My Ride B - 61 -K Y S[Castigator Campionat- "Best car" pe forumul LOGAN CLUB]

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce ai sa plangi la prima bordura atinsa...
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Sunt lacrimile mele ;)

      ps. daca ajungi sa plangi ptr niste jante sau eu stiu ce alte lucruri masurabile in bani, inseamna multe.....
      sigpic

      Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

      Comment


      • Acu sa nu spui ca nu o sa versi o lacrima doua?

        Eu unu m-am ofticat si cand am atins cu capacul de plastic bordura, si era vorba de un capac vechi

        Foarte frumoase sunt jantele, sunt facute dintr-o bucata?
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Pareri de rau vor exista dar sa nu dramatizam. Am avut numai jante scumpe si le-am mai atins - inca sunt intreg

          Sunt monoblock
          sigpic

          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

          Comment


          • Sa le vedem si pe roscovana cum dau.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • O sa incerc sa le "infig" cat mai bine
              sigpic

              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

              Comment


              • Originally posted by mumus View Post
                Ce ai sa plangi la prima bordura atinsa...


                Nici n-am apucat sa fac pariu ca vor exista astfel de comentarii )

                Apropo de "camber" : ii zice unghi de cadere, trebuie sa mai si respectam limba materna...

                Nu stiu ce nu te-a convins Cosmine, insa poti apela cu incredere la metodele alea daca ar fi nevoie. Tot ce-ti trebuie este un geometrist bun pentru ca un reglaj de unghi de cadere atrage dupa el si un reglaj de convergenta. Daca reglezi doar caderea si nu umbli la convergenta dupa aia, adio anvelope.

                @mumus, nu ai inteles deloc ideea! Asta NU e masina de strada.
                Te rugam, nu mai aduce aminte de capacele de plastic, risti sa cazi in penibil intr-un astfel de context.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Era zambetul pus... A fost o gluma...
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Sa le invarti cu placere nenea.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • Sa le invarti cu placere! O sa dea tare bine!
                      MY CLA

                      Comment


                      • super tare domnule arata extrem

                        Comment


                        • Mie nu-mi place scrisul WCI de pe margine :P .Stiu,sunt hater .
                          sigpic

                          IL 1 3 MIU

                          Comment


                          • @nenea dsign operatiunea unghi negativ trebuie s-o fac saptamana viitoare - musai. As avea nevoie doar pentru spate. As incerca metoda neconventionala - "saiba". am vazut la Dny si me gusta. Am nevoie de camber f putin problema este ca se inchide putin si unghiul de rulare.
                            Asa zisele "camber plates" existente in piata nu ma satisfac - fac unghi de cadere mult prea mare fata de ce am nevoie. Inca studiez, intreb, pun in balanta.
                            sigpic

                            Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                            Comment


                            • Poti incerca ceva reglabil , astfel poti regla unghiul cum vrei tu .
                              La iesirea pe A2 este o vulcanizare cunoscuta si baiatul de la "unghiuri" este foarte intelegator si priceput !

                              Ps :Nu am gasit poza care o vroiam ... dar sper sa se inteleaga ,gaurile sunt alungite pe semirotund cu o fata plana si una inclinata
                              Attached Files
                              Last edited by lau911; 25 February 2015, 02:01.
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • Mersi de sfat. Ce ziceam eu de camber etc, dupa primele teste iesea totul ca un c00r. Am dormit mai mult ca de obicei iar a doua zi am luat-o de la capat cu gandurile si calculele.
                                Azi am montat pe fata piulite de cadere ( sper ca am zis bine ) de la H&R (-2 grade ) iar pe spate "camber plates" - 1 grad.
                                Pe fata am obtinut ce am vrut ( sa intre roata sub aripa ), pe spate trebuie sa mai violez putin aripile - nu este problema.

                                fara camber arata ca-n prima poza - dupa, a doua si a treia poza.

                                Masina va intra la evazat aripi iar la final sper sa arate pe gustul meu. In caz contrar, macar am incercat
                                Attached Files
                                sigpic

                                Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google