Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre - Galgaie Zaibar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ideea e ca nu cred ca mergi asa mult pe pietris sau offroad ca sa protejezi aripile. in cel mai rau caz se poate rezolva cu un strop de vopsea sau creion retus. eu mi-am facut rost de cca 150 gr de vopsea de fabrica fara intaritor. daca apare ceva iau un servetel si iese de nu-ti vine sa crezi. am fost la el de mi-a aranjat bara asa. pe care eu voiam s-o schimb ce-i drept ca nu e metalizata.

    Comment


    • Muchiile aripilor nu trebuie protejate de pietris, ci de baietii de la spalatorie - care manevreaza lancea cu mare viteza... Pana sa bagi de seama, ti-au si ciobit vopseaua, in special pe spate unde muchia aripii este dreapta.

      De fiecare data cand merg la spalatorie atrag atentia baietilor sa nu bage lancea sub aripa... sa indrepte doar jetul in toate directiile sub aripa, dar fara sa imi atinga aripile.

      Comment


      • n-o fi dracu asa de negru... mie nu mi s-a intamplat niciodata. schimba spalatoria. gandeste-te ca acolo vin si mertzane sau bmw-uri fara protectii. mi se pare putin ca seamana cu povestea cu drobul de sare

        Comment


        • am logan din 2004 cu protectii aripi puse in 2005, nu exista pic de rugina. de 2 ani de camd am cumparat.o nu mai sta in garaj
          NDL: lasa-ne cu povestile tale...

          Comment


          • Problemele nu apar daca pui protectiile corect, inca de la inceput.

            Daca pui protectiile cand deja muchiile aripilor sunt "ciocanite", iar vopseaua e sarita sau fisurata - atunci intradevar, mai rau faci cu protectiile.

            La mine vreau sa pun protectiile nu doar cu banda lor adeziva, ci bine lipite cu mastic de calitate. Insa treaba asta nu se face pe vremea de acum, ci cand e cald afara... (iarna car si vara sanie). Cum vara/toamna trecuta nu aveam nici o apasare in sensul asta... ramane sa le pun la vara.

            Cat despre afirmatii gen "mertzane si bmw-uri" - sa stii ca si masinile alea ajung la un moment tot la fiare vechi - chiar daca mult mai tarziu decat un logan. Si de Mercedes si de BMW, daca nu ai grija si iti bati joc de masina, te costa foarte scump sa o aduci inapoi in stare de functionare (te costa 1 - 2 logane, la avarii mai grave)

            La un Mercedes-Benz clasa S cu ABC un amortizor costa cam 5000 RON. Cum in general amortizoarele se schimba pereche - 10.000 RON te costa toata "distractia" - adica cam jumate de Logan.
            Last edited by ion_R5; 13 February 2012, 13:56. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Problema se rezolva usor daca mergi la aceiasi spalatorie, la acelasi baiat, care se presupune ca ''se simte'' dupa ciubuc.
              Eu unul nu am probleme de genul asta la spalatorii, acasa la Deva merg de ani de zile in acelasi loc, iar la Timisoara am gasit o spalatorie unde baietii lucreaza fain, mai ales daca te simti si tu cu un ciubuc.
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by geo_ultras View Post
                am logan din 2004 cu protectii aripi puse in 2005, nu exista pic de rugina. de 2 ani de camd am cumparat.o nu mai sta in garaj
                NDL: lasa-ne cu povestile tale...
                unde nu exista rugina? cand le-ai dat ultima oara jos ca sa te uiti sub ele?!
                basca ca mie mi se pare ca arata f urat. alea sunt protectii pt offroad-uri sau mcv-uri dar pe o berlina arata urat. e cam ca faza cu telecomanda in punga si lipita cu scotch ca s-o protejezi. eu n-am mai vazut masina tunata si coborata cu protectii de genul ala. numai la noi, la logan .
                Last edited by B997NDL; 13 February 2012, 18:29.

                Comment


                • nu conteaza cand le-am dat jos. in cazul meu vorbeam de loganul alb de la avatar care e stock, pe celalt nu am asa ceva si nici nu intentionez sa pun din alte motive nu cele legate de rugina

                  Comment


                  • Nu am mai scris demult despre Loganul meu.

                    Intre timp am facut a 2-a revizie (la an si circa 11000 km de la ultima revizie - acum am in total 23000 km) - revizie facuta la Dacoserv Militari.

