Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre - fabricatie octombrie 2010
Masina noua nu e mult de comentat.
*Mi-a placut ca are din fabrica:
- capitonaj la capota motorului
- capitonaj la peretele dintre motor si habitaclu (unul pe exterior spre motor si inca unul pe interior in habitaclu)
- am vazut sub scaune trase circuitele electrice pentru incalzire in scaune <nu are incalzire in scaune>
*Ceea ce nu mi-a placut:
- montajul nu este foarte ingrijit realizat (diverse componente din plastic - si in habitaclu, dar in special la compartimentul motor au urme de "atins"- care se vad pe plastic. Sigur, daca freci cu degetul zona respectiva, urma respectiva se atenueaza sau chiar dispare <nu e propriuzis o zgarietura>)
- etichetele din copartimentul motor - din hartie - unele din ele sunt aproape desfacute sau partial desprinse. (iti da senzatie ca parca a mesterit cineva la masina - sau ca masina a fost asamblata intr-un atelier de bricolaj - nu intr-o uzina)
- e un furtun din cauciuc in compartimentul motor care face legatura intre capacul de deasupra chiulasei si corpul din plastic de la admisia de aer (spre partea cu clapeta de acceleratie) si mai departe pleaca din el un furtun din plastic <de combustibil presupun - probabil recuperare vapori benzina sau vapori ulei din carter> Acest furtun avea pe el ulei, la capatul unde era infipt in stutul din capacul chiulasei (nu gasesc deloc OK prezenta uleiului pe exteriorul acelui furtun)
<aici ma gandesc sa nu fi forjat masina cei de la dealer sau cei din fabrica sau la transport si de asta a aparut uleiul acolo - ca sa nu ma gandesc la ceva mai nasol - cineva sa fi umblat/schimbat ceva pe la masina - Ramane sa vad in timp daca totul e OK ca sa nu mai fac presupuneri>
- la verificarea uleiului pe joja - nivelul uleiului depasea de nivelul maxim (din cate am apreciat cam cu 2 - 3 mm peste maxim). Am incercat de mai multe ori sa vad nivelul de ulei si pe joja nu este o delimitare clara - apar dare de ulei pana mai sus, dar sigur uleiul nu e pana acolo (sunt scurgeri de pe teava in care sta joja)
Explicatia vanzatorului: "E un pic peste nivel uleiul, dar nu are nimica, ca daca e mai mult il arde". I-am raspuns ca in nici un caz uleiul nu are voie sa depaseasca nivelul maxim fiindca face presiune suplimentara in carter si deterioreaza garniturile motorului - insa m-am oprit la atat fiindca nu vroiam sa imi stric ziua <era ora 14 si nu mai era nimeni in service la ora aia, care sa extraga uleiul in surplus>
Totusi sunt constient ca masina asta e.
Cand am ridicat masina de la dealer avea 9 km la bord. (La voi cat era km cand ati ridicat masina?)
Despre performante nu pot sa spun inca nimic. La mers cuminte - cam 90 km/h consumul s-a stabilizat la 6.1 l/100km pana la intrarea in Bucuresti. Acum e undeva pe la 7.2
Motorul e silentios. Servodirectia nu e asa de eficienta ca la alte masini (volanul nu se misca foarte usor), insa nu e ceva deranjant.
Deocamdata atat. Ramane sa merg cu ea mai mult si sa postez impresii si poze.
Masina noua nu e mult de comentat.
*Mi-a placut ca are din fabrica:
- capitonaj la capota motorului
- capitonaj la peretele dintre motor si habitaclu (unul pe exterior spre motor si inca unul pe interior in habitaclu)
- am vazut sub scaune trase circuitele electrice pentru incalzire in scaune <nu are incalzire in scaune>
*Ceea ce nu mi-a placut:
- montajul nu este foarte ingrijit realizat (diverse componente din plastic - si in habitaclu, dar in special la compartimentul motor au urme de "atins"- care se vad pe plastic. Sigur, daca freci cu degetul zona respectiva, urma respectiva se atenueaza sau chiar dispare <nu e propriuzis o zgarietura>)
- etichetele din copartimentul motor - din hartie - unele din ele sunt aproape desfacute sau partial desprinse. (iti da senzatie ca parca a mesterit cineva la masina - sau ca masina a fost asamblata intr-un atelier de bricolaj - nu intr-o uzina)
- e un furtun din cauciuc in compartimentul motor care face legatura intre capacul de deasupra chiulasei si corpul din plastic de la admisia de aer (spre partea cu clapeta de acceleratie) si mai departe pleaca din el un furtun din plastic <de combustibil presupun - probabil recuperare vapori benzina sau vapori ulei din carter> Acest furtun avea pe el ulei, la capatul unde era infipt in stutul din capacul chiulasei (nu gasesc deloc OK prezenta uleiului pe exteriorul acelui furtun)
<aici ma gandesc sa nu fi forjat masina cei de la dealer sau cei din fabrica sau la transport si de asta a aparut uleiul acolo - ca sa nu ma gandesc la ceva mai nasol - cineva sa fi umblat/schimbat ceva pe la masina - Ramane sa vad in timp daca totul e OK ca sa nu mai fac presupuneri>
- la verificarea uleiului pe joja - nivelul uleiului depasea de nivelul maxim (din cate am apreciat cam cu 2 - 3 mm peste maxim). Am incercat de mai multe ori sa vad nivelul de ulei si pe joja nu este o delimitare clara - apar dare de ulei pana mai sus, dar sigur uleiul nu e pana acolo (sunt scurgeri de pe teava in care sta joja)
Explicatia vanzatorului: "E un pic peste nivel uleiul, dar nu are nimica, ca daca e mai mult il arde". I-am raspuns ca in nici un caz uleiul nu are voie sa depaseasca nivelul maxim fiindca face presiune suplimentara in carter si deterioreaza garniturile motorului - insa m-am oprit la atat fiindca nu vroiam sa imi stric ziua <era ora 14 si nu mai era nimeni in service la ora aia, care sa extraga uleiul in surplus>
Totusi sunt constient ca masina asta e.
Cand am ridicat masina de la dealer avea 9 km la bord. (La voi cat era km cand ati ridicat masina?)
Despre performante nu pot sa spun inca nimic. La mers cuminte - cam 90 km/h consumul s-a stabilizat la 6.1 l/100km pana la intrarea in Bucuresti. Acum e undeva pe la 7.2
Motorul e silentios. Servodirectia nu e asa de eficienta ca la alte masini (volanul nu se misca foarte usor), insa nu e ceva deranjant.
Deocamdata atat. Ramane sa merg cu ea mai mult si sa postez impresii si poze.
Comment