My Ride B - 61 -K Y S[Castigator Campionat- "Best car" pe forumul LOGAN CLUB]

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si de la mine cateva pozNe, facute duminica
    PS: Ce era cu sticla aia pe bord ?
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • Foarte misto jantele... Gumele pe spate stau cam chinuite... Ca sa nu atinga, sau din alt motiv?

      Felicitari! (apropos, nu am mai vazut demult masina la locul "stiut"... pantelimon, colt cu...)

      PS: sa-ti ungi cu ce stii tu mai bine chederele usilor, ca sa nu ai surpize cand o da chiciura.
      Last edited by ion_R5; 25 October 2011, 12:28. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Pedo bear ?

        Comment


        • Originally posted by alexgrasu View Post
          PS: Ce era cu sticla aia pe bord ?
          E un fel de "incalzire auxiliara".
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • Originally posted by ion_R5 View Post
            Foarte misto jantele... Gumele pe spate stau cam chinuite... Ca sa nu atinga, sau din alt motiv?
            se numeste STRETCH ! si e bomba
            I My Honda !

            Comment


            • Stiu ca e o moda... dar asta inseamna sa tii anvelopele umflate la presiune mai mare, uzura anapoda a anvelopei (anvelopa capata forma de butoi - ma refer la calea de rulare, si se uzeaza pe mijloc mai accentuat; flancurile sunt mai expuse si pot face galme mai usor lde la gropi, pietre, borduri, capace canalizare) Depinde si cat de mare e diferenta de latime intre janta si anvelopa. In cazul asta, e cam exagerata.

              Comment


              • Si capota atunci e exagerata, ca rolul grilei e sa permita racirea, ledurile din stop sunt exagerate ca fac lumina prea tare, lipsa manerelelor si a butucilor e exagerata...ce atatea explicatii, nu circula el atat sa faca galme si masina e de show, nu e de carat cartofi )
                am vazut o si eu duminica, se vede accentu pus pe detalii, interioru se simte chinuit, in ideea ca e facut sa semene cu exterioru, nu pare de acolo, nu stiu cum sa ma exprim..oricum e senzationala..da cum a zis si la dsign, e prea inalta pentru ghetto cult )
                sigpic

                Comment


                • Bine domnu' Geo...

                  Capota motorului, farurile, etc, pot sa si lipseasca de pe masina, sau sa sudezi un cotet sus pe capota. In privinta anvelopelor si a sigurantei pe drum, nu cred ca putem trata asa de fistichiu... Lipsa manerelor de exemplu ajuta masina d.p.d.v. aerodinamic, dar functional e un pic impediment.

                  In fine... Daca mai spunem si ca poti ramane fara talon + amenda pentru rotile de pe spate (asta in conditiile in care dimensiunile jantelor sunt omologate pe masina respectiva), cred ca am spus tot.

                  Comment


                  • Ion, esti prea pragmatic!
                    Nu'i rau, dar nici excesul nu'i de laudat.

                    Sunt total de acord cu tine in ceea ce priveste intretinerea unui automobil si modul lui de exploatare, dar in cazul de fata trebuie inteles foarte bine scopul acestor modificari, si anume, prezentarea masinii la diverse saloane de profil.
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • am vazut ca te-ai clasat printre primii.

                      felicitari si tot in sus

                      Comment


                      • Felicitari pentru premiu!!!

                        "Castigatorii de la Tuning Expo @ Drift Grand Prix of Romania

                        Iata lista castigatorilor de la tuning:

                        BEST 5 Car of the Show

                        1. Honda Civic - IF 05 WOW
                        2. Mercedes CLK - B 85 VJP
                        3. VW Golf 2 - B 10 ETN
                        4. Seat Ibiza - B78 TDI
                        5. Opel / BMW Calibra - B 79 ANF


