Dap, faza cu garantia e nasoala, dar orice modificari vor fi facute astfel incat sa nu se piarda garantia.
181-CRM Sau Blacky
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Din 5000 in 5000 de kilometri este un sfat bun dar... eu unul cel putin nu l-as pune in aplicare, doar sa fie finante din plin.
Dci-ul lui tata are cam 90.000 de kilometri din 2009 si schimba consumabilele la cat ii spune cartea, ulei ELF (stiu ca la dci se completeaza cu ulei cand mai scade nivelul in cateva mii de kilometri, este o operatiune normala pana la schimbul care vine), filtre la timp (precum si cel de motorina la cat scrie in carte) si schimba la 2800 rpm. de obicei, cu unele "scapari" in 3500 rpm. si pune numai motorina cea mai scumpa de la benzinarii. Vreau sa spun ca a curatat EGR-ul acum 4 zile si nu prea era infundat, avea depuneri intr-adevar dar nu cine stie ce. S-a simtit masina ca trage mai bine si consuma mai putin de la operatiune.
Mersul turat aproximativ la 3000 rpm. + motorina cea mai scumpa de la pompa + schimb de consumabile face bine! Scuze daca am sarit nitel de la subiect.
Comment
-
Mi-ar place sa vad o negresa trantita ( cu suspensie sport) Ar fi cam singura de pe forum. Daca as avea asemena masina as elimina din lista de optiuni deflectoarele ( dau si urat si mai zgarie si geamul )
- suspensie ( neaparat H&r)
- jante gri, albe sau culoare strindenta ( gen portocaliu, verde )
- folie 75 sau 50 % pe spate, fata nimic sau 73 %
- chiptuning
apoi....life is lifesigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Intr'adevar, masina arata foarte bine!!! Am vazut'o si eu sambata, parca era noua
Cred ca ar arata super cu arcuri sport si niste jante pe masura!
o terminatie toba care sa se integreze mai bine cu culoarea si stilul masinii
Te salut!If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
mai intai testeaza-l sa nu fie prea mic ! eu recomand unul mare cat sa iti acopere golul de la bara. ceva de genu...
sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
cu titlu de recomandare
Felicitari de asemenea pentru achizitie.
Observ ca au montat grila de plastic sub bara fata, asa cum am vazut pana acum doar la 1.2 16v. Sau a montat-o dealerul la solicitarea ta?
Eu unul am 1.6 16v Black Line EURO4. Nu am vrut sa risc sa depasesc termenul pentru programul rabla, fiindca nu stiam daca se va prelungi sau nu, asta fiind la inceputul lui Octombrie 2010 (cand am lansat comanda)
Cum s-au miscat cei de la AMG? Pe mine m-au cam dezamagit. Am ajuns sa iau masina de la un dealer din Pitesti, fiindca deja era foarte tarziu. Cred ca a mea a fost printre ultimele 5-6 bucati Black Line 1.6 16v care mai erau pe banda de montaj in fabrica la ora respectiva.
Initial am oscilat intre 1.5 DCI 85PS si 1.6 16v - culoarea Gris Platine (motorizari EURO4 la momentul ala)
Pana la urma nu imi pare deloc rau de achizitie - culoarea asta e fost, nu aveam de unde sa aleg. Nu arata deloc rau (Noir Nacre - negru sidefat), dar e printre cele mai pretentioase culori, iar vara "iti tine bine de cald"
Iti recomand sa nu te grabesti in privinta modificarilor.
In special in privinta suspensiei sport/reducere garda la sol. Tinuta de drum va fi mult imbunatatita, dar trebuie sa vezi si dezavantajele - am reluat mai jos un link care iti poate fi util
Decizia iti apartine. Eu in privinta jantelor de aliaj vreau sa imi iau ATS DTC 15' - asta cand se va mai reface bugetul.
Daca o tii ca masina de familie, trebuie sa te gandesti si la unele compromisuri. Ideea e sa nu iti bati joc de masina cu "tuning estetic" de un gust indoielnic - care il vezi la tot pasul si sa nu faci orice modificare, care iti face gaura in buzunar sau nu se merita la o masina noua, cum ai tu.
In privinta stilului de mers si al rodajului - profita in plin de ocazia pe care o ai acum: rodaj iarna - cu temperaturi scazute, cand nu sunt riscuri asa de mari sa supraincalzesti motorul. Evita deplasarile in oras cand traficul este foarte aglomerat si incearca sa faci drumuri in afara cat mai multe. Nu forta masina, chiar daca resursele motorului de 90PS sunt mai mult decat incantatoare. Ai rabdare sa treci de primii 3000 km, dar nici dupa aia sa nu o birjaresti.
Schimbatul la (2500 in special tr. 1 si 2) 2700 - 3000 rpm este foarte ok pentru motor. Incearca sa nu mergi in treapta 5 sub (2000) 2200 rpm si evita mersul subturat sub 2000 rpm in orice treapta - cel putin deocamdata. Evita si franele de motor prea dure.
Uleiul eu as zice sa il schimbi cam la 7500 - 8000 km parcursi (iar in cazuri extreme cel mai tarziu la 10.000 dar e de preferat sa nu ajungi acolo)
Motorina si ulei de calitate si filtre si multi km fara probleme!
Multa sanatate!Last edited by ion_R5; 18 January 2011, 14:08.
Comment
-
@ Thejok3r : cam asta o sa incerc sa fac, sa gasesc unul care sa acopere cat mai bine golul din bara, dar sa nu fie foarte "tipator".
@ ion_R5: S-au miscat asa si asa cei de la AMG, eu am inceput procedurile de achizitie in jur de 20 noiembrie, masina a venit cam cu o saptamana inainte de craciun, dar a plecat inapoi la Mioveni dupa 3 zile (eroare la noxe din computer). Mi-au adus actele cu o zii inainte de craciun (ca sa pot sa o inmatriculez inainte de noua taxa de poluare) si mi-au oferit si alarma si covorasele si cotiera pentru intarziere.
Grila de plastic de sub bara a venit ca standard, fara sa o cer eu. Culoarea a fost optiunea mea , trebuie sa recunosc ca sunt innebunit dupa ea, si din punctul meu de vedere este cam cea mai eleganta culoare pentru o masina.
La capitolul modificari, vor fi cat mai simple si fara buget prea costisitor, iar pentru anul asta doar mici modificari estetice de exterior (folie, tips-ul de la teava de esapament, posibil deflectoarele (dar la ele ma mai gandesc, sa mai vad pe la alte masini), posibil niste aparatoare la roti) si cate ceva pe interior (sistemul audio si sistemul de iluminat). Restul anul care vine , dupa ce ma conving de avantajele si dezavantajele fiecarei posibile modificari.
Iar la capitolul piese soarta i-a fost hotarata inca dinainte de achizitie, cele mai bune piese ( fara rabat la pret), cele mai bune uleiuri si pe cat posibil cel mai bun tip de combustibil ( incerc sa ma mentin pe Petrom/OMV)
Multumesc pentru sfaturi si sa ne bucuram de cati mai multi kilometrii din partea negreselor noastre
Comment
Comment