Cj-25-bbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arata bine, daca pe partea celalata e ok, macar asa sa-mi fac o idee cum e cu el. Din cate vad e destul de complicat traseul, adica are multe cotituri. Sper sa gasesc un om priceput sa faca suduri. Mai am ceva neclaritati tocmai la iesirea din turbina si intrarea in motor, dar o sa ma uit cand ajungi prin Sibiu.

    Prinderea in turbina si motor cum se face? Are o iesire ca un varf de teava si se pune manson de silicon pe el sau e ceva in genul prinderii "taragotului" de la esapament cu suruburi si garnituri?

    Cat de putere la cat este la mine nici cu intercooler nu cred ca vor fi probleme foarte repede, cel putin asa sper. Teoretic va ajunge pe la vre-o 90 de cai si cred ca o sa stagneze acolo numlta vreme ca vreau sa o tin inca ceva ani ce acum in colo.

    O mica patinare de ambreaj am simtit si eu, dar doar o data si am plecat de pe loc, inca nu era cuplat de tot ambreajul, si eram in viraj dreapta destul de tare, eram pe banda de langa axul drumului si cel din fata s-a oprit sa faca stanga iar eu am tasnit pe banda din dreapta sa-l depasesc. In timp ce acceleram am simtit ca vrea iar sa scape, probabil cum am accelerat brusc si nu era cupalt de tot. In rest incerc sa nu exagerez si merge bine, n-am sesizat alte pb.
    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

    Comment


    • Referitor la ambreiaj incearca sa-l reglezi sa prinda mai jos e mult mai ok iar cu prinderea pe turbina si la intrarea in motor se face tot asa cu furtune si cu coliere. E usor treaba ii cum ai zis tu cu sudurile, ca trebuie sa gasesti pe cineva care sa stie sa sudeze bine sa nu ai pori ca va scapa presiune.

      Comment


      • Interesanta ideea cu reglatul mai jos la ambreaj. Cum se face? Unde are reglajul? Pe pargia aia unde e prins cablu pe cutia de viteze?

        Ce diametru au intrarile la intercooler? La motor ce diametru au? Ca tot gasesc pe net diverse chituri de conectare si nu stiu dimensiunile astuia. Oare daca as renunta la suduri si iau doar tevi de inox iar la legaturi coturi de silicon ce parere ai? Asa mi-ar fi mai simplu de facut.

        In alta oridine de idei...Cel care ti-a facut tie tubulatura nu ar putea sa mai faca una, contra cost bineinteles, acum ca are experienta, model si stie ce trebe facut? Ma tem un pic sa nu ramana pe interior de la sudura ceva mizerie care sa ajunga in motor, asa ca trebe unu care a mai facut asa ceva nu doar un sudor care face balustrade de inox.
        Last edited by ovimiha; 21 November 2008, 15:07.
        Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

        Comment


        • ovimiha: zimi din ce an ii loganu si iti zic eu daca se poate regla.

          LE: Numai la primele dci-uri se poate regla ambreiajul 2005-2006.
          2004 Dacia Logan 1.4MPi
          2006 Dacia Logan 1.5dCi
          2007 Opel Astra H 1.7CDTI

          Comment


          • Al meu e din 2006 - sept. Motor Euro 3 de 65 cp.
            Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
            http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

            Comment


            • Uitete la motor in partea dreapta (jos) si tre sa gasesti asa ceva casa poti regla ambreiajul.

              LE: La reglarea ambreiajului iti trebuie 2 chei de 10 si destrangi cele 2 piulite cu cat le destrangi mai tare cu atata prinde mai jos. Bafta

              @Bibi: felicitari :p
              Attached Files
              Last edited by Tudor_cj; 21 November 2008, 16:03.
              2004 Dacia Logan 1.4MPi
              2006 Dacia Logan 1.5dCi
              2007 Opel Astra H 1.7CDTI

              Comment


              • Da, am vazut am asa ceva la mine da rnu eram sigur.
                Cred ca ma descurc, am mai facut asta la vechiul meu Audi...Mesterit rau saracu de el 2 ani cat a stat la mine.
                Merci.
                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                Comment


                • @OVIMIHA din pacate nu te pot ajuta cu tubulatura pt intercooler, am vb cu cine mi-a facut-o mie si nu mai face nici contra cost, e destula bataie de cap si intr-un fel il inteleg. Intrarile sunt pe 60 mm. La ambreiaj ti-a explicat tudor, exact asa se face.
                  @TUDOR_CJ MERSI!

                  Comment


                  • Merci, sper sa apuc sa-mi cobor abreajul in weekendul asta.
                    Cu tubulatura mai vad cum e. Poate gasesc pe net un kit cu tuburi si coturi si incerc sa-l pun eu fara sa am nevoie de suduri, acolo e deocamdata marea problema.
                    Ce parere ai de chituri ce se gasesc pe net de ex http://******************/index.php?...s&subcategId=3.
                    Si am mai gasit undeva dar nu mai stiu unde un chit cu tevi de aluminiu.
                    La srz.ro cel din poza, kitul ala e 1250 RON dar poate vinde separat tevile.
                    Attached Files
                    Last edited by ovimiha; 21 November 2008, 17:12.
                    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                    Comment


                    • Arata bine si e bun pretul dar sincer nu te prea ajuta multe din ce contine acest kit. Eu raman tot la ideea custom.

                      Comment


                      • Ce fel de teava de inox ai folosit si cum ai facut rost de ea? Ai gasit si coturile, indoiturile la 45 de grade si 180 parca? Sau le-a facut sudorul din teva dreapta?
                        Imbinarile de silicon de unde sunt?
                        Ce fel de coliere ai folosit?
                        Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                        Comment


                        • Coliere se gasesc peste tot, la orice magazin de piese auto, trebuie sa ai noroc sa si stranga k-lumea fara sa se rupa sau sa scape filetul. Teava inox si coturi la 90 grade iti pot face rost de aici din cj avem o firma care se ocupa cu asa ceva. Unde se mai vede teava indoita a fost scoasa la presa de indoit, partea proasta ii ca inoxul nu se indoaie asa bine cum ii cu materialul aluminizat, deci nu ii neaparat sa iti faci din inox. Furtunele siliconice sunt cumparate din bucuresti la frumosul pret de 380 lei metru
                          Last edited by Bibi; 22 November 2008, 09:39.

                          Comment


                          • Poate reusesc sa ma intalnesc azi (mai spre seara) cu amicul cu skoda. SPER!

                            Comment


                            • Nu am reusit nimic pana acum dar oricum NU MAI VREAU SA TRAG DE MASINA!

                              Comment


                              • Dece zici asta??
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google