Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre - Galgaie Zaibar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Stai linistit.Eu am reglaj lombar si de 4 ani o singura data l-am folosit,cand am vrut sa vad ce se intampla cu el,si l-am lasat cum era inainte.Deci niciun efect pentru mine,nu-mi place.Probabil ajuta la drum lung daca ai probleme cu spatele. Eu as fii mai incantat sa am airbag-uri laterale decat emblema pe portbagaj sau reglaj lombar.
    Cumpar volan de Duster

    Comment


    • #32
      @CataLiNNN - când am luat eu mașina am vrut să fie de pe stoc (era 16 august și vroiam să fiu pe 1 octombrie în Budapesta) și pe stoc Black Line 1.6 16V erau doar argintii (și doar câteva mașini în toată țara) în schimb puteam să iau neagră 1.6 MPI dar am zis Pas

      Și pe mine m-a deranjat inițial lipsa de reglaj lombar (tata are la Laureate-ul lui PH1) dar e adevărat că nu l-am folosit niciodată, nici la Logan nici la Megane, iar acum se găsesc tot felul de perne care se pot pune pe spătar pe post de suport lombar.

      @ion_R5 - ai zis că e deja trasă căblăraia pentru încălzirea în scaune. Cum îți dai seama despre asta? Sunt 3 fire? (12V, masă și iluminare) Sunt conectate la siguranțe?
      Mi-aș pune încălzire în scaune dacă aș ști că nu mai trebuie să mă chinui cu tras fire până în bord.

      Comment


      • #33
        frumoasa masina ...sa o stapanesti sanatos ...in privinta celor 7 km nu e o problema ...sa pui folie pe geamuri sa vezi ce bine o sa dea

        Comment


        • #34
          tu te plangi ca a ta avea 7 km cand ai ridicat-o ..eu in schimb aveam 26

          Comment


          • #35
            la sandero si am vazut si la cateva prestige ph1 mufele pentru incalzire sunt sub scaune...deci iti mai trebuie carenajele cu butoanele si ce mai e
            sigpic

            Comment


            • #36
              @ vladk2k
              Ar trebui sa gasesti sub scaunele fata - chiar spre in fata, pe mijloc o mufa cu 2 fire care intra intr-o mufa "oarba"(din care nu mai pleaca nimic)
              In tabloul de sigurante gasesti 1 clema metalica (lipseste siguranta si cea de-a 2-a clema - probabil ca trebuie realizata alimentarea circuitului respectiv si protejarea lui cu o siguranta)
              Butoane pot fi amplasate in mai multe locuri (pe masca scaunelor spre exterior - asa cum e varianta originala, pe consola centrala - sub/langa frana de mana, pe panoul central al bordului, etc)

              @ vladk2k - vezi si linkul:
              Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari
              Last edited by ion_R5; 13 January 2011, 16:03. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                Intr-adevar, scaunele au un aspect RS Line care-mi place foarte mult.
                S-o stapanesti sanatos!

                Comment


                • #38
                  Consum

                  Am refacut traseul Bucuresti-Ploiesti si retur la acest sfarsit de saptamana. Acum ca s-a mai incalzit ceva, a scazut si consumul un pic.
                  Am parcurs 156 km cu 10 l, adica un consum mediu de 6,41 l/100km. Anterior pana sa vina frigul am avut consum mediu 6,8 - 6,9 pe acelasi traseu, iar cand a fost frig + nisoare/zapada/flescaraie, crescuse la 7.5 , respectiv 8,9 pe un segment de drum.

                  In conditii de temperatura similara observ o scadere a consumului de circa 0,4 - 0,5 l probabil datorita parcurgerii primilor 2000 km. Dupa cum scrie in cartea tehnica a masinii, dupa primii 3000 km performantele masinii se imbunatatesc.

