. Asta daca nu am respectiva "bucsaraie" pastrata in pod, adusa de cumnatuĀ“ de la fabrica, acu jde ani (piese care de altfel sunt imbatranite moral, chiar daca nu au fost niciodata montate pe masina)
Asadar, piesele pereche se schimba IN PERECHE, pentru ca daca schimb doar ce e defect, mai devreme sau mai tarziu va ceda si perechea sa.
Cand sunt hotarat sa fac o revizie zdravana la trenul de rulare, urc masina pe rampa/elevator/cric si verific toooot ce e pe dedesubt : elemente directie, articulatii elastice, suspensie, frane, burdufe, garnituri. Fiindca sunt sub masina, nu strica sa inspectez eventuale scurgeri de fluide, pete de rugina sau alte defecte ce pot aparea.
Imi notez in carnetel tot ce am nevoie (piese, accesorii, unelte), nelasand la o parte sprayurile tehnice (degripant, curatator, zinc, antifon).
Pentru ca am tras tare de articulatii azi si am obosit, merit o bere. Maine ma apuc sa caut tot ce-mi trebuie. Ma informez de pe net, forumuri etc in timp ce savurez berea, sa vad ce marci sunt bune, cum le imperechez, cum se demonteaza/monteaza, la ce sa am grija, particularitati.
Asadar, maine dau telefoane, caut pe net piesele si tot ce-mi trebuie, eventual merg la magazine sa consult alte oferte, imi notez totul in carnetel.
Poimaine le cumpar.
In weekend imi trag aproape mecanicul sau un prieten iscusit si le montam. Neaparat, dupa interventii ce pot deregla unghiurile rotilor, se face alinierea pe stand computerizat.
Neaparat, dupa interventii la sistemul hidraulic de actionare al franei, se face un eventual schimb de lichid si aerisire. In mod normal, lichidul nu trebuie sa stea in instalatie mai mult de 2 ani.
De pe carnetel nu trebuie uitat, la capitolul necesare, baxul de bere, mititeiii, carnaciorii si eventual carbunii de gratar (pentru cine are posibilitatea sa faca gratar cu lemne/carbuni)
Cam asa se face treaba serioasa mon cher, nu la Norauto, unde gasesti set de discuri de frana cu 50 lei, pe care le arunci la parima frana mai hotarata.Last edited by dsign; 19 August 2011, 12:14.
Comment
Comment