                        Top 20 Tuning & Styling

                        1. Opel Calibra - IF 99 NTR
                        2. VW Golf 4 - B 92 YRD
                        3. Chevrolet Corvette - B 700 VET
                        4. VW Golf 2 - B 500 WOB
                        5. Dacia Logan - KYS
                        6. Renault Megane RS
                        7. BMW E46 - B 666 NKS
                        8. Dacia Logan Cabrio - Auto A9
                        9. Mitsubishi Eclipse - B 70 RUP
                        10. Dacia Logan - B 87 GGD
                        11. BMW E30 - B 77 ZAX
                        12. VW Golf 4 - AR 01 LEU
                        13. BMW Seria 7 - TNT Tuning
                        14. VW Jetta - MS 01 DUB
                        15. BMW E36 M3 - NT 14 TEA
                        16. BMW E36 - B 79 VLI
                        17. BMW E46 - Ghetto Tuning
                        18. BMW 2800 CS - B 280 CSI
                        19. BMW E36 - B 23 RWD
                        20. BMW E46 - B 888 RAW"
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • Originally posted by ion_R5 View Post
                          Stiu ca e o moda... dar asta inseamna sa tii anvelopele umflate la presiune mai mare, uzura anapoda a anvelopei (anvelopa capata forma de butoi - ma refer la calea de rulare, si se uzeaza pe mijloc mai accentuat; flancurile sunt mai expuse si pot face galme mai usor lde la gropi, pietre, borduri, capace canalizare) Depinde si cat de mare e diferenta de latime intre janta si anvelopa. In cazul asta, e cam exagerata.
                          La mine, culmea, erau uzate pe margini)). Pe mijloc nu erau tocite ca pe margini.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Depinde cat de tare le tii umflate si mai conteaza cat de tare mergi in viraje.

                            Intrebare... au tinut ca niste anvelope normale, sau s-au uzat prematur?

                            Comment


                            • Originally posted by FastFurious View Post
                              Felicitari pentru premiu!!!

                              "Castigatorii de la Tuning Expo @ Drift Grand Prix of Romania

                              Iata lista castigatorilor de la tuning:

                              BEST 5 Car of the Show

                              1. Honda Civic - IF 05 WOW
                              2. Mercedes CLK - B 85 VJP
                              3. VW Golf 2 - B 10 ETN
                              4. Seat Ibiza - B78 TDI
                              5. Opel / BMW Calibra - B 79 ANF


                              Top 20 Tuning & Styling

                              1. Opel Calibra - IF 99 NTR
                              2. VW Golf 4 - B 92 YRD
                              3. Chevrolet Corvette - B 700 VET
                              4. VW Golf 2 - B 500 WOB
                              5. Dacia Logan - KYS
                              6. Renault Megane RS
                              7. BMW E46 - B 666 NKS
                              8. Dacia Logan Cabrio - Auto A9
                              9. Mitsubishi Eclipse - B 70 RUP
                              10. Dacia Logan - B 87 GGD
                              11. BMW E30 - B 77 ZAX
                              12. VW Golf 4 - AR 01 LEU
                              13. BMW Seria 7 - TNT Tuning
                              14. VW Jetta - MS 01 DUB
                              15. BMW E36 M3 - NT 14 TEA
                              16. BMW E36 - B 79 VLI
                              17. BMW E46 - Ghetto Tuning
                              18. BMW 2800 CS - B 280 CSI
                              19. BMW E36 - B 23 RWD
                              20. BMW E46 - B 888 RAW"
                              Multumesc pentru lista atasata Radule Acum am vazut si eu despre ce si cum. Ma bucur ca masina a avut un asemenea succes !

                              @ Ion R5 - inca voi crede ca fiecare e cu parerea si cu gusturile lui , iar eu respect acest lucru . Masina nu mai este demult una confortabila si usor de intrebuintat. Stii cum e.: vrei sa fie in top..trebuie sa induri multe si sa bagi bani.
                              @ alex - sticla fusese inceputa de sambata. a fost pe post de antigel


                              Sa ne auzim sanatosi!
                              sigpic

                              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                              Comment


                              • @ TheJock3r... macar masina e fidela proprietarului

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google