Bogy mai traiesti? Ce zici?
Cj-25-bbi
Collapse
X
-
Salut salut! N-am mai intrat de muuulttt, da nici n-am stat degeaba, ci am pus la cale un plan. O alta incercare, totul sau nimic si mi-am facut rost de o turbina.. ceva mai mare ca cea dinainte, are ungere-racire ulei si racire cu apa. Am sa povestesc tot ce fac pe parcurs si la final sper la un rezultat satisfacator. ;)Attached Files
Comment
-
Mersi! Turbina inca nu am negociat-o, vreau prima data sa vad ce iese cu ea. Azi am reusit sa fac garniturile dintre flanse sa nu scape noxe printre ele, mi-am facut rost de toate suruburile pt ungere, apa tur si retur plus conducte si teava de retur pt ulei, iar acum tocmai am terminat de curatat turbina . Maine ma duc sa imi fac si furtunele, o sa imbrac galeria in banda termoizolanta si probabil apuc sa o pun sus iar pe luni mai ramane sa fac evacuarea, sa o imbrac in banda termoizolanta, tubulatura de la intercooler si admisia din filtru de aer. Mai este putin de lucru.Attached Files
Comment
-
la diesel banda aia cred ca e cam inutila , ca nu ajung galeriile sa se incalzeasca asa puternic .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Zilele astea am cam intins-o pt ca a trebuit sa mai iau la stung din galerii cativa mm sa incapa turbina si si asa e la vreo 2 mm de caroserie , dar asta s-a rezolvat pana la urma si m-am apucat iar de lucru. Am montat turbina, am facut turul si returul la ulei din ceva furtun f "tare" in sensul ca rezista la 260C si nu preia temperaturile din jur. Azi m-am apucat de evacuare, da n-am terminat-o inca si am mai facut 2 teuri pentru racirea cu apa a turbinei. Sa vedem ce aduce ziua de maine.
P.S. Un prieten s-a apucat acum de vreo 2 saptamani sa faca modificari majore la un mercedes vito cdi 220, am atasat o poza. Si el mai are putin si poate da cheie. O sa mai revin cu detalii despre.. tot .
Comment
-
Impreuna cu niste prieteni am reusit sa fac ceva treaba azi. Am tras racirea pe apa la turbo, am facut evacuarea si admisia din inox, mai trebuie sa pun wastegate-u, egr-u, traseul din turbo la intercooler, filtru de aer si in cele din urma verdictul. Am si ceva poze dar revin maine cu ele. Multumesc pt sustinere!
Comment
Comment