am dat pe luneta cu altceva va trebui sa te apleci sa dai la roti
MY RIDE : RIN - Ul Meu
Collapse
X
-
Zilele astea am avut ceva treaba :
- cea mai mare prostie este aceea ca am acceptat ca cei de la Dacia sa-mi puna (gratuit) aparatorile acelea pe aripi .Am dat (momentan) una jos si sub ea era plin de rigina .Ele cica au rol de protectie contra apei ,dar defapt apa intra in ele si duce la ceea ce se vede .Urmeaza si urmatoare ,dar acolo nu se vede nimic,sper sa scap doar cu atat.
Comment
-
Mda ,intre timp am rezolvat-o acolo ,ramane sa vad surprizele de saptamana asta care o sa apara cand o sa le dau pe toate jos
Comment
-
In timp mi s-au ars pe rand, cate unul, 3 din 4 becuri de la consola (geam,dezaburire ,deschidere) .
Asa mr. Romeo-Alex ma ajutat si mi le-a schimbat ,problema a fost unul din ele care era cu inpuls si a-mi prindeam degetele in al schimba .Au fost puse leduri de culoare alb-cald .Se vede super frumos si sunt f. multumit ,ramane ca Romeo cand treci pe la noi se te ,,lovesc,, cu o bericioaica .
Ms si lui kel & burtos by delivery - thanks !
Si cateva cadre !
Comment
-
Am dat stopurile jos si le-am curatat si dat cu spray de contacte . Vechea problema la aceste stopuri : fac scurt pe undeva ,ori la mufele de contact , se aprindea si putin in bord acel beculet care-ti indica cand ai scurt pe lampi .Sa remediat e totul ok .
Are cineva idee : pe mufele de la stopuri de ph 1 se potrivesc si cele de ph 2 ?
Comment
-
Azi ,,ma mancat ,, sa schimb lichidul de frana si m-am dus la un atelier sa fac schimbul . L as fi schimbat eu in fata blocului dar trebuie rampa. Si dintr o operatiune de 20 minute sa facut una de 4 ore . A rupt nea mesterul 2 aerisitoate (1 fata si 1 spate ) si 1 infundat. Si a inceput calvarul . As dori sa stiu daca stie cineva (un mecanic) este vina mesterului ca sau rupt aerisitoarele (pt. ca nu a dat cu un degripant/degresant) sau pur si simplu se mai intampla si trebuie sa acceptam acest lucru ???
Comment
Comment