Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre - Galgaie Zaibar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre - Galgaie Zaibar

    Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre - fabricatie octombrie 2010

    Masina noua nu e mult de comentat.
    *Mi-a placut ca are din fabrica:
    - capitonaj la capota motorului
    - capitonaj la peretele dintre motor si habitaclu (unul pe exterior spre motor si inca unul pe interior in habitaclu)
    - am vazut sub scaune trase circuitele electrice pentru incalzire in scaune <nu are incalzire in scaune>
    *Ceea ce nu mi-a placut:
    - montajul nu este foarte ingrijit realizat (diverse componente din plastic - si in habitaclu, dar in special la compartimentul motor au urme de "atins"- care se vad pe plastic. Sigur, daca freci cu degetul zona respectiva, urma respectiva se atenueaza sau chiar dispare <nu e propriuzis o zgarietura>)
    - etichetele din copartimentul motor - din hartie - unele din ele sunt aproape desfacute sau partial desprinse. (iti da senzatie ca parca a mesterit cineva la masina - sau ca masina a fost asamblata intr-un atelier de bricolaj - nu intr-o uzina)
    - e un furtun din cauciuc in compartimentul motor care face legatura intre capacul de deasupra chiulasei si corpul din plastic de la admisia de aer (spre partea cu clapeta de acceleratie) si mai departe pleaca din el un furtun din plastic <de combustibil presupun - probabil recuperare vapori benzina sau vapori ulei din carter> Acest furtun avea pe el ulei, la capatul unde era infipt in stutul din capacul chiulasei (nu gasesc deloc OK prezenta uleiului pe exteriorul acelui furtun)
    <aici ma gandesc sa nu fi forjat masina cei de la dealer sau cei din fabrica sau la transport si de asta a aparut uleiul acolo - ca sa nu ma gandesc la ceva mai nasol - cineva sa fi umblat/schimbat ceva pe la masina - Ramane sa vad in timp daca totul e OK ca sa nu mai fac presupuneri>
    - la verificarea uleiului pe joja - nivelul uleiului depasea de nivelul maxim (din cate am apreciat cam cu 2 - 3 mm peste maxim). Am incercat de mai multe ori sa vad nivelul de ulei si pe joja nu este o delimitare clara - apar dare de ulei pana mai sus, dar sigur uleiul nu e pana acolo (sunt scurgeri de pe teava in care sta joja)
    Explicatia vanzatorului: "E un pic peste nivel uleiul, dar nu are nimica, ca daca e mai mult il arde". I-am raspuns ca in nici un caz uleiul nu are voie sa depaseasca nivelul maxim fiindca face presiune suplimentara in carter si deterioreaza garniturile motorului - insa m-am oprit la atat fiindca nu vroiam sa imi stric ziua <era ora 14 si nu mai era nimeni in service la ora aia, care sa extraga uleiul in surplus>
    Totusi sunt constient ca masina asta e.
    Cand am ridicat masina de la dealer avea 9 km la bord. (La voi cat era km cand ati ridicat masina?)
    Despre performante nu pot sa spun inca nimic. La mers cuminte - cam 90 km/h consumul s-a stabilizat la 6.1 l/100km pana la intrarea in Bucuresti. Acum e undeva pe la 7.2
    Motorul e silentios. Servodirectia nu e asa de eficienta ca la alte masini (volanul nu se misca foarte usor), insa nu e ceva deranjant.
    Deocamdata atat. Ramane sa merg cu ea mai mult si sa postez impresii si poze.
    Attached Files
    Last edited by ion_R5; 11 January 2011, 21:06. Reason: adaugare poze

  • #2
    scaunele fac toti bani imi plac la nebunie ....sa ai mare grija de ia
    stii tu... HZP ;)

    sigpic

    Comment


    • #3
      Stai linistit.A mea a avut 13 km cand am luat-o si pt asta merge bine si in ziua de azi dupa 90.000 km.
      Cumpar volan de Duster

      Comment


      • #4
        A mea 6 km.Nu-i problema nici cu nivelul de ulei putin mai mare si nici cu celelalte lichide (antigel,servo,etc).
        Sa o stapanesti sanatos!
        Consumul mi se pare mult prea mic!

        Comment


        • #5
          ulei peste nivelul maxim - asa cum a venit masina de la fabricant

          Am rezolvat-o cu uleiul in surplus: cu un furtun diamentru 4 mm si o seringa, am scos uleiul in surplus. Adica 0,5 l
          Last edited by ion_R5; 12 January 2011, 00:16. Reason: rectificare text

          Comment


          • #6
            so stapanesti sanatos e belea,de masina noua si cu uleiu peste nivel nu trebuie sa intri in panica

            Comment


            • #7
              superbe scaunele ..........si culoarea .....si la drum intins stai linistit ca si eu am scos 6.1 cu 16 v .....ii consum de mers cuminte .... ...........nu trebuia sa scoti uleiul ....asa o venit si a mea ...!
              sigpic

              Comment


              • #8
                ion_R5 dragut ph2 versiunea Black Line Noir Nacre
                sigpic #

                Comment


                • #9
                  Sa o stapanesti sanatos,arata bine.
                  Satisfac blonde pe gume Turbo.

