io zic ca nu conteaza cite radiatoare ai, tind sa cred ca va urma un rezultat mai mult decit satisfacator, o bestie pe patru roti. asta e adevaratul tuning, cel de sub capota fratilor, io unu abia astept sa vad rezultatul. BAFTA si mult respect din partea mea BOGDANE
Cj-25-bbi
Collapse
X
-
bafta multa cu proiectul!
ce turbina e asta care ai puso acum?
Comment
-
Bai baieti va multumesc pt sustinere, sunteti niste domni! Turbina e de pe o masina stock de 220cp si duce pana in 250cp. Zilele astea am avut putin ghinion si s-a mai intins treaba pana azi cand am reusit sa termin tot ce tine de tubulaturi, am prins si racitorul de ulei iar maine in 30 min ramane sa le pun toate sus si sa fac o proba . Am atasat cateva poze care am apucat sa le fac. Revin maine cu lucrarea finala si o parere despre ce a iesit !
Comment
-
Comment
-
GATA!!! Finaly, am terminat. Nu am reusit sa fac inca un test k-lumea sa vad cum merge, ce pot zice deocamdata e ca se incarca mai tarziu ca inainte, undeva la 3000... da incepand de acolo se intinde destul de bine. Nu pot face comparatie cu felul in care mergea mai acum 5 saptamani ca a trecut mult de cand n-am mai condus-o. Poate reusesc sa fac deseara un filmulet. Revin cu pozele finale.
Comment
-
Deci nu am cuvinte. Un Logan modificat cu profesionalism...
Am si eu o intrebare. Referitor la radiatorul care este amplasat langa farul stanga, din ce am observat in poze foloseste la racirea motorinei nu? Adica am vazut ca traseul furtunului din returul pompei a fost deviat (in loc sa mearga direct la filtru de motorina merge la acel radiator). Din ce puncte de vedere are motorul de castigat din racirea motorinei ?
Comment
-
Salut ,frumos, cel mai nervos diesel, e normal acum sa traga de la o turatie mai ridicata daca ai pus o turbina mai mare, dar dupa cum vad ca evolueaza treaba poate il faci biturbo... inca una mai mica pt turatii mai mici. Nu uita de vitezometru,trebuie schimbat 200 pe bord e cam putin pt ce poate masina. Spor la treaba in continuare !
Comment
-
azi-maine nu-ti mai incap turbinele si intercoolerele sub capota)
felicitari domnu...http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Mersi ma bucur ca aveti o parere buna despre lucrare..
1.Racitoarele sunt pt: apa, ulei, motorina, turbo. Nu as vrea sa fie asa incarcata, da fara ele motorul asta se incalzeste tare. In iarna le-am dat jos (nu se incalzea suficient) si prin aprilie cand deja era mai caldut afara, la mers normal fara ele pe autostrada la 120km/h aveam 105-110grade temp la ulei. Am iesit aseara cu ea sa vad cum se comporta si mai mult de 80grade nu a crescut, la mers normal chiar a scazut la 75grade. Racitorul de motorina de obicei se pune pe retur, motorina care nu se arde, se intoarce in rezervor incalzita de la compartimentul motor. La audi, vw si nu numai sunt puse racitoarele astea din fabrica. Eu l-am pus pe tur mai mult pt pompa de injectie sa nu se incalzeasca asa tare si isi face treaba destul de bine.
2.M-am gandit si la bi-turbo.. de mult.. sau la un kompresor care sa incarce turbina mare de jos.. o sa vedem ce mai aduce viitorul.
3. Pt a trece de 200km/h ar cam fi nevoie de cutie in sase viteze sau raport mai lung pt a 5-a.
Comment
-
da-ne si noua mai multe detalii despre lucrare.ce diametru are tubulatura la intercooler,ce diametru are evacuarea si ce injectoare ai acum?
Comment
-
Am inteles cum e cu racirea motorinei. Multumesc pentru lamurire.
La acest motor care il ai tu, nu se potriveste cutia in 6 trepte de la motoarele 1.5 dci de 105 CP ? La ce herhelie de cai e sub capota ar fi buna una. Etajare mai scurta a primelor trepte, demaraj mai bun, viteza maxima ceva mai mare.
Comment
Comment