Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre - Galgaie Zaibar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    problema nu e asta...problema e ca la noi nu poti sa aplici vreo metoda de condus economic ca e plin de ciobani cu v8 cu cutie automata care rup blana si dupa franeaza un kilometru...nu poti sa mentii un ritm, oricat ai anticipa..toti cu dieselu dau tare ca cica are cuplu si franeaza mult ca cica consuma putin oricum, desi ar putea sa scoata un consum mult mai bun daca ar sti sa meraga corect..da asta e..nici 16v nu rupe la consum daca mergi cum trebuie..da mai sunt aia care si au luat 16v si cred ca au lamborghini si o rup numai in 6000 ca "doar e puternica" )
    sigpic

    Comment


    • #47
      Ce e nou e nou... faine mai sunt negresele astea nu am ce zice! Sa o folosesti sanatos!

      Comment


      • #48
        In cazul de fata consumul neadecvat este generat de piesa de la volan care nu conduce corect dpv tehnic.
        sigpic

        Comment


        • #49
          Galgaie Zaibar???
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #50
            Galgaie Zaibar - i-am zis de la numarul de inmatriculare, nu fiindca ar consuma mult

            Eu am condus mai mult masini diesel si la fel le-am condus si am obtinut consumuri foarte bune (mici)
            In general caut sa merg cat mai fluid (constant) si undeva la 110 - 120 km/h sau maxim 130. La ce drumuri si trafic avem, la 130 - 140 trebuie sa fac apel la frana, cand ajung pe altii din urma si prefer sa merg la 110 - 120 unde pot sa anticipez mai bine depasirile si sa nu folosesc frana aproape deloc. In masura in care se poate, nu folosesc frana deloc pe distante lungi, iar reglarea vitezei o fac din pedala de acceleratie, lasand loc suficient fata de masina din fata, daca vad ca cel din fata este "franar", asteptand momentul sa il pot depasi si ma duc mai departe.

            Uneori mai fac un pic de "slalom" daca e necesar sa nu imi pierd din viteza sau dinamica. Stiu ca nu e foarte recomandabil... dar asta e. E "mostenire" de cand aveam Renault Super5, o masina care se preta foarte bine la strecurat cu agilitate in aglomeratie. Cu Loganul care are dimensiuni mai mari, sunt ceva mai cumpatat.
            Last edited by ion_R5; 20 January 2011, 16:26. Reason: editare text

            Comment


            • #51
              consum

              Am refacut consumul pe Bucuresti-Ploiesti si retur - si observ ca a revenit la 6,8 l/100km, odata cu temperaturile mai coborate. Am ajuns la 2300 km. Sa vedem mai la vara pe la 6000 km parcursi ce valori va avea consumul. (cu si fara Aer Conditionat)

              Comment


              • #52
                Am scos iar masina la plimbare pe "binecunoscutul" traseu Bucuresti-Ploiesti si retur, insa de data asta ceva mai "grabit". Viteza 110 - 120 km/h in afara localitatilor si in localitate cum s-a putut. Turatia 3200 - 3400 rpm. Consumul 7,2 l/100km (am ajuns la 2500 km parcursi)

                Astept foarte curios vara, sa vad daca scot consumuri sub 6 l/100km --- la viteze de 80 - 90 km/h mers constant.

                Comment


                • #53
                  Nu e rau nici consumul care l-ai scos acum 7,2 tinand cont de temperaturile mai reduse, viteza, turatia si motorul care e si el mai pofticios ce sa-i faci. E bine oricum!

                  Comment


                  • #54
                    vara daca merg cu ea asa ..undeva la 5,7 o sa ai consum

                    Comment


                    • #55
                      consum

                      Up-date consum:

                      Traseu Bucuresti - Busteni 130km
                      consum 6.69 l/100km (mers moderat - doar pe cateva segmente 110km/h si asa urcat scurt la 120km/h)

                      Traseu Busteni - Ploiesti (coborare - mers moderat - Comarnic-Ploiesti 110km/h)
                      consum 5.6 l/100km (de fapt consumul a fost 5.1 l/100km, iar 0.5 l au fost cosumati pe loc, fiindca masina era inghetata si am lasat-o vreo 25 minute sa mearga pe loc ca sa se dezghete)

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by ion_R5 View Post
                        Up-date consum:

                        Traseu Bucuresti - Busteni 130km
                        consum 6.69 l/100km (mers moderat - doar pe cateva segmente 110km/h si asa urcat scurt la 120km/h)

                        Traseu Busteni - Ploiesti (coborare - mers moderat - Comarnic-Ploiesti 110km/h)
                        consum 5.6 l/100km (de fapt consumul a fost 5.1 l/100km, iar 0.5 l au fost cosumati pe loc, fiindca masina era inghetata si am lasat-o vreo 25 minute sa mearga pe loc ca sa se dezghete)
                        daca tot se vorbeste de consum...eu nu prea cred ca ti-a urcat 0,5 in 25 de minuteeu am lasat-o odata 25-30 de minute la relanti,si am avut 99,9
                        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                        Comment


                        • #57
                          Nu este vorba despre consumul indicat de computerul de bord.

                          Valorile sunt calculate de mine, pe baza indicatiilor din computerul de bord: km parcursi si litrii carburant consumati.

                          Azi dimineata am "desfundat-o" un pic la 140 km/h vreo 4km (E prima data cand vede asa ceva - la 2900 km parcursi) Insa nu am notat consumul si km ca sa fac consumul mediu la drumul asta.
                          Last edited by ion_R5; 14 February 2011, 16:47. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #58
                            Am refacut consumul Duminica, fiind destul de cald:

                            Bucuresti-Ploiesti 5.8 l/100km (100 - 110 km/h afara din localitati; 78 in localitati)

                            Bucuresti-Ploiesti 5.6 l/100km (87 - 89 km/h afara din localitati; 78 in localitati)

                            (spre deosebire de consumurile anterioare 6.4 si 6.8 care includeau si 10 km prin Bucuresti [Piata Obor - Baneasa], acum a calculat de la Aeroportul Baneasa pana la Ploiesti, inclusiv 6 km parcuri in Ploiesti)

                            LE: Cred ca pentru tr.5, motorul se simte foarte bine la 2500 rpm, atunci cand se doreste mers economic. (adica e preferabil pt tr 5 sa fie peste 2250 rpm)
                            Last edited by ion_R5; 14 March 2011, 12:24.

                            Comment


                            • #59
                              deja sa vb de masina omului ati ajuns iar la conum

                              Comment


                              • #60
                                Pai eu sunt de vina... fiindca n-am mai facut nimic la masina. Din noiembrie 2010 am aparatorile de noroi si protectiile pentru muchiile aripilor in portbagaj si nu le-am montat inca...

                                Asa ca bag doar benzina si kilometrii... Merg destul de linistit, fiindca are putini km si o menajez ca de "rodaj". Asa ca tot ce pot sa prezint aici e legat de consum. Sunt multumit de masina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google