If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da.. interesant! Vreau sa mai fac ceva si m-am gandit la o varianta. Cat mai repede trebuie sa mut radiatorul de ulei mai sus ca imi blocheaza intercooleru plus ca stand langa el degaja caldura. Cand e cald afara intercooleru nu poate raci asa bine, am pus azi mana pe teava care iese din intercooler si era calda, egr-u mai amesteca si gazele recirculate calde pe admisie.. se simte la power seara sau dimineata e ok.
Daca e sa vb tehnic ar merita, in camera de ardere ar intra numai aer curat cu oxigen fara noxe recirculate, chestia nasoala daca inchizi egr-u: masina va scoate mai mult fum in ture joase. Cand egr-u e activ asa lucreaza.. pana la aprox 3000rpm e deschis si iti baga din noxe in admisie pt a reduce poluarea iar dupa 3000rpm se inchide si toate gazele ies pe evacuare.
Buna treaba ai facut pana acum...mult noroc are acest forum sa aibe membi ca tine...
La treaba cu anulatul egr-ului o fi incercat cineva sa ne spuna si noua daca creste mult cantitate de fum pe evacuare (vorbesc doar vizibil) . Eu unul chiar as renunta la egr (am vazut de nenumarate ori ce face egr-ul pe galeria de admisie).
Multumesc! L-am scos eu de cateva ori. La masina mea rar se observa sa dea fum, dar cu egr-u scos eram intr-o seara in parcare la o poveste si am lasat pe cineva sa mearga cu masina si se observa destul de tare.. Admisia si egr-u trebuie curatate cel putin 1 data pe an altfel se fac depuneri mari.
Salut am citit aproximativ tot topicul si sunt fff placut impresionat de evolutia loganului tau am si eu tot un dci de 65 cp aceeasi culoare si ptr moment am facut doar mici modificari la motor in continuare vreau sa montez intercoler dar nu stiu cat e de complicat pe versiunea laureat avand si Ac
P.s daca ai timp lasa-mi un pm cu niste sfaturi numai daca ai timp
salut am inceput si eu drumul pe care il urmezi tu cu loganul si am nevoie de un sfat pentru moment si anume ce ai facut cu senzorul de la admisie .eu nu stiu cum sa il bag pe tubulatura de la intercooler astp raspuns daca ai timp si poate un nr de tel ptr ca am multe goluri si multe erori D
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment