Frumos golan detii....chiar imi place cum i-ai facut lampile pe spate si mi-ai dat si mie o idee,ii sta fain......sa-l stapanesti sanatos si sa ai multi multi km fara incidente....
Cj-25-bbi
Collapse
X
-
Daca intereseaza pe unul dintre posesorii de logan 1.5 DCI o turbina identica cu a mea sa ma anunte. Turbina mea este Mitsubishi TD025L3-08T-3.3 cu o presiune data de fabrica pt 1,35 bari. Mai mult de atat nu este nevoie, tin sa precizez ca performanta actuala a masinii mele se intinde pana in presiunea turbinei data de fabrica, fara a o forta. Pret: 300 euro.
Originally posted by KaTaLyn View PostFrumos golan detii....chiar imi place cum i-ai facut lampile pe spate si mi-ai dat si mie o idee,ii sta fain......sa-l stapanesti sanatos si sa ai multi multi km fara incidente....
nu mai posta consecutiv, foloseste butonul EDIT sau mai poti folosi multi QUOTELast edited by crististreulea; 7 April 2008, 14:04.
Comment
-
Bibi: cum merge acum masina ca ai uitat sa ne spui impresii? Din ce vad ai ramas la varianta de 105CP, buna alegere.Last edited by Doc; 5 April 2008, 23:08.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Reclama, nereclama asteptam niste impresii ale proprietarului dupa modificarile facute la inceputul saptamanii.
Cazul lui este un bun exemplu pentru toti membrii acestui forum care apeleaza pentru modificari de soft la diverse persoane/firme ce nu sunt in stare sa faca optimizarea unui soft de logan. Dupa ce a incercat la cateva firme/meseriasi (mai multe ne poate spune doar el) din Cluj sa faca o modificare de soft adecvata pentru upgrade-ul de turbina si-a luat inima in dintii (bineinteles si la indemnul unui alt posesor de logan tunat) si a venit la Bucuresti (Miticia) pentru a testa modificarile aduse direct pe dyno. Softul cu care a venit masina era foarte prost modificat, chiar proprietarul a sesizat unele intreruperi la 2000RPM.
Rezultatele testelor sunt foarte clare in cazul lui, acolo un firma chiar a facut resoftarea si ia promis 95CP rezultatul dyno a fost de 84CP, dar testand masina si cu softul original (de fabrica) nu mare a surprinderea ca aceasta sa aiba 75CP in urma modifiacarilor aduse de el (turbina, intercooler si evacuare. Deci cu modificare de soft a castigat fix 9CP. Astfel ca s-a gandit sa apeleze la noi Dimsport/Obdtuning si MasterTuner pentru a scoate din masina puterea pe care si-a dorit-o. Noi am facut o modificare de soft care a avut drept rezultat 96CP si 224Nm cuplu. Mastertuner a intervenit cu unichip si peste soft masina a mai urcat la 105CP asa cum va prezentat si bibi graficul. Eu am sa atasez mai jos rezultatele dyno la testarile anterioare:
Test dyno Original (cu turbo schimbat si intercooler) + soft modificat firma X din Cluj:
SOFT ORG+SOFT CJ+ SOFT.jpg
Test dyno Original (cu turbo schimbat si intercooler) + soft DIMSPORT/OBDTUNING
ORIGINAL+SOFT.jpg
In afara de aceasta masina am mai testat pe dyno si alte motorizari dacia modificate de meseriasi pentru a arata clientilor pe ce au dat banii.Last edited by crististreulea; 7 April 2008, 14:05.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
@daniberila: Mersi la fel si tie! Am incercat sa nu reduc f mult vizibilitatea la ele, pe stopurile mele se vede o reducere de intensitate in urma innegririi dar nu atat de puternica incat sa deranjeze ziua, in schimb am vazut chiar posesori de logan cu ele negre si se reduce tare vizibilitatea, as putea zice deranjant pt ceilalti participanti la trafic. Iar cu politia nu am avut treaba pana in momentul de fata, am fost cu folie neagra fata, spate, stopuri innegrite, 2 tobe cu sunet destul de puternic pe traseul Cluj-Bucuresti, Bucuresti-Cluj fara nici o problema.
