Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre - Galgaie Zaibar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    CataFoF, ce folie imi recomanzi si unde?

    In privinta arcurilor - stiu ca un set de arcuri Eibach ar schimba atat stabilitatea cat si aspectul - dar as pierde avantajele gardei la sol stock. (la gropi si trecerile peste liniile de tramvai o sa fie mai rigida, iar iarna prin nameti o fie cam joasa )

    Nu stiu de ce va minunati ca nu trec de 4000 rpm? Mai sus de 140 km/h oricum nu merg. (si 140 cand sunt singur, fiindca deja de la 120 cineva din dreapta incepe sa dea semene de neliniste )

    Oricum sunt foarte multumit de motorizare. Are cuplu motor bun. Nu merg sub 2000 rpm in nici o treapta, cu exceptia tr.1, sau 2 uneori. La 3500 - 4000 rpm, motorul imprima o dinamica foarte ok masinii. Mai ales daca plec din tr. 2 lansat si le duc pe toate in 4000 rpm, masina se misca foarte bine. (si asta fara sa pun pedala la podea) Liniute nu fac cu nimeni.

    Am in plan un set de jante ATS DTC 15'', insa mai astept sa se consolideze bugetul. Altfel am de asta iarna in portbagaj aparatori de noroi si canturi de plastic pentru muchiile aripilor (pasajele rotilor) pentru care nu mi-am facut timp sa le montez.

    Asa ar fi multe de facut. Pus tot felul de leduri in loc de becuri, schimbat tot felul de folii pe la ceasurile de bord - sunt chestii care nu ma intereseaza.

    Poate o evacuare pe diametru mai mare (Borla sau altceva) si eventual o admisie mai performanta ar fi utile. Am vazut pe aici ca multi si-au pus un corp de clapeta pe diametru mai mare (dsign si alti useri). De facut resoftari - din cate am citit nu ma intereseaza. Intentionam initial sa-mi pun tr. a 5-a de dci, insa nu ma intereseaza atata vreme cat circul in tara cu viteze gen 100 - 110 km/h. Poate daca va trebui sa fac un drum in Germania - unde voi merge constant la 130 - 140 km/h - voi face modificarea asta, dar ramane de vazut cand va fi necesara treaba asta.

    Cam atat deocamdata.
    Last edited by ion_R5; 1 May 2011, 23:27.

    Comment


    • #77
      stai calm ca Fofu era ironic daca o vrei stoc, tine o asa, da nu face combinatii cu super jante si garda stoc sa arate naspa sau mai stiu io ce..spun asta pentru ca Ats-urile de care zici o sa arate oribil cu cauciuc stoc, o sa fie tractor..daca nu vrei suspensie zic sa te reorientezi
      sigpic

      Comment


      • #78
        la fel si parerea mea , daca nu alergi cu ea nu vad rostul sa`ti ei ats dtc .
        daca iti plac doar cum arata , sunt o multime de jante asemanatoare si chiar mai frumoase.
        un set de arcuri eibach o sa`ti schimbe simtitor comportamentul masinii in bine , dar nu te gandii ca nu o sa poti trece iarna prin nameti sau ca o vei rupe pe liniile de tramvai .
        dupa cum citesc pe aici , mergi atent cu masina.

        folie daca vrei sa`ti pui in viitor , pune`ti ceva bun , gen Llumar , SunTek etc.

        Comment


        • #79
          In sfarsit, am atins consumuri sub valorile din manualul masinii.

          pe ruta Bucuresti-Ploiesti, pe un parcurs de 38 km am obtinut un consum de 5,26 l/100km (viteza 78 - 80 - 90 km/h si de cateva ori 100 km/h)

          pe ruta Ploiesti-Bucuresti, pe un parcurs de 45 km am obtinut un consum de 5,11 l/100km (viteza 78 - 80 km/h si de cateva ori 90 km/h)

          Mentionez ca la momentul asta am 6060 km parcursi si pot spune ca reducerea de consum se datoreaza terminarii rodajului, dar si temperaturilor de acum, fata de perioada de iarna/primavara

          Comment


          • #80
            Deja ne faci invidiosi pe astia care avem 1.4 la consumul pe care il scoti tu la 16v.App de jante pentru ATS noi aveai de asteptat nu cred ca iti luai anul asta eu am asteptat 6 luni dupa care am renuntat.Bafta
            sigpic

            IL 1 3 MIU

            Comment


            • #81
              Cum ti a zis si Geo renunta din start la ideea cu ats-urile daca nu ii pui suspensie sport. Si ti ar cam trebui si alte cauciucuri, jantele fiind 7J se vad cam urat cu 185, iti trebuie macar un 195.
              Totusi o folie ai putea sa ii pui. Nu se mai incinge asa rau masina cand o lasi in soare(mai ales ca a ta e si neagra)..
              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

              Comment


              • #82
                Originally posted by Alex_MIU View Post
                Deja ne faci invidiosi pe astia care avem 1.4 la consumul pe care il scoti tu la 16v.App de jante pentru ATS noi aveai de asteptat nu cred ca iti luai anul asta eu am asteptat 6 luni dupa care am renuntat.Bafta
                Alex, asta e consum calculat strict pentru km parcursi pe DN1. Anterior, pe aceeasi ruta Buc - Pl cand "anuntam" consumuri 6.2 sau 6.7 era prins acolo si portiuni prin Bucuresti, respectiv Ploiesti (de acasa din zona Obor, pana in centrul Ploiestiului)

                Una peste alta 1.4 poate fi "cam la fel de economic" doar daca mergi cu masina goala si cu viteze mici 80 - 90 km/h. In general nu am circulat in Bucuresti la orele cu trafic aglomerat.
                In rest, daca incarci masina si mai vrei sa mergi si ceva mai repede - 1.4 va consuma mai mult - fiindca va trebui sa muncesti motorul mai mult decat trebuie "tras" de 1.6 16v.