                  Comment


                  • #10
                    foarte frumoasa masina! singura grija de acum e sa o tii mereu curata!
                    de unde ai luat presurile?
                    sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

                    Comment


                    • #11
                      Am in plan urmatoarele modificari/imbunatatiri:
                      - presuri + huse
                      - montare protectii de plastic la pasajele rotilor (aripi), eventual si aparatori de noroi
                      - jante aliaj (de preferat tot pe 15" desi nu sunt foarte estetice)
                      - vopsit tamburi spate (am vazut ca mai toate masinile de pe strada au tamburii ruginiti - parca ar fi gazati cu vopsea, nu vopsiti cu simt de raspundere)
                      - vopsit jante tabla (aceeasi observatie ca la tamburi)
                      - arcuri sport Eibach (pastrand amortizoarele originale)
                      - senzori parcare spate (eventual si fata)
                      - alarma
                      - conducte de aer cald pentru locurile din spate
                      - antifonare interior (cu vopsea cauciucata sau benzi alu-bituminoase)
                      - dimmer becuri faza scurta (diminuare tensiune alimentare pe becuri faza scurta - pentru mers ziua - prelungeste viata becurilor)
                      - folie geamuri spate si luneta
                      - eventual evacuare majorata
                      - eventual dupa 10.000 km montare instalatie GPL, daca o sa merg foarte multi km/an (din calculele de acum - cam 10000 km/an, dar daca merg mai mult, poate ii pun GPL)
                      Ceea ce nu as face si am vazut ca sunt topicuri intregi despre asa ceva:
                      - schimbat becuri cu tot felul de leduri, mai colorate sau mai incolore
                      - tot felul de modificari sau investitii care sa transforme Loganul intr-o masina "super" ... iar cand faci totalul vezi ca ai mai bagat 2000 - 3500 Euro in masina (am citit de exemplu un topic cu un tip care a pus turbina pe motorul de 1.4 si a scos peste 100 si ceva de cai... etc...)


                      Presurile, husele de scaune, protectiile de plastic pentru pasajele rotilor (aripi) si aparatorile de noroi - pe toate le-am luat din targul Vitan. Atentie - aparatorile de noroi - sa luati din acelea poloneze. Celelalte nici nu vin bine pe ph2 si sunt mai tari.
                      Last edited by ion_R5; 12 January 2011, 11:36. Reason: modificare text

                      Comment


                      • #12
                        Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea arata foarte bine imi place mult.

                        Da parca vad in poze niste presuri si chiar interesante de ce vrei altele ?
                        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                        Comment


                        • #13
                          covorasele alea din interior sunt de nota 10...au fost scumpe?pe net nu se gasesc?
                          in rest masina e superbagriji de ea...
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • #14
                            Covorasele arata intradevar foarte bine. Sunt destinate special pentru Logan si au si o emblema albastra pe care scrie cu alb LOGAN.
                            Sunt luate din VITAN la pretul de 120 RON. Va recomand sa nu va grabiti, daca mergeti in Vitan. Dati o tura si vedeti tot ce gasiti pe acolo. Oferta e foarte diversificata si nu va grabiti sa aruncati banii din prima pe orice va incanta ochiul la prima vedere.

                            PS: Nu doresc sa schimb covorasele care apar in poze. Ele reprezinta o "imbunatatire" pe care deja am realizat-o.
                            Last edited by ion_R5; 12 January 2011, 12:44.

                            Comment


                            • #15
                              Salut
                              Mai întâi am o întrebare presantă pentru tine: Cum ai găsit Blackline 1.6 16V, când pe configurator este doar 1.2 16V, iar în stoc nu am găsit 1.6 16V decât argintiu (cum mi-am luat eu - şi eu am vrut negru!)

                              Legat de celelalte lucruri, cu unele sunt de acord, cu altele nu, mai am şi nişte idei pentru tine şi nişte întrebări.
                              În primul rând nu înţeleg de ce ţi-ai pune huse, atâta timp cât tapiţeria originală încă nu s-a stricat. E ca şi cum ţi-ai lua o canapea de piele naturală şi ai pune pe ea nişte cârpe tocite ca să nu se zgârie
                              Apoi, dacă te deranjează consumul de benzină (că vrei să îţi pui GPL) de ce nu ai luat 1.2 16V sau un Laureat cu 1.4/1.6 GPL din fabrică.

                              Ce ia putea să faci și dă foarte bine, cu minim de intervenție, este să îi pui plafonieră de Megane cu 3 becuri (are axcsu pe forum la 35 lei bucata, noi nouțe) care se aprind toate trei când deschizi ușile, nu doar cel din mijloc.
                              O altă intervenție foarte bună, mai ales la jegul care e acum afară prin București, este faimoasa „acționare a ștergătoarelor la spălarea parbrizului” care se face în 20 de minute cu o șurubelniță T25, o lanternă, un papuc de floppy și un fir de 1,5-2m

                              Aș vrea să știu, când găsești, unde aș putea să îmi vopsesc și eu tamburul de pe spate (eventual și etrierii) care să arate bine (nu dat cu smoală cu pensula).
                              În plus, sunt și eu interesat de țevile pentru aer cald în spate cu tot cu montaj!

                              Legat de jante pe 15" găsești la Wolfrace niște modele destul de interesante, sunt și accesibile ca preț.
                              Eu mi-am pus la poziții niște led-uri de la DaciaShop, luminează foarte bine inclusiv acum, iarna (s-ar putea folosi în timpul zilei dar tot poate să te ia poliția pentru că nu e lumină de întâlnire, așa cum scrie la lege)
                              La ce te referi protecții de plastic la roți?
                              Last edited by vladk2k; 12 January 2011, 12:57.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google