                  Mentiune: Valorile consumului mediu pentru trasele monitorizate sunt calculate pe baza km parcursi si respectiv a litrilor consumati - valori indicate de catre Calculatorul de Bord. Consumul mediu indicat de catre CB nu l-am resetat de cand am luat masina si s-a stabilizat in jurul valorilor 7,5 - 7,6 l/100km (in oras sare la 7,6, iar in afara orasului scade dupa un timp la 7,5)

                  Trebuie sa mentionez viteza medie de pe CB: varieaza undeva intre 34.8 si 35.2 km/h (de asemenea parametru neresetat de cand am luat masina)
                  Ma bucur ca fac rodajul iarna. De asemenea in Bucuresti evit sa ies cand traficul e aglomerat si am mers mai mult in afara orasului (peste 90% din km parcursi sunt in afara localitatii)
                  Astept sa vad valori calculate sub 6 l/100km, mai la primavara cand se face cald si voi face drumuri ceva mai lungi - cu viteze medii unde la 48 - 50 km/h pentru traseele respective.
                  Daca ajung la valori de 5.6 - 5.8 l/100km ma voi declara foarte multumit de masina, asta in conditii de rulare 100 - 110 km/h, cu cateva segmente drum la 120 km/h cu masina mai mult goala decat incarcata.

                  Comment


                  • #39
                    Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi kilometrii. Si eu am luat masina in ianuarie si avea 9km parcursi
                    Super Oferte Accesorii Logan

                    Comment


                    • #40
                      Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara probleme, masina arata foarte bine si sper sa nu-i strici aspectul cu diverse zorzoane si sal imbunatatesti cu bun gust ca altfel pacat de masina . Bafta!

                      Comment


                      • #41
                        mi se para k a scos un consum foarte bun,de numai 6,41 pentru motoru de 1,6 16v.bravo!
                        sigpicPe vremuri Dracula se hranea cu fete virgine…azi, 2012 a murit de foame.

                        Comment


                        • #42
                          b3lick "mi se para k a scos un consum foarte bun"

                          De acord, insa am condus in regim economic, in palierul 80 - 100 km/h intre Bucuresti si Ploiesti si retur, iar pentru cat m-am mers prin oras, adica vreo 36 km (din totalul de 156km parcursi) - au fost in trafic destul de lejer. Regim economic, inseamna pentru mine - calc frana foarte rar. Daca la semaforul din fata se da rosu, iau piciorul dupa acceleratie sau chiar o scot din viteza daca distanta e mai lunga si o las sa curga singura. O opresc cu frana doar acolo langa semafor. De asemenea daca cel din fata pisca frana, initial doar reduc din acceleratie sau ridic piciorul complet. E adevarat ca uneori sunt nevoit sa franez aproape la limita, dar se intampla destul de rar.
                          Cu treapta 5 nu merg sub 2100 rpm si nici cu celelalte trepte sub 2000 - in special datorita rodajului, dar nici nu trec mai sus de 3000 rpm

                          Estimez consumul la 1.6 16v cam cu 2 litri in plus fata de 1.5 DCI 85PS, la acelasi stil de mers si in aceleasi plaja de viteza (km/h)
                          Last edited by ion_R5; 18 January 2011, 16:05. Reason: editare text

                          Comment


                          • #43
                            @ion_R5 vezi că dacă o scoţi din viteză ea tot mai consumă (ca să ţină motorul la relanti). Dacă o laşi în viteză, sau îi dai în treaptă inferioară ca să facă şi frână de motor, consumul este 0 cât timp turometrul indică peste 1000 rpm.

                            Comment


                            • #44
                              asta a ramas de la daciile vechi, ca s o lasi pe liber la vale..daca vrei eficienta la consum, incerci sa opresti cat mai mult in frana de motor, sa poti sa folosesti la eficienta maxima si dispozitivele servo
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                @ vladK2K & Geo
                                Stiu, cand e pe liber, are consumul de la regimul de relanti, dar daca am 60 si semaforul e pe rosu, ceva mai departe (150 - 400 m) viteza scade mult mai greu, decat in frana de motor (daca nu ajung pana la semafor, trebuie sa accelerez, eventual in trepta inferioara si cred ca va consuma peste relanti)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google