ce se vede in stanga in prima poza... un detaliu din acel loc sub capota se poate ?
Cj-25-bbi
Collapse
X
-
@Iamagi sunt 195/60/15. Le-am pus cu talon mai mare sa nu rup caroseria daca intelegi ce vreau sa zic.
@KoolBody pe spate asa stau rotile din suspensie iar pe fata se poate regla unghiul, la mine fiind normal.
@Cos_min_i este o priza de aer neterminata pt racire evacuare si turbo in spatele motorului.
Comment
-
Originally posted by Bibi View PostMr.Danutz frumoasa reclama imi faci tu..
Baietii vreau sa fac o schimbare la motor in urmatoarele saptamani, o chestie super tare daca imi iese, o sa va spun atunci si mai vreau sa vand suspensia reglabila KW, as vrea sa mai iau o masina si am nevoie de ceva banuti. Suspensia a fost purtata pe masina de pe la 28k km pana acum cand are 34k+ km. O vand la 700 euro! daca e cineva interesant putem vb pe pm. Revin
Si inca ceva, m-ar interesa niste arcuri h&r "nemodificate" :P, daca are cineva sa ma contacteze va rog!Work is for people who don't have time to play golf
sigpic
Comment
-
Niste poze din interior cu panouri de faza a 2-a. Arata binisor..
Comment
-
de unde ai luat fetele de usi ? poti sa imi dai detalii pe pm?
Comment
-
pune si tapiterie la fel cu panourile usi si sa vezi diferenta...bafta in continuare!
Comment
-
@CataFoF hai sa ne dam :P! Merge binisor.
@Lucialina puteam lua si scaunele da le-am refuzat din 2 motive, scaunele mele au incalzire si al 2lea motiv, scaunele de pe masina lovita erau cam patate daca intelegi ce vreau sa zic. Plafonul l-as vrea neaparat pe negru, stalpii i-am luat tot de pe faza 2-a.
@Dany_DNY mai stiam un interior, o sa ma interesez daca nu s-a dat si te anunt.
@Radu.. le-am facut rost de aproape 1 an da n-am fost in stare sa le montez.
Multumesc!
Comment
-
Racire
Salut Bibi,
Am atasat o poza, apropos de ce am vorbit pe PM. Asta presupune sa existe o masca in spatele radiatorului, care sa dirijeze aerul in sus prin decupajele capotei, respectiv un ghidaj al aerului de sub motor care sa spele galeria de evacuare si turbina si sa iasa tot asa in sus prin decupajul capoteiAttached Files
Comment
-
Bibi - ideea e ca daca in fata decupajelor respective, tabla e indoita astfel incat sa vina mai sus, sau se monteaza o mica lamela confectionata din fibra de sticla sau plastic - imediat in zona din spate, exact unde este capota decupata se formeaza o zona de depresiune care "suge" aerul de sub capota - cam ca la tubul Venturi.
Sunt cateva Dacia Nova/Supernova care au decupajele (1) realizate si in spatele radiatorului montata o masca care dirijeaza tot aerul in sus (realizata din tabla de aluminiu de 0.5)
Ideea e ca pe lateralele radiatorului sa mai existe un flux de aer care sa spele si blocul motor & chiulasa, fiindca si aerul care spala motorul contribuie la racirea lui.
Ventilatorul radiatorului va ramane montat asa cum vine din fabrica, ramanand practic in interiorul mastii confectionate din tabla de aluminiu - sau poate fi montat in fata radiatorarelor (in bara - dar trebuie inversat sensul de rotatie)
In contextul asta se poate lasa ca zona de acces a aerului pentru racirea radiatorului doar zona de sub numar - la masini "normale"
La tine, cu atatea intercoolere si radiatoare suplimentare, e bine sa ramana suprafata cat mai mare.
De asemenea se mai poate evacua aerul cald din compartimentul motor si in lateral stanga - dreapta prin tubulaturi laterale spre pasajele rotilor (cam in dreptul unde sunt plasate semnalizatoarele mici pe aripile fata)
Comment
-
Comment
Comment