If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nervoasa masina ai domnu",,, felicitari !!!
Jantele sunt ca ale mele doar ca ale tale sunt pe 15", sper ca nu ma insel ,
Bafta in tot ceea ce ti-ai propus.
Ce se mai aude bbi?Urmaresc post cu post threadu de ceva timp incoace,dar vad k de-o bucata de timp nici o noutate.Cand reusesti sa-ti faci niste timp liber mai tinene la curent cu evolutia masinii.Sunt foarte curios herghelia daca a mai capatat ceva caluti in plus
Toata ziua-i cu femeile si cu sala, aaa da si cu mancatul, cele 8 mese pe zi, deci nu are timp de masina ))))))
Hai BBI mai zi ceva ca is nerabdatori oamenii...
Work is for people who don't have time to play golf
))poi ce facem?te ingrasi si apoi pierzi ktva sutimi pe cei 402m)),hai k glumesc...fetele astea...ne mananca zilele,dar ce sa faci..nu poti fara ele...oricum asteptam ceva detalii legate de masina,vb colegului,devine lumea nerabdatoare...bafta
Mr.Danutz frumoasa reclama imi faci tu..
Baietii vreau sa fac o schimbare la motor in urmatoarele saptamani, o chestie super tare daca imi iese, o sa va spun atunci si mai vreau sa vand suspensia reglabila KW, as vrea sa mai iau o masina si am nevoie de ceva banuti. Suspensia a fost purtata pe masina de pe la 28k km pana acum cand are 34k+ km. O vand la 700 euro! daca e cineva interesant putem vb pe pm. Revin
Si inca ceva, m-ar interesa niste arcuri h&r "nemodificate" :P, daca are cineva sa ma contacteze va rog!
Last edited by Bibi; 25 April 2011, 19:04.
Reason: Automerged Doublepost
Planuri de viitor:
BOV, il am cu tot cu instalatia electronica care e "deaia" smechera, in sensul ca merge pe intensitatea voltajului de pe pedala de accelatie electronica.
Turbina mai mare cu geometrie variabila, Florin de la MT a zis ca ma ajuta.
Axa sport.
Sa vedem ce iese.
Planuri de viitor:
BOV, il am cu tot cu instalatia electronica care e "deaia" smechera, in sensul ca merge pe intensitatea voltajului de pe pedala de accelatie electronica.
Turbina mai mare cu geometrie variabila, Florin de la MT a zis ca ma ajuta.
Axa sport.
Sa vedem ce iese.
A
m vrut si eu bov d'asta electrocomandat , dar am analizat situatia, ca cel de diesel este doar de frumos, pt ca vana se deschide cand ii comand electrovalva conectata la pedala si nu actionata mecanic ca la benzina, unde isi face treaba. Tie cand se deschide vana si elibereaza presiunea in aer, sa nu-ti depresurizeze admisia, pt ca inca odata, este actionata electric ! Daca vrei treaba buna, si ai turbina TD02..... schimba-i wastegate-ul cu unul..., dar stii tu la ce ma refer, pt ca esti baiat destept.
Mr.Danutz frumoasa reclama imi faci tu..
Baietii vreau sa fac o schimbare la motor in urmatoarele saptamani, o chestie super tare daca imi iese, o sa va spun atunci si mai vreau sa vand suspensia reglabila KW, as vrea sa mai iau o masina si am nevoie de ceva banuti. Suspensia a fost purtata pe masina de pe la 28k km pana acum cand are 34k+ km. O vand la 700 euro! daca e cineva interesant putem vb pe pm. Revin
Si inca ceva, m-ar interesa niste arcuri h&r "nemodificate" :P, daca are cineva sa ma contacteze va rog!
sa intelegem ca masina ta de 1-2 ani sta pe dreapta ? ca tot 30k km ai ...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
@Cristi masina mai mult sta, au fost si 2 3 saptamani cand nu i-am dat o cheie.. pana anul asta in primavara masina n-a mai iesit din cj de vreo 3 ani.. si iarna n-o scot in sare .
@DSL cam asa e instalatia si bovu stil hks. Turbina baga presiune de 1,5bari cu debit mai mare fata de cea originala, iar la eliberarea accelaratiei se creaza contrapresiune pe paleti, care se pot si intoarce din directia normala in care se invart, de aici apare si lagu la schimbul treptei iar daca pui bovu elibereaza presiunea din tubulatura, paletii continua sa se invarta in sens normal fara niciun fel de contrapresiune asupra lor si cand ii dai talpa face boost instant. Nu vreau sa influentez pe nimeni, am avut 3 bovuri pe mana si din cauza vorbelor am renuntat la ele, acum mi-a fost recomandat de cineva care lucreaza in domeniul turbinelor. Poate la turbo si presiune stock nu e nevoie.... dar probabil se stie ca multe dieseluri au valva de recirculare din fabrica, care face aceeasi treaba, doar ca nu da presiunea afara ci o descarca in admisia dinaintea turbinei.
@Cristi masina mai mult sta, au fost si 2 3 saptamani cand nu i-am dat o cheie.. pana anul asta in primavara masina n-a mai iesit din cj de vreo 3 ani.. si iarna n-o scot in sare .
@DSL cam asa e instalatia si bovu stil hks. Turbina baga presiune de 1,5bari cu debit mai mare fata de cea originala, iar la eliberarea accelaratiei se creaza contrapresiune pe paleti, care se pot si intoarce din directia normala in care se invart, de aici apare si lagu la schimbul treptei iar daca pui bovu elibereaza presiunea din tubulatura, paletii continua sa se invarta in sens normal fara niciun fel de contrapresiune asupra lor si cand ii dai talpa face boost instant. Nu vreau sa influentez pe nimeni, am avut 3 bovuri pe mana si din cauza vorbelor am renuntat la ele, acum mi-a fost recomandat de cineva care lucreaza in domeniul turbinelor. Poate la turbo si presiune stock nu e nevoie.... dar probabil se stie ca multe dieseluri au valva de recirculare din fabrica, care face aceeasi treaba, doar ca nu da presiunea afara ci o descarca in admisia dinaintea turbinei.
Da, exact. Bov-ul, trebuie sa descarce in aer presiunea care apare la inchidere, pentru a nu se intoarce in turbina. Da, eu vorbeam de turbo stoc, dar si cele mai mari, au wastgate pt recirculare, si exista wastegate si custom pt presiuni mari. Oricum bv, ai un diesel care face de rusine benzinarele.
La injectie cu metanol (nu NOS), te-ai gandit? Sau la un sitem biturbo, cu inca o turbina mai mica decat ai acum pe masina, pentru turatii joase?
Uite aici wastegate reglabil:
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment