Eu la comparatiile 3500 dci - 4500 1.6 16V am mers dupa curba cuplului motor. La diesel incepe sa scada de la 2900 rpm. La benzinar de pe la 4200, iar la 5000 deja cuplul e mult mai mic decat la 4500
Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre - Galgaie Zaibar
Collapse
X
-
am inteles. ideea e ca nu cred ca as putea schimba la 3500 never. si la 3000 iti da senzatia de condus sportiv mai ales ca in treapta urmatoare pastreaza un cuplu marisor. ar insemna doar s-o calci ca sa franezi in 100 de m si ar suna urat. repet: daca la 2500 verificat de multe ori, am 60 km/h atunci la cat sa-i dau a patra?! pt ca am vazut vehiculandu-se pe forum niste turatii cand vine vba de dci care mie mi se par neverosimile (gen 4000-4500 cum spunea colegul)
Comment
-
NDL, aici era vorba de condusul sportiv, cand vrei sa mergi cat de tare poate masina. Strict despre asta si nimic altceva. La un condus normal,linistit, poti schimba linistit si pana in 2200-2500 la dci;
Originally posted by ion_R5 View Post@ Bossake... OK domnule... 3500 rpm la 1.5 DCI 90 PS este cam cum ar fi la 4500 rpm la 1.6 16V (sigur, poti urca mai sus in ture la ambele motoare - iar performanta este vazuta de catre fiecare in mod subiectiv... practic este un compromis legat de parametrii pe care ii vizeaza fiecare - demaraj, consum, viteza, uzura, anduranta, etc)Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
Performanta corespunde unui set de criterii. Fiecare om are un set de criterii, si vede performanta in raport cu propriile criterii... --- in acest sens performanta e ceva care tine de subiect... adica e subiectiva.
Unii se uita la performantele de consum, altii la cele de viteza maxima, altii la cele legate de demarajul masinii... Cand vorbim de mai multe criterii, vorbim de un optim sau de un compromis... care poate reprezenta o performanta in conditiile date.
In fine, daca te referi la sportivitate - putem spune ca performatele dinamice se obtin intr-un regim de exploatare asa cum ai spus tu, pe care 90% din oameni nu il folosesc.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postam inteles. ideea e ca nu cred ca as putea schimba la 3500 never. si la 3000 iti da senzatia de condus sportiv mai ales ca in treapta urmatoare pastreaza un cuplu marisor. ar insemna doar s-o calci ca sa franezi in 100 de m si ar suna urat. repet: daca la 2500 verificat de multe ori, am 60 km/h atunci la cat sa-i dau a patra?! pt ca am vazut vehiculandu-se pe forum niste turatii cand vine vba de dci care mie mi se par neverosimile (gen 4000-4500 cum spunea colegul)
Chiar in noaptea asta i-am dat cateva forje si cateva 0-130 de "curatare" dupa o zi de lucru, trage bine rau pana in 3700 rpm. si apoi putin mai domol pana in 4500 rpm. Ideal pe 0-100 la dci 85 e sa schimbi in 4500 rpm. .
Comment
-
S-o stapanesti fara incidente rutiere. Eu am luat masina de la dealer si avea in bord 7km, nu stiu cata relevanta are numarul de km pe care il are masina atunci cand o cumperi, conteaza sa nu ai probleme cu ea pe parcurs.
Bafta1.2 16V - 75 de armasari la vale sau 75 de gloabe la deal
Comment
-
Multumesc pentru urari! Asemenea si voua, multi KM fara incidente de orice fel.
Referitor la km, am trecut mai multe detalii, care la momentul respectiv erau "calde" - chiar daca poate nu toate foarte relevante. In timp insa multe informatii se mai pierd, dar pot fi regasite aici in jurnalul masinii
Comment
-
Anul trecut aveam intre 6.2 si 6.8 (Bucuresti-Ploiesti, inclusiv cu ceva oras) - insa masina era in rodaj. Am scos atunci si 5.8, dar nu a scazut sub 5.8, decat dupa ce s-a mai incalzit vremea. Acuma nu prea am mers, ca sa fac consumul. Deocamdata hiberneaza
Cat a fost de fatzaiala pe aici prin Bucuresti, am mers cu Nova sotiei, fiindca oricum a stat din noiembrie si mai trebuia "revigorata".Last edited by ion_R5; 6 February 2012, 18:13.
Comment
-
Weekend-ul asta am scos Loganul de la "hibernare".
Anvelopele Motiro si-au facut treaba foarte bine. Pentru "curiosi" mentionez ca nu am pus nici un carton la grila radiatorului. :P
Motorul s-a incalzit cam greu, dar a ramas la 4 linii indiferent de regimul motorului sau treapta ventilatorului (chiar si tr. 3). Consumul nu l-am monitorizat.
Comment
-
Frumoasa masina ,dar de cand ai deschis acest MY Ride de 1 luna de zile ai 200 de comenturi doar despre consumul masinii si vorba altor colegi de pe forum :cred ca ar trebui sa schimbi numele sectiunii , nu ai mai pus o poza cu ea si nici nu spui daca vrei sa imbunatatesti acest logan stock cu ceva .
Sunteti obsedati cu consumul asta .
Comment
-
@ Sor7n - asta e masina. Am mers cu ea aprox. 12000 km in primul an.
I-am bagat benzina - si despre asta am scris In rest masina nu a necesitat alte "lucrari". Am scris aici si despre revizia la 1 an.
Ca imbunatatiri, am avut mai multe in plan - vezi primele pagini, insa nu am apucat sa pun in practica. Insa masina merge si merge foarte bine. Poze nu am mai pus, fiindca s-a stricat aparatul foto.
Sper in primavara asta sa am mai mult timp pentru masina si sa-i montez protectiile de aripi si aparatorile de noroi si sa-i gasesc un spoiler pentru bara fata.
Comment
-
Da, este un aspect la care m-am gandit si eu.
Intre aparatori si tabla, daca se strange apa, noroi, zapada, sare - sunt sanse mari de rugina. De asta nici nu le-am pus pana acum. Ma gandesc sa le lipesc cu un mastic de calitate - poate chiar cu solutia aia cauciucata cu care se lipesc parbrizele.
Practic, aparatorile de noroi vin puse peste sorturile de plastic care protejeaza aripile pe interior - permitand strangerea noroiului, apei, etc intre ele... Daca sunt "sigilate" cu un mastic sunt sanse sa isi faca mai bine treaba. Pe de alta parte, in zona de jos, sortul de plastic din interiorul aripelor fata, trebuie sa stea departat de prag, pentru a permite evacuarea apei si a noroiului care poate ajunge acolo.
Comment
Comment