                In oras nu am facut consumul. Bucurestiul oricum e un oras superaglomerat la care e greu sa ai "un parcurs de oras 'normal' " In Bucuresti nu prea am mers foarte mult si am evitat orele cu trafic aglomerat.

                Comment


                • #83
                  Te imbeti cu apa rece.Consumurile astea care le scoti tu,le scoti din cauza ca mergi cu masina foarte mult extraurban (sau poate numai extraurban) si din cauza faptului ca schimbi in 3000.Cand spuneai ca mergi cu 90-100,pariez ca erai in treapta 5.

                  In alta ordine de ideei,1.6 16v nu va consuma niciodata mai putin decat un 1.4 in aceleasi conditii de mers.Anul trecut am scos eu un 5.3 in treapta 5 la 110km/h cu 4 persoane in masina.

                  Cand vei face un consum in Bucuresti,o sa fii uimit de consum deoarece va fii de 8-9-10l .

                  Comment


                  • #84
                    Da' nu ti se pare normal sa mergi cu 90-100 km/h in treapta a V-a? Tu mergi altfel?

                    A, ca se poate merge si cu a III-a, stiu asta... dar la drum intins, pt. consum scazut e clar ca omul a mers cu a V-a.
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • #85
                      CataLiNNN "1.6 16v nu va consuma niciodata mai putin decat un 1.4 "

                      CataLiNNN, eu sunt de parere ca daca iei 2 Loganuri, unul de 1.4 si unul de 1.6 16v si le incarci cu 4 persoane (circa 300 kg) + bagaje (circa 50 kg) si le pui la un traseu mai lung si mai variat (asa un drum Constanta - Oradea), pe care ambele sa realizeze demaraje identice si respectiv sa mearga cu aceeasi viteza, cu paliere de viteza la 120 - 130 - 140 km/h - loganul 1.6 16v va fi mai economic.

                      "Vioiciunea" lui 1.6 16v este mult mai putin afectata daca incarci masina, decat in cazul unui 1.4, de care va trebui sa tragi sanatos, cu retrogradari mult mai dese, fata de 1.6 16v - diferente care se vor regasi in consum.

                      Comment


                      • #86
                        Noi aici vorbim de capacitatea cilindrica.E ceva la mintea cocosului ca un motor mai mare sa consume mai mult.Ma rog,fiecare intelege ce vrea.

                        Niki B - da,dar de asta am si zis ca a avut un asa consum.

                        Comment


                        • #87
                          CataLiNNN "E ceva la mintea cocosului ca un motor mai mare sa consume mai mult"

                          Bine cocosule

                          Am mers cu taxiuri Logan care demarau super bine. Cand intrebam soferul, ce motorizare are masina... "1.4, ce sa fie..." Eram destul de mirat, fiindca stiu cum se duce 16v-ul meu, la mers normal, asa ca am fost mai atent si am vazut ca erau soferii cu talpa pana la cot. O sa ma uit sa vad ce consumuri anunta cei cu 1.4...

                          Stiu ca am venit cu o cunostinta din Germania in Romania si la 140 km/h mers constant pe autostrada a luat 7.0 l/100km - 3 persoane in masina si portbagajul plin, plus ceva bagaje pe bancheta din spate. Oare 1.4 la mers constant 140 km/h cu masina incarcata tot asa, sa consume sub 7.0? Ma indoiesc... Cred ca ia ceva mai mult

                          Comment


                          • #88
                            Ok. 16veul tau e cel mai tare,consuma cel mai putin dintre toate si zbarnaie cand ii dai talpa (bineinteles cu un consum invers proportional cu viteza).

                            Te salut.

                            Comment


                            • #89
                              Da ma, 16v consuma mai putin ca 1.4, o zic eu cu 1.4, sunt convins de asta, daca si fabricantul spune asa ceva de ce sa nu credem? Are arderea combustibilului mai buna si mai eficienta. Daca mai si incarci 1.4, incepe sa consume.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • #90
                                CataLiNNN, nu ar avea nici un rost sa ma laud cu un consum pe care masina nu il realizeaza, indiferent daca e a mea sau nu. Si eu am fost destul de circumspect cand unii au anuntat consumuri de 5.2 sau 4.8 l/100km pentru 1.6 16v... Masina mea avea cam 1000 km parcursi si era frig (-5 / +5 grade) si nu scadea consumul sub 6.7 l/100km nicicum. Acum dupa 6000 km parcursi, consumul a scazut vizibil.

                                Cand vorbim de consum, trebuie vazut exact conditiile de exploatare. Eu schimb la 3000 rpm sau cel mult 3500. Daca comparam cu 1.4, trebuie comparat cu cineva care schimba tot asa. Eu am mers cu 1.4 inainte sa imi cumpar masina si nu se misca nicicum. Probabil trebuia turat la 5000 rpm, ca sa se miste OK, respectiv depasiri/demaraje dar acolo sigur consumul nu este unul economic. In general cand vorbim de consum - majoritatea e interesata de consumul minim - regimuri economice de exploatare - si nicidecum "racing" (... adica cel putin mers "vioi")
                                Last edited by ion_R5; 16 May 2011, 12:17.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google