M-am hotarat sa imi prezint si eu jucaria aici... este vorba de o dacia logan pe care am achizitionat-o in octombrie 2007 din cauza faptului ca aveam o dacia 1310 care nici in viteza nu mai intra...in urma unor discutii cu parintii mei am fost "obligat" sa imi iau dacia logan ca de...ca orice incepator cu suflet de reisar aveam 2 masini date de dauna la activ...dar asta este.De cand a aparut modelul logan nu mi-a placut acest "dulap" cum ii zic unii...asa ca au aparut si modificariile...primul lucru care am schimbat la ea au fost suspensiile si am zis ca ma opresc din tunareala dar odata inceput e foarte greu sa te opresti...au urmat niste zile foarte "stabile" cu noul kit de arcuri...odata cu trecerea timpului incepea sa imi dispaca tot mai tre spatele masinii...parerea mea este ca dacia logan este o papusa cu cur de matusa, asa ca m-am hotarat sa ii modific ceva la spate sa ii schimb spatele cu modelul face lift ca ala era mai frumos dupa parerea mea...nu trec 3 zile ca m-am apucat de schimbat curu masinii in urma unui mic accident provocat de o doamna care si-a infipt botu in fundu meu(e vb de masini),asa ca de voie de nevoie am inceput inca o tunareala...Dupa niste multe zile petrecute intr-un service a iesit la iveala un logan prestige cu fata model 1 si curu model 2 si odata cu tunareala asta la exterior loganelu meu a mai primit si o toba full inox plus inca o teava in partea drepta ca sa sune mai racing....toate bune si frumoase pana cand a venit un prieten la mine cu o propunere..."hai sa umflam loganelu" si asa ne-am apucat de treaba...a urmat o serie de modificari,probe si toate minunatiile,praguri refacute,evazari la aripi,spoilere taiate si lungite,stopuri inegrite,o capota bad-boy si fara jante nu se putea...cand am vopsit masina, impreuna cu vopsitorul am ajuns la concluzia sa unim aripile cu barile ca sa nu mai am luft la bari(o idee foarte proasta) tot atunci am constatat ca jantele erau prea inguste pentru evazarile care le aveam asa ca am vorbit cu nenea fane...sa imi faca distantieri...5cm pe fata si 7cm pe spate si asa am mers eu cu maisna 1 an de zile in care am crapat lipiturile de la bari(luftu ala de mai sus) si tot asa.Am intanlit o persoana care cica avea recomandari mari si am zis hai sa o refacem dar la modu sa imi faca luft inapoi si mici retusuri...zis si facut.Am dus masina la garaj,s-a apucat omu de demontat si apoi au aparut ideeile...intr-o seara cand sa plec de la garaj am vazut prin curte pe acolo o bara de bmw si i-am zis la misto"ia pune putin bara aia" el a zis ca nu sunt sanatos si sunt plecat cu capu.Mi-a pus bara pe bot si acolo a ramas cu modificariile de riguare dupa care a urmat vopsitoria...tot la garaj s-a intamplat minunea. Am renuntat la jantele alea inguste si distantieri in favoarea unor borbet a 9j toate 4...nici jantele nu au scapat de tunareala ca imediat am vopsit interioru negru...dupa vreo 4-5 luni de zile prea vestitele jante borbet a au inceput sa bata ca dracu asa ca am zis hai sa le schimb...in urma unor discutii cu un amic a urmat un drum foarte chinuitor pana la ploiesti sa imi iau azev-uri 9j et 15 pe 16 fata si 10j et 20 pe 17 spate(chinuitor ca nu puteam sa merg mai mult de 80 pe autostrada ca bateau de abia tineam volanu)...dupa 1 ora si ceva am ajuns in parcare la mall unde am facut transplant de roti...am terminat treaba repede si mi-am luat-o inapoi spre bucuresti si am zis sa ii dau pe autostrada sa vad daca bat rotile astea noi asa ca a inceput o serie de accelerare...de la 0 pana la 200 (pe gps) nu am simtit nici cea mai mica bataie a rotilor sau a volanului...si uite asa merg eu de 1 an jumate zi de zi cu masina prin bucuresti si pe unde mai am treaba...am uitat de motor...acolo a avut parte de soft schimbat si de evacuare full inox de la cataliztor pana la finala(borla)...cam atat despre loganelul meu
B 72 rbg
Collapse
X
-
dupa cum ziceam si pe celalat thread...imi place masina foarte mult ;) si sper sa nu mai ai parte de incidente..bafta in ce iti propui
le: acu am vazut ca l-ai facut cu "dedicatie"Last edited by Tudor; 9 January 2011, 03:02." Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Originally posted by adimrv View Posteste interesant Loganul tau si astept poze si cu interiorul ca la exterior nu vad nimic rau
Originally posted by Tudor View Postdupa cum ziceam si pe celalat thread...imi place masina foarte mult ;) si sper sa nu mai ai parte de incidente..bafta in ce iti propui
le: acu am vazut ca l-ai facut cu "dedicatie"
Comment
-
Originally posted by 17PnF View Postingrijit, frumos lucrat, incaltat ca lumea buna cu azev
esti asteptat la intalniri, intrarea ti-ai facut-o. bafta in continuare!
daca tot nu am somn si chef de tastat pun niste filmulete cu tormpeta
O tentativa de cercuri http://www.youtube.com/watch?v=VeF_PWqAA3U
O alta tentativa dar mai reusita http://www.youtube.com/watch?v=wyQdf...eature=related
Un mic test de acceleratie cu noile jante 9j pe 16 fata si 10j pe 17 spate http://www.youtube.com/user/b72rbg#p/a/u/0/HIvSq_6fMQk
Un mic burn http://www.youtube.com/user/b72rbg#p/a/u/1/Y6Rkbn-HglU
Un video cu pozele de la expo http://www.youtube.com/user/b72rbg#p/u/4/GktBdlGZL1c
Restu e cancan
Comment
-
foarte frumoasa masina si multi km fara probleme sa ai cu ea
Comment
Comment