CataFoF, ce folie imi recomanzi si unde?
In privinta arcurilor - stiu ca un set de arcuri Eibach ar schimba atat stabilitatea cat si aspectul - dar as pierde avantajele gardei la sol stock. (la gropi si trecerile peste liniile de tramvai o sa fie mai rigida, iar iarna prin nameti o fie cam joasa )
Nu stiu de ce va minunati ca nu trec de 4000 rpm? Mai sus de 140 km/h oricum nu merg. (si 140 cand sunt singur, fiindca deja de la 120 cineva din dreapta incepe sa dea semene de neliniste )
Oricum sunt foarte multumit de motorizare. Are cuplu motor bun. Nu merg sub 2000 rpm in nici o treapta, cu exceptia tr.1, sau 2 uneori. La 3500 - 4000 rpm, motorul imprima o dinamica foarte ok masinii. Mai ales daca plec din tr. 2 lansat si le duc pe toate in 4000 rpm, masina se misca foarte bine. (si asta fara sa pun pedala la podea) Liniute nu fac cu nimeni.
Am in plan un set de jante ATS DTC 15'', insa mai astept sa se consolideze bugetul. Altfel am de asta iarna in portbagaj aparatori de noroi si canturi de plastic pentru muchiile aripilor (pasajele rotilor) pentru care nu mi-am facut timp sa le montez.
Asa ar fi multe de facut. Pus tot felul de leduri in loc de becuri, schimbat tot felul de folii pe la ceasurile de bord - sunt chestii care nu ma intereseaza.
Poate o evacuare pe diametru mai mare (Borla sau altceva) si eventual o admisie mai performanta ar fi utile. Am vazut pe aici ca multi si-au pus un corp de clapeta pe diametru mai mare (dsign si alti useri). De facut resoftari - din cate am citit nu ma intereseaza. Intentionam initial sa-mi pun tr. a 5-a de dci, insa nu ma intereseaza atata vreme cat circul in tara cu viteze gen 100 - 110 km/h. Poate daca va trebui sa fac un drum in Germania - unde voi merge constant la 130 - 140 km/h - voi face modificarea asta, dar ramane de vazut cand va fi necesara treaba asta.
Cam atat deocamdata.
In privinta arcurilor - stiu ca un set de arcuri Eibach ar schimba atat stabilitatea cat si aspectul - dar as pierde avantajele gardei la sol stock. (la gropi si trecerile peste liniile de tramvai o sa fie mai rigida, iar iarna prin nameti o fie cam joasa )
Nu stiu de ce va minunati ca nu trec de 4000 rpm? Mai sus de 140 km/h oricum nu merg. (si 140 cand sunt singur, fiindca deja de la 120 cineva din dreapta incepe sa dea semene de neliniste )
Oricum sunt foarte multumit de motorizare. Are cuplu motor bun. Nu merg sub 2000 rpm in nici o treapta, cu exceptia tr.1, sau 2 uneori. La 3500 - 4000 rpm, motorul imprima o dinamica foarte ok masinii. Mai ales daca plec din tr. 2 lansat si le duc pe toate in 4000 rpm, masina se misca foarte bine. (si asta fara sa pun pedala la podea) Liniute nu fac cu nimeni.
Am in plan un set de jante ATS DTC 15'', insa mai astept sa se consolideze bugetul. Altfel am de asta iarna in portbagaj aparatori de noroi si canturi de plastic pentru muchiile aripilor (pasajele rotilor) pentru care nu mi-am facut timp sa le montez.
Asa ar fi multe de facut. Pus tot felul de leduri in loc de becuri, schimbat tot felul de folii pe la ceasurile de bord - sunt chestii care nu ma intereseaza.
Poate o evacuare pe diametru mai mare (Borla sau altceva) si eventual o admisie mai performanta ar fi utile. Am vazut pe aici ca multi si-au pus un corp de clapeta pe diametru mai mare (dsign si alti useri). De facut resoftari - din cate am citit nu ma intereseaza. Intentionam initial sa-mi pun tr. a 5-a de dci, insa nu ma intereseaza atata vreme cat circul in tara cu viteze gen 100 - 110 km/h. Poate daca va trebui sa fac un drum in Germania - unde voi merge constant la 130 - 140 km/h - voi face modificarea asta, dar ramane de vazut cand va fi necesara treaba asta.
Cam atat deocamdata.
Comment