@Doc: Am postat graficul crezand ca cuvintele de la proprietar nu-si mai au rostul.. In primul rand da, am optat pt 105 CP si un cuplu de 245 si nu 111 CP cu un cuplu de 252 din urmatoarele motive, la 111 CP masina scotea destul de mult fum si am fost sfatuit de un prieten ca nu da bine deloc cu toate ca "imi sclipeau ochii" dupa cum zicea el, al doilea motiv a fost presiunea mult prea mare pt motor si peste puterile turbinei aproape 1,4 bari pe dyno, in mersi poate chiar 1,4 iar al 3-lea motiv ar fi puterea mult prea mare, daca stam sa ne gandim ca am plecat de la 65 CP.
Iar acum pareri sunt multe, o sa mentionez cateva in legatura cu softul: asa cum a zis doc, am venit de la Cluj cu 95 CP in minte iar pe dyno dand doar 84 CP, deci o crestere fata de softul masinii original (ajuns la 75 CP cu turbina, intercooler si evacuare modificate) cu 9 CP in plus si aia cu multe probleme, printre care: cand era rece motorul si porneam la drum intre 2000 si 2500 rpm masina mergea cu smucituri, acum cresc turatiile rotund fara probleme; cu softul facut la Cluj de 84 CP masina mergea a 1-a si a 2-a bine de la a-3-a parca nu mai simteam nimic...acum trage bine in toate vitezele. Luati-o ca pe reclama sau ca pe-o lauda dar baietii de la OBD si-au facut treaba bine, zic eu ca o persoana multumita de ce a iesit. Am avut intentia de la bun inceput de-a apela la ei dar mi-a fost groaza de Bucuresti, in schimb acum am avut un mare domn alaturi care m-a ajutat in toata afacerea si pot zice ca daca el nu era eu nu scriam aceste randuri. MULTUMIRI LUI FELIXB SI OBD.
nu mai cita postul anterior, foloseste butonul EDIT sau MULTI QUOTELast edited by crististreulea; 7 April 2008, 14:07.
Comment
-
Asta vroiam sa aud de la tine, daca masina merge bine acum sau nu. Eram curios cum se comporta la drum, pe dyno stiam ce poate, dar ma interesa si testul de drum. Imi pare rau insa ca nu am avut mai mult timp sa stau cu tine, ne-ai prins intr-o perioada agitata.
Insa sper ca si ceilalti isi vor da seama din grafice ca exista firme carea iau aceste modificari in serios si dau rezultatele promise si micii intreprinzatori care nu vor decat sa castige un ban de pe urma credulilor.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
@mishu_wrc: Mersi mersi mishu ma bucur te-ai simtit bine in BBI-ul meu.. stai sa imi leg si incalzirea sa-ti provoc sudori cand te plimbi cu mine )
@Razvan_DUB: Nu dar de curiozitate o sa incerc odata...
nu mai cita postul anterior, floseste butonul EDIT sau MULTI QUOTELast edited by crististreulea; 7 April 2008, 14:09.
Comment
-
RUPE masina, am mers cu ea, si este mai puternica decat a mea....bravo tie...sa o stapanesti sanatos
Comment
-
@Razvan_DUB: Nu dar de curiozitate ma gandesc sa incerc odata... oricum cred ca sunt sunt 7 sec/ 100km (glumesc)
@felixb: siiiiggguuuuurrrrrr
@ciuciosu36BUN: Mersi! FARA EVENIMENTE SI TIE SI TUTOROR PASIONATILOR DE MASINI...
nu mai cita postul anterior, floseste butonul EDIT sau MULTI QUOTELast edited by crististreulea; 7 April 2008, 14:11.
Comment
-
ar fi prea tare...dar cred ca scoti undeva in jur de 9-10 secunde ne anunti tuLast edited by crististreulea; 7 April 2008, 14:12.
Comment
Comment