                    Masinica merge, nu-s probleme - stock 100% (Dupa iarna trecuta cu zapezi pana aproape de praguri am ajuns inca odata la concluzia ca suspensia stock e foarte potrivita. De asemenea acum ceva timp am mers in jud. Dambovita pe un drum care era in reparatie capitala - adica calea de rulare era escavata cam 1 m - am trecut fara probleme de portiunea respectiva, bineinteles foarte incet - dar daca as fi avut suspensie sport, cel mai probabil faceam cale intoarsa)

                    Pe zapezile de iarna trecuta nu am ramas nicaieri impotmolit (anvelope de iarna Motrio)

                    Una peste alta la cei 23000 km parcursi in 2 ani, masina se comporta foarte bine - chiar a mai scazut un pic consumul, chiar fata de atunci cand avea 11000 km - si parca motorul merge si mai bine/silentios la turatii reduse in treptele 3, 4, 5.
                    Last edited by ion_R5; 11 November 2012, 22:39.

                    Comment


                    • Originally posted by ion_R5 View Post
                      si parca motorul merge si mai bine/silentios la turatii reduse in treptele 3, 4, 5.
                      Cum e de la 3000rpm in sus?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • E foarte bine. In treapta 3 daca merg constant la 3000 rpm si urc in ture, creste foarte rapid iar dupa 4000 rpm creste foarte misto zgomotul motorului/evacuarii pana la 5000 rpm (mai sus de 5000 nu urc). La 5000 zgomotul e schimbat fata de 4000 rpm. La 5000 zgomotul e ca un fel de "V6 anemic".

                        In general schimb la 3000 (sau mai rar la 3500). La 4000 rpm schimb uneori in depasiri. (5000 rpm "la nevoie", cand trebuie sa depasesc vreun fitzos cu BMW sau ale "masini straine")

                        Pe ture in sus nu am constatat vreo mare diferenta fata de atunci cand aveam 10000 km. Poate cuplul motor ceva mai ferm, mai "curat" - raspuns mai ferm la pedala - dar nu cu mult mai mult. Parca pe turele joase este mai evidenta imbunatatirea.
                        Last edited by ion_R5; 11 November 2012, 23:09.

                        Comment


                        • Cât te-a costat a II-a revizie ?

                          Comment


                          • 380 ron (ulei Dacia Oil 5W30, filtru ulei si Aer de prim montaj) [fara filtru polen, pe care mi-l schimb singur]

                            Prima revizie care a fost facuta in 2011 la Iatsa Stefanesti - unde s-au schimbat exact aceleasi lucruri, a costat 330 ron (si am beneficiat atunci de un voucher de 30 RON fiindca de la polita RCA - adica am platit doar 300 ron pe revizie in 2011)

                            Comment


                            • Iti recomand o igienizare corecta a zonei unde vine montat filtru de habitaclu, precum si pe tubulatura de aer; sanatatea inainte de toate. Am facut asta in service cu ocazia reviziei.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • ON topic.
                                Ai o masina de invidiat prin felul in care se prezinta si te apreciez pentru asta si iti doresc sa te bucuri de ea cat mai mult cu putinta.
                                Off topic
                                Originally posted by bossake View Post
                                @ion r5, adica vrei sa spui ca la orice motor diesel nu are rost sa treci de 3200rpm?!?! Hai sa facem o proba, cu orice diesel schimbi tu la 3500 si eu pe la 4000-4200, care dintre noi crezi ca va obtine cifre mai bune ca demaraj?


                                Il contrazici pe Ion_R5 degeaba.
                                Te rog sa stidiezi o diagrama dyno pentru un diesel si una pentru benzina si o sa vezi raspunsul singur.
                                Un benzinar ...de ex 1.4 mpi are cuplul maxim undeva la 4500 ture si puterea maxima undeva la 5500 ture si este limitat la 6200 ture, pe cand un diesel are paja de putere si cumplu perfect invers, adica are cuplul si puterea pana in 3500 ture si dupa scade tot....adica scade cuplul si puterea => ca degeaba te duci cu el in limitare ca nu mai ai putere si nici cuplu, deci pierzi. La diesel limitarea este undeva la 4500 ture.
                                Sunt posesor de Passat cu motor AVF 131 cai si pot sa-ti spun ca intre 1500 ture si 3500 ture trage de rupe, iar dupa se simte o usoara plafonare/scadere de putere si acelasi lucru se simte la orice motor diesel.
                                Daca tu calci pedala la un diesel la fel ca la benzina o sa uzezi prematur anumite componente ale motorului.
                                real power..... diesel power by

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google